7 Mart 2011 Pazartesi

Özlem....

Bahar gelsin artık :(

 (Fotoğraf linki)

Dünya Kadınlar Günü !!!! Tek bir gün yeter mi kadınlara... Kadınların hergünü kutlanmaya değer bence :)
Kadının hayatı örgü gibidir, çeşit çeşit, örnek örnek, söker söker yeniden örer, asla bıkmaz, değiştirir, yeniler:)

Kadın hayatını kendi şekillendirir, ölçer biçer, kendine göre tasarlar :)





Kadın hayatı için güç harcar, hayatındaki parçaları birarada tutmak için gayret sarfeder :)

 
Kadın bir mucizedir, bir sürü işi birarada yapıverir, bu arada kendini de bazen unutur:)

Ve kadın, istediği anda istediği şeyi hayatından siler atar :))







19 yorum :

  1. ablacım postunu çok sevdim:))))dünya kadınlar günün kutlu olsunnn

    YanıtlaSil
  2. KUTLARIM BEN DE BANUŞUM,GELSİN BAHAR AMA YASAKSIZ GELSİN

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir post olmuş.Senin de kadınlar günün kutlu olsun . Bende baharı dört gözle bekliyorum :(

    YanıtlaSil
  4. banucuğun önce kadınlar günün kutlu olsun.kumaşları kuzguncukta tekstil sanatları evi var oradan alıyorum.fiyatlarıda uygun.sahibi olan hanım yurtdışından getiriyormuş.metre ile de veriyor küçük parçalar halinde de satıyor.canım sevgiler ve güzel günler

    YanıtlaSil
  5. 8 mart kadınlar gününüz kutlu olsun..
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  6. hazırladığnız kayıt ne güzel olmuş.sizinde kadınlar gününüz kutlu olsun:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. süper olmuş yazın :)hepimize kutlu ve mutlu olur inş. sevgiler

    YanıtlaSil
  8. kadınlar günün kutlu olsun banucum..bende ilk kez bugün dns ayarlarını değişitirip bloğuma girdim..ama resim yükleyemedim..şimdi onunla ilgilenicem..sevgiler banucum..bloğuma girmrnin mutluluğunu anlatamam sana..

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel Banu ablacım siinde kadınlar gününü kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  10. çok hoş bir post olmuş. Tek bir gün hatta hiç gün vermesinler. Kadınların sorunlarını halletsinler bence.

    YanıtlaSil
  11. seninde kutlu olsun ablacım.posta bayıldım....

    YanıtlaSil
  12. çok güzel ve doğru sözler:)
    Ben de senin ve tüm kadınlarımızın kadınlar gününü kutluyorum..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. kadınlar günün kutlu olsun banucuğum...

    YanıtlaSil
  14. sizinde kutlu olsun harika bir post olmuş

    YanıtlaSil
  15. Dün akşam 4,5 saatde eve varınca,aklıma sen geldin Banu.
    Ankara kara teslimm.

    YanıtlaSil
  16. Ne güzel bir yazı olmuş, yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  17. Banu ablacigim, seni cok özledim nerelerdesin? postlarini özlüyorum.

    sevgilerle eli

    YanıtlaSil
  18. Eskiden elbistanlm olan blogumu www.marifetane.com olarak değiştirerek geldim yeniden.Arkadaş listem silinmişti yeniden ekliyorum sizi..Hayırlı cumalar hayırlı geceler dileğiyle sevgiler.

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)