24 Ağustos 2015 Pazartesi

Elişi Yok ama Kitap Çok... :)))

Elişi yapamayınca... malum, kitaplara veriyorum kendimi :)

O kalııın Kıyıya Vuran Deniz Kabuklarını bitirdim Cumartesi gecesi :)
Güzeldi ... Bir ailenin başına gelen kötü bir olay, herbirinin kendine ait sırları ve bu sırlarla geçen yıllar... yıllar sonra herşeyin çözülmesi... Sürükleyiciydi... Sevdim.

Bu ağıııır kitabı okumakta zorluk çektim demiştim ya, yatarak okumakta özellikle; o nedenle sonrasında ince kitaplarımdan seçmeye karar verdim ve az önce bitirdiğim birtanesi...
Şiddete uğrayan kadınların hikayelerini derlemiş Mine Engin Tekay bu kitabında... Herbirini okudukça insanın ister istemez tüyleri diken diken oluyor :(

Veeee... Sıradaki seçimim, az sonra başlayacağım kitap yan sütunda .......




7 yorum :

  1. Merhaba banu ablacım ne güzel kitap okuyorsun yaa özeniyorum sana:)

    YanıtlaSil
  2. İki senedir kitap fuarında görüp almayı çok istediğim kitap vardı ama niyeyse inatla tek cilt yapmışlar ve o cilt de ansiklopedi kadar. Masa başında oturup okumak lâzım. Bir arkadaşım geçende onun e kitap halini göndermiş. İlk defa e-kitap denilen şeye sıcak baktım, oh, incecik telefondan okuyorum şimdi. Yetkililere sesleniyorum, anacım şu kitapları hafifletin azıcık, gülle gibi , ne o öyle .

    YanıtlaSil
  3. Kitap okumak en güzeli . Bu sıcakta el işi yapılmıyor Banucuğum zaten. Sen dinlen hele , uzuuun kış geceleri çoook elişleri yaparsın , önce sağlık be canım , önce sağlık !

    YanıtlaSil
  4. Colette 'e katılıyorum kesinlikle.Sıcaklarda el işi yapılamıyor bende aynı şekilde kitaplara sarmış durumdayım :) okumak güzeldir :)))

    YanıtlaSil
  5. kayfili okumalar ablam
    deniz kabuklarını bende merak ettim di ama cesaret edemedim öyle büyük bir liste varki elimde bir yenisini daha eklemek istemedim..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. çok oku ablam sen çok oku bize de tavsiye et ben hep senin kitaplarına bakıyorum okunacaklar listemi düzenliyorum ,ama çok çok dinlen iyi ol sonra da hep elişi yap seni seviyorum ablacım ,anneciğinin de ellerinden öperim o da iyi olsun hep

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)