9 Haziran 2011 Perşembe

Bugün de Böyle Geçti....

Sabahtan öğlene kadar malum bahçe işleri....
Üst-Alt ve alt yan bahçeyi temizledim, otları toparlayıp attım...
Üşengeçliğimden dolayı sulama işini en kolay hale getirme çalışmalarını yarıladım:))
Hava çok sıcak, müthiş terledim... İşim saat 2 gibi bitti, bir duş alıp yemek yedim, biraz uzanıp kitap okudum.
Sonra ne mi yaptım, işte bunu :)
Akşam, tv karşısında da dün gösterdiğim kalp motifinin ikisini birleştirdim, lavanta torbası yaptım :)
Bu bitince yeni birşeyler örmeye başladım, sürpriz olsun :)
Fatmagülü seyrettikten sonra biraz da Körfez'i seyrettim,
Ve geldim....
Ama uykum da geldi, biraz oyalanıp cup yatağa :)


13 yorum :

  1. Ayy okurken yoruldum, hamağı daha kurmadın mı uzanıp dinlenseydin yaa azıcık:) Ellerine sağlık çok leziz görünüyor dolmaların, afiyet olsun. Sulamak için ne yapıyorsun merak ettim şimdi:)))

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım hem dolmalar hem de romantik kalp için. çok güzel görünüyorlar

    YanıtlaSil
  3. valla banu abla bide acıktım ki hiç sorma ne güzel görünüyo o dolmalar öyle :D kesede çok hoş ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  4. dolmada gözüm kaldı:)
    iyi geceler...

    YanıtlaSil
  5. dolma harikaa.kalp dahada harikaaaa.ne güzel lavantalık olur çorap cekmecelerineeee...
    iyi uykularrr tatlı rüyalarr..Banu hanım...

    YanıtlaSil
  6. Lavanta torbana bayıldım canım.Ellerine sağlık.Dolmalar da gecenin bu vaktinde acıktırdı beni nesif görünüyorlar..Hayırlı cumalar hayırlı geceler canım..

    YanıtlaSil
  7. Ay Banu abla bayıldım dolmaların görüntüsüne,gece gece de nasıl acıktıııım anlatamam,mutfaktan bişeyler aranayım barii:)))
    Gelelim kalpli keseciklere,harika çok şirin olmuşlar,teşekkürler fikrin için...

    YanıtlaSil
  8. Bayanlar hep aynıyız demekki...bende işten geldikten sonra yemek hazırladım yedik,sonra mutfaktaki tv den hem fatmagülü izledim hemde 2. günün yemeğini hazırladım,bulaşıkları yerleştir derken saat 12 oldu....tv ye boş boş baktığımı hiç hatırlamam ya mutfakta uğraşırken yada elimde elişimi işlerken seyrederim...eşim kızar bazen biraz dinlen elin boş dursun der ama işler yetişmiyor ne yapalım....elişi de benim hayat kaynağım olmazsa olmazım,stres atıyorum..akşam bende zeytinyağlı biber dolması yaptım bugün kızım gelecek pek sever...ellerine sağlık senin dolmalar da mükemmel olmuş,sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Keyifli ve bereketli bir günmüş doğrusu..

    YanıtlaSil
  10. Valla çok hamaratsın Banu. Ben boşladım çoğu şeyi. Burası resmen cayır cayır yanıyor. EV temizliğini bile 5'ten sonra yapıyorum kaç gündür. Nasıl iştir bu. Bir ay önce okula montla gelen çocuklar vardı, şimdi çöl sıcaklarını yaşıyoruz

    YanıtlaSil
  11. canım ellerine sağlık dolmalar nefis gözüküyor eminim tadı görüntüsünden de güzeldir....afiyet olsun...manzaran süper...özledim :(

    YanıtlaSil
  12. Bu manzarayla dinlenmek herşeye değer doğrusu. İnsan ne yorgunluğunu hisseder ne işleri. Tam gaz devam. Sevgiler gönderiyorum sana, anneciğine ve sevimli Bıdık'a.

    YanıtlaSil
  13. Fiammam, hamağı kurmaya fırsat mı oluyor ki, bak yağmurlar başladı gene tam kuracakken :( Sulama işi için, hortum elimde ööööyle duracağıma fırdöndüler, damlatmalar kuruyorum, musluğu açtım mı hepsi sulansınlar, ben başka şey yapayım diyorum :)
    Sevgili Örgü Çantam,Hobi Huzur, Cep Aynası,Halime, Marifetane,Fates beğenilere teşekkürleeer :)
    Sevgili Tatesal, tv karşısında boş durulmuyor gerçekten, hem de eldeki iş daha hızlı gidiyor:) Biber dolmasında pişti olmuşuz:) Dün iç artmıştı, bugün biraz daha biber alıp doldurdum, attım dondurucuya...
    Neşecim, hem de yorucu amaaaa :(
    Sevgili Ada-Deniz, sıcak basınca tam basıyor gerçekten, neyse ki burada gölgeler serin oluyor. Baharlar yok oldu yaz-kış, iki mevsime kaldık:(
    Acemicim, manzara da seni özledi:)
    Nurtencim, tam gaz devam edemeyeceğim, pilim bitti, neyseki yağmurlar başladı, azıcık dinlenirim :)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)