28 Haziran 2013 Cuma

Odunluğun Duvarı Boş Kalmıştı da.... :))

Malum evin içindeki duvarlar doldu, artık dış duvarlarda da yer kalmadı neredeyse....
Amaaa... Odunluğun duvarı boş kalmış yaaa :))
Hemen doldurmalı değil mi :)
Geçenlerde bir proje paylaşmıştım kalp şeklinde bişi... Ondan heveslendim, banucasını uyduruverdiiim :)
 
Şimdi yeşil ya, böyle kuruyacak, kahverengi olacak bu dallar, ortasındaki minik kalbi geçen sene sarmaşıklardan sarmıştım... Şu beyaz kordonla sardığım yer pek içime sinmedi ama, bi kurusun bakalım, belki başka birşey sararım...
Dalları dümdüz çıkan yabani bir çalılıktan kestiğim dalları bir ucu daha uzun + şeklinde ortasından çivilediğim tahtaya
kroşe çivileriyle tutturdum,
sonra hafif hafif bükerek kalp şeklini verdim...
Üst tarafını kamufle etmek için aslında doğal rafya iyi olurdu ama bir türlü bulamadığım için onun yerine elyaf almak için gittiğim mindercide bulduğum kordonları kullandım :)
Böyleceeee... Listemden bir proje daha silindiii :)


20 yorum :

  1. Banucum oldu mu? şimdi o duvar nasıl boş durmuş. neyse kalp yaparak gönlünü almışsın :) güzel olmuş ama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten ne zamandır gözüme batıyordu o duvar Başakcım, yakında tamamen dolar :))

      Sil
  2. yok artık demiyorum ve hatta hiiç şaşırmıyorum sevgiciklerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şaşırma zaten Mericim, tahtalar, dallar elimin altında bol bol oldukça daha neler çıkar :))

      Sil
  3. Sen şimdi bunun üstüne çiçek sarmaşık filan da sardırırsın di miiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabülüüüüür Nihaliiiim herşey olabülüüüüür :)))))

      Sil
  4. Ablam özür dileyerek söylüyorum:arka tarafta haç şekli daha çok gözüme çarptı benim..yoksa kalp çok güzel ama önplana haç çıkıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Yağlıboyacım, tahtalar haç şeklinde, dallar henüz kahverengileşmediğinden ön planda,ortaya daha süsler gelecek, ama aslında ne mahsuru var, biz her dine ve sembolüne saygılı değil miyiz :)

      Sil
  5. Maşallah Banu hanım her şeye de bir dekorasyon fikriniz var.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim dekorasyon fikrim heryeri doldurmak gibi Feyzacım, boşlukları sevmiyorum :)

      Sil
  6. ellerinize sağlık çok cici olmuş.yazınızı okuyunca beyaz kordonun yerine kendir sarmak geldi aklıma belki sizinde aklınıza gelmiştir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeldacım kendir, doğal rafya, hatta kınnap güzel dururdu ama elimde yoktu, dağın başında olunca hop diye gidip alınamıyor işte, belki boyayabilirim kahverengiye :)

      Sil
  7. banu'cum yine harikalar yaratmışsın. hamarat insan:))
    beğenmedim dediğin yere saksı asabirsin, ya da çiçek dallarıyla kapatırsın. yaparsın birşeyler:))
    eline, emeğine, zevkine sağlık.
    sevgiler, selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hallederiz birşekilde Asortikcim, dalları büktüm ya, o yetti şimdilik bana :)

      Sil
  8. Banucum Ellerine sağlık Yaşam enerjin hiç tükenmesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Serapcım amiiin, bu işler sayesinde enerjim şarj oluyor :))

      Sil
  9. harikasın banucam.ellerin dert görmesinnnnnn!

    YanıtlaSil
  10. Yanıtlar
    1. Doğal malzemeyle çalışmak aslında daha zevkli oluyor sevgili Evinin Kahyası :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)