4 Eylül 2017 Pazartesi

Bayram Bahanesi.... :)

Bizden kareler.... Küçük oğluş-gelincik :)

Hep hala kuzusu olarak kalacak :))


18 Ağustos 2017 Cuma

Bir Selam Edeyim Dedim :)

Daha iyi olmaya çalışıyorum...
Bilgisayar için hobi odamda olmak zorundayım; ve heryanım malzeme...
İçim gidiyoooooooo... :(

Bu foto biraz eski sayılır...
Kaş ve kirpiklerim oldukça çıktılar, saçlarım da öyle (azıcık yanık yanık ama olsun)...
Şimdilik bu işteeee... :)


Kullanım Kolaylığı ve Estetik Bir Arada

Derin dondurucuların faydalarını anlatarak zamanınızı almayacağım, uzun süreli gıda depolama için başka bir seçeneğin olmadığını zaten biliyorsunuzdur. Henüz bilmiyorsanız da, bu yılki Kurban Bayramı’nda öğreneceksiniz zira etleriniz buzdolabı içerisinde en fazla bir hafta dayanacak! Yani ister et, isterse de diğer gıdalar için uzun süreli depolama yapmak istiyorsanız, bir derin dondurucu kullanmanız gerekiyor. Bu bakımdan iki seçeneğiniz var: yatay ve dikey derin dondurucu modelleri. Yatay olanlar bir sandığı andırıyor ve kapakları üst kısımda yer alıyor. Dikey olanlar ise aynı bir buzdolabı gibi: Kapakları ön kısımlarında bulunuyor ve (isminden de tahmin edebileceğiniz gibi) dik şekilde kullanılıyorlar. Ben, tercihimi dikey derin dondurucu modellerinden, hatta daha net söyleyecek olursak, UED 5170 DTK A++ modelinden yana kullandım.
                                                               
Neden derseniz, her şeyden önce Uğur Soğutma markası güven veriyor. 60 yılı aşkın bir süredir derin dondurucu üretiyorlar ve bu nedenle benzersiz bir uzmanlıkları bulunuyor. Unutmayın, bu cihazları on yıllar boyunca kullanmak için alıyorsunuz ve he sağlamlıkları, hem de servis ağlarının yaygınlığı önem taşıyor. Uğur Soğutma, her iki bakımdan da beklentilerimi fazlasıyla karşılıyor. Gelelim tasarıma: UED 5170 DTK A++, dikey bir derin dondurucu modeli. Ben bu tasarımı seviyorum zira kullanması daha pratik geliyor: Aynı bir buzdolabı gibi rahatça kullanabiliyor, hatta buzdolabının yanına koyarak uyumlu ve estetik bir görünüm elde edebiliyorsunuz (ben öyle yaptım, tavsiye ederim).
UED 5170 DTK A++ yalnızca 46 kilo, yani kimseyi çağırmama gerek kalmadan bir köşeden diğerine kolayca taşıyabiliyorum. İç hacmi 170 litre, sadece benim değil, komşularımın gıdalarını bile depolamaya yetiyor! A ++ enerji sınıfında olduğu için, neredeyse hiç elektrik harcamıyor. En sevdiğim özelliği de, elektrik kesintilerinde bile içindekileri 15 saat boyunca korumaya devam edebilmesi oldu. Sık sık kesinti yaşanan bir yerde oturuyorsanız, emin olun bu özellik çok işinize yarayacak. Satın almak için https://satis.ugur.com.tr/item/ued-5170-dtk-a/100028 adresini kullanmanızı tavsiye ederim, peşin fiyatına 12 taksit yaptırarak kredi kartınızla alabiliyorsunuz. Geniş iç hacimli, dayanıklı, pratik ve uygun fiyatlı bir derin dondurucu arıyorsanız, UED 5170 DTK A++ modelini gönül rahatlığı ile tavsiye ediyorum.
                                     
Bir boomads advertorial içeriğidir.


10 Haziran 2017 Cumartesi

Çok YakındaTaşınacağım Hayırlısıyla :)

O Kadar Dağıttım, bir kısmını attım, gene de topla topla bitmiyor :(
Ben de hal yok, neyseki elim kolum Havva  var, topluyor :)
Daha yeni taşınmıştın, niye tekrar taşınıyorsun diyenlere...
" Hayatı kendime kolaylaştırmak için "  :)




20 Mayıs 2017 Cumartesi

Özet Olarak.... :))

Özet olarak ... Tam temizlendik derken 2016 ekimde birtakım rahatsızlıklarla kendini belli eden ve ardından tetkiklerle kesinleşerek bana büyüüüük sürpriz yapan kanserim akciğerlerimle yetinmeyip  beynime de el atmış.... arsız şey :))
Ne yapalım ben de tatile gideceğim diye hazırladığım bavuldan mayo ve havlularımı çıkarttım, Cunda yerine Derince'ye gittim :))
Beyin ameliyatı-beyine ışın tedavisi... beyni temizledik :)
Ağııııır 3 kür,biraz hafif 3 kür daha kemoterapi...
Tümörler de, ben de bittim ama yaaaa :(

Adeta yarı felç oldum, ama geçecek, hatta çoook yavaş yavaş geçiyor :)
Özetle....
Saçsız-kaşsız-kirpiksiz-kılsız-tüysüz....
El uyuşuk-ayaklar uyuşuk-enerjisiz bir Banu işte  :)

Hergün cimnastiğe devam, dengeli ve bol beslenmeye gayret.... olacak..olacak :))
Hatta basit denemelere başladım bile :)
Ama hala parmaklarım uyuşuk ya, yazmak zor oluyor, biraz bununla idare edin :))
Hepinizi seviyoruuum (hariç olanlar vardır :)))))))





16 Mayıs 2017 Salı

6 Mayıs 2017 Cumartesi

Sabır.... Daha da Sabır...

Ömrüm boyunca bu kadar sabretmek zorunda kalmamıştım...
Bu kadar üretmeden yerimde oturmamıştım, halen de hareketlerim çok kısıtlı...




Oysa öylesine özledim ki elişlerimi :( Yapılanları gördükçe bir kıskanıyorum kiii :(












Sabır diyor doktorlar, kalıcı birşeyin yok görünüyor diyorlar, zaman alacak diyorlar....
Sabretmekten başka ne yapayım ki, cimnastiklerimi yapıyorum, iyi besleniyorum, elimden gelenler bunlar... Yeterki tümörlerim geri gelmesin, idare ediyorum böyle, tedavi sürecim çok ağırdı bu defa :(

Parmaklarım zorlanıyor, yazamıyorum,siz de sabredin olur mu :)

Hepinize kocaman sevgiler :)