7 Aralık 2015 Pazartesi

Düş Kapanı / Dream Catcher

Hadi bakalııım....
Nerden çıktı şimdi bu diyeceksiniz...

Birara da dağdayken Güneş Kapanı / Sun Catcher yapmıştım kasnaklara boncuklardan, güneş vurunca pek hoş görünüyordu :)

Bunlar Kızılderililerin otantik objeleri, hepsi çok renkli oluyor çok ta hoşuma gidiyor :)



Düş kapanı da onların...
Başuçlarına asarlarmış kabuslardan korunmak için, eğer o asılıyken kabus görürlerse ertesi gün onu yakıp yenisini asarlarmış...





Yani.....

E artık benim de vaaar :))
Başucumda....
 Süslü püslü....
Yapması çok eğlenceli:)
Kullanmadığın dantel ya da tül parçasını ger bir kasnağa, sonra tak takıştır ne varsa :))

Güzel rüyalaraaaaaa.....







7 yorum :

  1. Ooo hızınıza yetişilmiyor Banu ablacığım,çk beğendim bunu da,en kısa zamanda yapacağım ben de ,kolaycacık anlatmışsınız ya,kızıma da oğluma da bizim odaya da yapacağım,elleriniz hiç titremesin inşallah.

    YanıtlaSil
  2. Çok da güzel olmuş vallahi :) Kabusları kovalar mı bilmem ama güzel rüyaları pek güzel çeker bence ;)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş, tüm kabuslar ve kötülükler sizden uzak olsunlar inşallah

    YanıtlaSil
  4. Banu abla bu fikri kesinlikle çalıyorum:))) dantelle yapma fikrine bayıldım,harika olmuş. Kardeşim bir Kızılderiliden alıp bana hediye etmişti evimde bir tane asılı ama bir de dantelli olsun değil mi:)
    eline sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Banu ablacığım...ellerine , emeğine sağlık süper olmuş; daaa ama sen kaptırtın..yavaş yavaş kendinini yormadan.. (Maşallah)..sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  6. Ay çok hoş, çok güzel hemen yapmalıyım bende özendim:)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)