12 Ocak 2015 Pazartesi

Kutucuklarım :)

Çalışma masamın önünde asılı duran raf gözüme pek bir karışık geliyordu doğrusu :(
 

Yeni yıl süslerimi toparladıktan sonra daha da gözüme batmaya başladı :((

En güzel toparlayıcılar, süslenmiş kutulaaar :))
En sevdiğim şey de, kutu süslemek :))
İşte minik süslü kutucuklarııım :))
Şimdi derli toplu görünmüyor mu :))
Kar bitti derken şu anda lapa lapa yağıyor gene...
Rabbim dışarıda çalışanlara, ısınacak, sığınacak yeri olmayanlara yardım etsin, korusun :(




12 yorum :

  1. ohhh ellerinize yüreğinize sağlık...
    Denizli ye de yağdı kar bu sene... ama az sonra yağmur yağacak ve kalmayacak geriye bişi...

    YanıtlaSil
  2. Banucum seni hiç dağınık görmedik ki ,dağınık dediğin ortamın bile düzen içinde.
    Ellerine sağlık çok güzel olmuşlar.
    İnş. sıkıntısız atlatırsınız kar günlerini.

    YanıtlaSil
  3. Kutular harika olmuş. Ellerine sağlık.
    Karda kışta zor durumdaki insanları ve hayvancıkları her daim düşünürüm. Geçen yıl bahçeme bolca kedi sığınmaevleri yapıp sıcak su torbaları bırakıyordum. Bu yıl kolum kırılınca sadece yiyecek bırakıp dua edebiliyorum:(

    YanıtlaSil
  4. tertip düzen can'dır! kutular harika olmuş, ellerine sağlık!
    o güzel dua içinse kocaman bir amin diyorum..
    sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  5. amin.kar içeriden bakınca güzel, dışarıda çalışan için soğukta kalanlar için, hayvanlar için zor. ama mevsimin de gerekliliği, Allah yardımcımız olsun. kutular harika. emeğinize sağlık. sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Amin ablacım, kutular olayı bitirmiş ve çok güzel durmuşlar. Ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  7. Harika görünüyorlar, çiçekli çiçekli. Teenager odasi gibi olmus. Ben de bayılırım kutulari kaplamaya. Ayakkabi kutularını hiç atmam. Ama ben onlari guzel amaclar icin kullanırım. (Ayakkabı kutularının sicili bizde pek temiz değil ya, onun için bu açıklama. Ha ha ha )

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel olmuş :) Elinize sağlık. Evde oturunca kar güzel. Ama dışarıdakilrin Allah yardımcısı olsun. sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Böyle soğuklarda ne güzel geliyor hobilerle uğraşmak, evde olmak :) ellerinize sağlık çok şirin olmuşlar.

    YanıtlaSil
  10. tüm dualara öncelikle amin :)
    üretimleri sabırsızlıkla bekliyorum ben de oğluma yaparım belki :)

    YanıtlaSil
  11. Offf... Gene atlamışım yorumlara cevap yazmadan :(
    Parmaklarınıza sağlık hepinizin... Bazen yetişemiyorum işte böyle herşeye :(
    Yaşlılık işte :))))
    Öptüm hepiniziiii...

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)