28 Ağustos 2012 Salı

Çekmecelerden Raf... :)

Yaptımmmm nihayet :))

Bir tanesini ahşap desenli yapışkanlı kağıtla kaplayıp çalışma masamın üzerine taktım :)

Üç tane daha var, onlar da kaplanacak ve boya malzemeleri konacak :)

Detaylar demiştim ya... Detayları da tamamlayayım da öyle fotoğraf çekeyim diyorum...
Ama bugünü kendime dinlenme, yani elişi yapma günü ilan ettim, gerçi sabahtan mutfağın yemek bölümünü, yani dolapları filan silip temizledim ama, şimdi açtım televizyonu, aldım elime kasnağımı, dışarıda yağmur....keyif yapıyorum :)
Kalkıp çayın da altına yakayım, anne sultan güzellik uykusundan kalkar az sonra :))


36 yorum :

  1. Marifetli arı seni:))İşte böyle elimizden her iş gelir:)) tebrik ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uydurmada üstüme yok Nuraycım, çöplerimi kullanıyorum ki bitsinler, çöpçüler almıyorlar çünkü :))

      Sil
  2. Bizim için de için afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  3. Banuca elinden her iş geliyor ,zevkle yapıyorsun.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben buna hobimanya diyorum Çiğdemcim, hertelden çalan hobicinin hastalığı :)

      Sil
  4. çok yaratıcı bir fikir çok beğendim ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu fikrin birkaç çeşidini internetten bulup paylaşmıştım sevgili Boşnak kızı, uygulaması şimdi kısmetmiş :)

      Sil
  5. Banu ablacım çok çok marifetlisiniz elinizden her iş geliyor maşallah gıpta etmemek elde değil!Kendinize yarattığınız dünyayı bizlerle paylaştığınız için tekrar teşekkürler..Çok çok kolay gelsin sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Şulecim, paylaşmak çoğalmaktır derler ya.... :) Senin sayfana bakmak daha da zevkli ama, her gördüğümü de canım çekiyor, bakmaya korkuyorum :))

      Sil
  6. Süpersin ya, ellerine sağlık. Çok severim atmayıp değerlendirmeyi ve değerlendirip dönüştürenleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Atölye Kedim, ama atmaya atmaya ev gerçekten çöp eve dönüşüyor dikkat et :))

      Sil
  7. Ben de herşeyi sonuna kadar değerlendirme yanlısıyım, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerlendirmek güzel de Nowacraftcım, hepsine yer bulmak zorlaşıyor gittikçe :))

      Sil
  8. harika iş çıkarmışsınız ama yazının sonuna kilitlendim yağmur-tv ve çay üçlüsüne çok kıskandım çookkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eee yorucu günlerin armağanı o üçlü Nebby craftcım :)

      Sil
  9. Blogunuzda bol bol dolaştım ne hayat sever bir insansınız maşallah hem takdir ettim hem feyz aldım :) Allah güzelliklerinizin sayısını artısın..çekmeceler güzel olmuş bende hep yapmak isterim inşallah bir gün bana da nasip olur sevgilerimi bırakıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değmesin Yağlıboya-Sevgicim,acısıyla-tatlısıyla bu hayat bana Allahın emaneti, onu elimden geldiğince en güzel şekilde sürdürmekte benim görevim, sürdürmek için de bu hayatı sevmek gerek değil mi :)
      Dilerim sen de tez zamanda aramıza dönersin...

      Sil
  10. iyi oluyor bu eski çekmeceler. Ben de 4 tanesini bir güzel kullanmıştım evimde...ellerine sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen kullanmasan şaşardım zaten Saadetcim, aklımda hala kapıdan yapılan piknik masası var :))

      Sil
  11. Çok güzel bir fikir.Harikasınız:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Aytencim, ihtiyaçları giderecek dönüşümler biriken çöplerden çıkıyor böyle işte :))

      Sil
  12. iyi fikir :) bu kaplama kağıtlarda ne kadar gerçekci duruyor walla süper ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu kağıtların hastasıyım sevgili Renkli kalemler, herşeyi güzelleştiriyorlar :)

      Sil
  13. ya ama sız durdurak bılmezmısınız supersınız ne desem bosssssss

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ben duramıyorum Kokoş Kelebeğim, yapacak çoook işim var :))

      Sil
  14. Ellerine sağlık banuşcuğum. Keyifle kullanılsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Dileğim, keyifle kullanılmaya başladı masamdaki:)

      Sil
  15. Harika! Bitmiş hallerini merak ediyorum çünkü benim de odamın yenileme çalışmaları için raflara ihtiyacım var. Atılacak çekmeceler de olduğuna göre, değerlendirmek isterim sizin gibi. Merakla bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denizcim, masamda kullandığım bitmiş hali işte, diğer ikisini de ahşap desenle kapladım ben. Ama boyama da güzel olur eğer çekmece tahtaları düzgünse, benimkiler pürüzlü ve oyuntuluydu, ancak kaplamayla düzgün göründü, hatta alt kontraplaklarını çıkartmayıp desenli kağıtla kaplayabilirsin, yazımın altındaki ilgili etikete tıklayıp örnekleri görebilirsin, onlar da sana fikir verirler ...

      Sil
  16. Elinden gelmeyen iş yok ki, bravo Banu abla. Daha neler göreceğiz bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha uydurulacak çoook şey var Cebimdeki renklerim :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)