23 Aralık 2014 Salı

Okunanların Ardından...

Önceki hafta Uygar Şahin'in Karışık Kasetini okudum...
Tüm şarkılarla gençliğime yeniden yeniden döndüm...
Onlar mahallede arkadaşlarıyla toplanıp oyunlar oynarken, biraz daha büyüdüklerinde ilk aşklarının tertemiz duygularını yaşarken ben de o günlerime döndüm yüreğimde garip heyecanlarla :)
Ulaş'ın İrem'e anlatamadıklarıyla doldurduğu karışık kasetlerden, kendi yaptığım karışık kasetlere kaydı anılarım :)
Yani... Sevdim ben bu kitabı, sevgiyi anlatan bir kitap daha gönlüme yer etti...

Ve o eski kasetler... Bantlarından tığla şişe kılıfı ördüğüm kasetler... Beni affedin :))
Ve...
Bugün bitirdiğim kitap...
Debbie Macomber'den Yeni Yıl kitabı...
Yorum yapmama gerek var mı ki :))
Gene güzelliklerle dolu tabiii :)




15 yorum :

  1. Her zaman ve yine beni sasirtmayi basardin. Kuzum senin hiç mi birşeyin elinden kurtulma şansı yok. Kaset bandini örgü icin kullanmak ne müthis bir düşünce. Sen bizim bayan Einsteinımız olmaliymissin billahi.:-*
    Debbie Macomber kitablarini daha önce hiç okumadım, senin torunlarından sonra cok merak ettim bu yazarı. Bir başlangıç yapmak icin bana oncellikle okumam gereken bir kitabını önerebiliriz misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha haaa... torunlaaar :))))) Hayırlısıyla inşallah, onlar da olacak :)
      Debbie Macomberin kitapları seri halinde Süheylacım, tek tek olanları da var ama seri olanlar kadar sarmıyor insanı, bir sonrakini sabırsızlıkla bekliyordum hep. Ama sen seri halinde alabilirsin ve tavsiye ediyorum gerçekten insanı rahatlatan, mutlu eden kitaplar.
      İlk dizinin ilk beşi zaten paket halinde ve indirimli satılıyor, onun devamı dört kitabı daha var. Sonra yeni seri başlıyor ama pek bir yavaş basılıyor :(

      Sil
  2. Karışık Kaset.. Ne güzel bir kitap olmalı.. Kasetin içinden şişe örgüsü yapmak da süper fikirmiş valla.. Yeni yıl gele hoş gele :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşı 45-50 sonrası olanları anılara sürüklüyor gerçekten Neslicim :)
      Şişle de örülebiliyor o kaset bantları, haraşo heybe örerdik gençken parçalanmış kasetlerden :))

      Sil
  3. Yorumların demek isterken nasıl torunlarin oldu anlamadım. Allah mi söyletti dersin..... :-)

    YanıtlaSil
  4. banu ablacım...siz hiç bir şeyi boşa vermiyorsun maşallah..o kasetlerin böyle dantel gibi olacağı ,örüleceği hiç aklıma gelmez.siz çok yaşayın emi......boncuklarla birde güzel süslemiş...ellerine sağlık.sevgiler emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emelcim... Ruhun çöpçü olunca, birşeyi atmaya karar vermeden önce bakıp bakıp "bundan ne yapabilirim" diyorsun, o an bulamasan da "elbet yaparım birşey" deyip saklıyorsun :))))

      Sil
  5. Şimdi o şişeye siz şarkı da söyletirsiniz :D Söylerse şaşırır mıyız? Alıştık artık, şaşırmayız valla :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şekersin Nurdanıııım :)))))) Eh, kupalara nota öğrettik ya, şişeler de şarkıya başlarlar, neden olmasın :))))

      Sil
  6. Banu Hanım şu anda elimde bu yeni yıl kitabı var. Bir an önce bitireyim de bloğumda paylaşayım derken, siz bitirmişsiniz bile :) Kaset bandından şişe kılıfına da bayıldım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah sorma sevgili Beyaz Sardunya, daha reklamını görür görmez Hepsi burada com.da sıraya girdim :))))
      Ne romantik değil miiiii... insana umut aşılıyor daima :)

      Sil
    2. Evet Banu Hanım. Bence antidepresan yerine bir doz Debbie Macomber romanı alınmalı :-)

      Sil
  7. Okumaya ve üretime devam..sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen devam Bilgecim, gücümüz yettiğince :)

      Sil
  8. Paylaşımlarınız harika ilgiyle takip ediyorum. Başarılar.
    http://www.remtamutfak.com

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)