12 Haziran 2010 Cumartesi

Usta ve motifi

Bugün biraz tamir işleriyle uğraştım.

Ocağın üzerindeki havalandırmanın lambası patlamıştı, sigortayı attırmıştı, onu açtım, sıcaktan herhalde duya giren tel erimiş, yeniden bağladım, oldu:))

Küçük odanın lamba anahtarında bir temassızlık vardı, onu açtım, tellerin teki yerinden ayrılmış, elektrikçiler gevşek mi bırakıyor ne, o da oldu.

Annemin odasının lambası durduk yerde sönüyordu, onu da açtım, ondada tel gevşemiş, temas etmiyor, onu da sıkıştırdım, o da oldu:))

Mutfak muslukları damlıyordu, en nefret ettiğim sestir, köselelerini değiştirdim, sökmüşken bir güzel temizledim, oda oldu:))

Lavabo kenarı ve duşakabine döşediğim kağıtların alt kenarları için yapı markette bulduğum sızdırmazlık bantlarından almıştım dün, onlarıda yapıştırdım, artanını da mutfaktaki lavabonun duvarına yapıştırdım :))

Yani bugün elektrikçi ve sıhhi tesisatçıydım.

Biraz da hanımlık yapıp sizinle bir motif paylaşayım:)

Yoyo Motif


Ben bu motifin örülüşünü merak ediyordum, resimli tarifini buldum. Merak edenlere :)


10 yorum :

  1. sevgili banu 10 parmağın da on marifet maaşallah motifler de süper sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ben hiç görmemiştim bu motifi. Çok şekermiş, kolay da.
    Size koca bir mâşallah diyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Bu bloğa her uğradığımda maşallah demeden geçmek istemiyorum canımcım
    Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir blog....yaratıcılık,yaşama zevki,sevgi...herşey var..süper...

    YanıtlaSil
  5. evet size kırk bir kere maşallah demekki biraz merak gerekli bu işleri yapabilmek için tabi en önemli meziyetlerden biri becerikli olmak gerekiyor..:)))

    YanıtlaSil
  6. arkadaşım öncelikle MAŞALLAH sağlığın hep yerinde olsun koşuşturmaların deam etsim.
    masa çok şık olmuş. motifinde bu mtifin içine az elyaf koyup ekleyip minder yapmışlardı bende de var şemalı açıklaması ben bir kez denedim yapamamıştım üstünde de durmadım fazla ama çok şeker bir görünümü var.


    canım senin her işe el atman bana teklamlardaki minik kızı hatırlatıyor. benim annem doktor ,terzi ...... diye uzayıp gidiyorya:)))
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
  7. hem el işleri,hem tamir işleri
    bravo valla
    bakalım başka ne marifetler görücez:)))))))
    çok öptüm seni
    motif de çok değişik,güzel,ilk defa sayende görüyorum
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. maşallah arkadaşım,ben teknik öğretmen olduğum halde,elimden bu kadar iş gelmiyor.tebrik ediyorum seni.sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Dostlar,son yazımda belirttiğim gibi pc problemi nedeniyle hepinize ayrı ayrı yorum yazamıyorum:((
    Ama hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum harika sözleriniz için. Bayağı motive oldum sayenizde, bu küçük şeye alışana kadar, biraz bahçeyle uğraşıp biraz da hamakta kitap okuyayım müsaadenizle:))
    Hepinize sevgiler.....

    YanıtlaSil
  10. maaşallah. nazar değmesin. bu kadar işten sonra bir de makinaya otur güzel güzel dik ve paylaş. pes doğrusu enerjinize hayranım..

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)