18 Aralık 2013 Çarşamba

Kitaplarrrrrrr :))

Bir elişi malzemeleri, bir de kitaplar.....
Dayanamıyorum... alıyorum.... naaapiiim :))

Daha okunacak bi dolu kitabım varkeeen...
 Gene sipariş verdim :) İdefix ten geldiler... Onları kutusundan çıkartmak, okşamak.... ay öyle zevk veriyor ki bana, hemen okuyasım geliyor :)
 Öğleden sonraki dinlenme saatimde bu kitabı bitirdim... Tarihi romanlardan biri. Fena değil, ilginç diyeceğim.
..............
Bu arada...
Bahara kadar telefon bağlantıları olmayacağından bu mobil modemle idare etmek zorundayım...
Zorundayım diyorum çünkü bağlantı son derece yavaş, hatta çoğu zaman yok bile :(
Yayın yapmak yarım günümü alıyor :(
O nedenle yorumlarınıza cevap yazamamak üzüyor :(
Blogları istediğim gibi dolaşamıyorum ve bu beni meraktan çatlatıyor :(
Ama elimden geldiğince takip etmeye çalışıyorum...




23 yorum :

  1. Ablacigim musteri hizmetlerini aradinmi o zaman biseyler yapiyolar hizlanmasi icin yoksa cok yavas gercekten

    YanıtlaSil
  2. Kitap konusunda sizinle aynı duyguları paylaşıyorum.Keyifli okumalar...

    YanıtlaSil
  3. Olsuuun, bize geliriz sana, yorumlarımızı bırakırız, cevaplarını, yorumlarını da hayal ederiz, kış geçiverir, yine kavuşuruz...Ayrılıklar hep böyle olsun, boşveerrrr

    YanıtlaSil
  4. Yagmur sonrasini okudum en son, güzeldi...blogumda kitap çekilisi var arzu ederseniz katilin, sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Ben anlatayım sana öyleyse, keçelere devam ediyorum Banu Abla, bıkmadan usanmadan devam :) Ali Deniz yavaş yavaş konuşmaya başladı çok şükür :) AÖF sınavlarına çalışmadığım için nasıl geçtiğini de bilmiyorum. Çekilişim vardı, sonuçlandı, Şafağın Dünyası kazandı, Nehir çekti yine talihliyi :)
    Ben ara ara yine yazarım sana, sen rahat ol, kitaplarını oku, hobilerine devam et ama bahara kadar da ne uzunmuş be Banu Abla, öperim çok, selamlar ve çok sevgiler, bi de bana- modemin izin verirse elbet- posta adresini yazar mısın, sana yılbaşı için pullu-pırıltılı bir kartpostal atayım :) tutastesen66@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. Heh heeeee heh!

    Çatla işte Banu! Üüüüüüüffffff! Millet neler yapıyor bir bilsen :) Bahara kadar yandın sen :)))

    Sinir oldun mu bana? Heh heeeee.... Neyse....

    Olsun, sen birşey yapma, arada ses ver iyiyim diye, bize bahara kadar yeter de artar bile sevgili banu.

    İyiliklerle, güzellikle, sevgiyle, sağlıkla kal...

    YanıtlaSil
  7. kitaplar ve el işi malzemeleri....
    aynı duygulardayızzz :))

    YanıtlaSil
  8. Sen iyi ol arkadaşım biz sana neler yaptığımızı anlatırız.

    YanıtlaSil
  9. heyecanlı romanları seviyorsunuz siz de biz ailece wilbur smith hayranıyız b8-10 kitabını okudum,vee yeter dedim:) urfada otururken tek küskün olduğum şey bir kitapevinin olmamasıydı,biz ayrıldıktan sonra ada kitapevi açılmış urfa için sevindim,ben de o yüzden idefix kitapyurdu ve dnr den habire sipariş verirdim gelince de önce bir çay demler sonra onları tek tek sever va daha sonra içeriklerine bakıp karar verirdim hangisinden başlayayım diye, 5 yıldır türk edebiyatı hayranıyım hala devam ediyorum, yeni aldığınız kitaplar arasında okuduklarım ,ama eleştirileri sonraya saklayayım, yoksa merakınız kaybolur:) keyifli okumalar...

    YanıtlaSil
  10. Üzülme ,,bize bir şekilde ulaşıyorsun,,ulaşamayınca eski kayıtlarındaki karlı günleri açar bakarız))
    Sıcacık,huzurlu,sağlıklı,romantik bir kış diliyorum her iki-pardon üçünüze de )))

    YanıtlaSil
  11. Bloğumu ziyaretinizi ve üye olduğunuzu farkedince, yeni arkadaşım nasıl biri? neler yapar? diye iade-i ziyarete geldim:)) Çok cici işlerin hayata geçirildiği, sıcacık bir blogla karşılaştım. Ben de 56 senesi üretimiyim:) Ve emekliyim ve torunumu büyütüyorum.:) Yoğun ve yorucu iş yaşamımdan sonra, süküneti kuzumda buldum. O okula başlayınca ben de dağ taş dolaşanlardan olacağım galiba. Güzel paylaşımlarda buluşmak üzere.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün hanımcım, "Müjde"başlıklı yazıma yaptığınız yorumla ben sizi tanıdım, internet olayım düzelsin, daha sık görüşeceğiz ,inşallah :)

      Sil
  12. Ah, ne güzel okunur o kitaplar. O güzel manzaranızda, ne güzel keyif olur bir kitap, birde çay. Selam ve sevgilerimle... :)

    YanıtlaSil
  13. vodafone heryerden çekiyor diye reklam yapmasın, o zaman...Bizi Banuşka'dan ayırıyor..:S

    YanıtlaSil
  14. senin canın sağolsun banucam.önemli olan sen iyi ol yeter.keyifli okumaların olsun.

    YanıtlaSil
  15. Feliz Natal!!! Que a manjedoura do seu coração esteja pronta para receber o Menino Jesus que irá nascer!!!
    Um ano novo repleto das bençãos de Deus!!!
    Doce abraço, Marie!

    YanıtlaSil
  16. Olsun sen sağol biz gelir bakarız neler paylaşmışsın diye Sevgili Banu yeni kitaplarınla keyifli okumaların olsun,sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. Canin sagolsun , merak etme dondugunde ayni yerde olucaz :)) kitap gorunce dayanamayip alma konusunda ayniyiz desene :))
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  18. Sevgili Banu, bende de sırasını bekleyen okumak istediğim bir sürü kitap olmasına rağmen hala yenilerini alıyorum :)
    Çok mutlu oluyor insan yeni kitap aldığında.
    Sevgiler gönderiyorum sana...

    YanıtlaSil
  19. Kitap hastalığı başka bir şey gerçekten..
    Sen artık baharda bize yaptıklarını bir yayınlarsın yayınlar yetişmez...

    YanıtlaSil
  20. Sen orda ol da yorumlara dönme, birşeyler yaz da. Orda varlığını bilmek bile çok güzel, büyük mutluluk benim için, selamlar, öpüyorum.
    :)

    YanıtlaSil
  21. kitaplar ne güzel hep olsun hayatımızda, dayanamayalım hep alalım, hep okuyalım değil mi ablacığım

    YanıtlaSil
  22. Kitaplar güzel.....
    Beni yalnız bırakmıyan sizler hepsinden güzel :)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)