1 Şubat 2016 Pazartesi

Yeni Projeler...

Neredeyse her odaya bir proje diyesim geldi :))))

Aslında doğru gibi...

Salonda oturursam motiflerimi yapıyorum... Hatta yeni bir motife başladım, yarın gösteririm :)
Öncekiler bir yastıklık oldu, birleştirildi, süslenip yastık haline gelene kadar size görünmeyecekmiiş :))

Hobi odamda birkaç saate sığacak basit işler yapılıyor...

Ama bu aralara sıkıştırmak istediğim projelerim var....

Bir tanesi çok özel olacak, hayal ettiğim gibi olursa tabi :)
Hazırlıklar başladı bile :)

İkinci olarak ....
Kafamda tasarladığıma yakın bir model bulamayınca kendimce tasarlamaya çalıştığım kırkyama örtü projem :)
En zor kısmı da kartondan kalıpları kesmek olacak, biraz fazla parça var da :)
Bakalım neler çıkacak bunlar sonlanınca :))
Unutmayın ama bunları tamam mııı :))





4 yorum :

  1. O kanavicelerin patronundan ben de isterem.
    kırk yama yapma yaaa, çok ulaştıracak seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel de al Süheylacım :))
      Kırkyama çok zevkli, uğraştırmaz ki, elde dikmeyi seviyorum, hele bir dikiş aşamasına gelsin de :)

      Sil
  2. Kanaviçeyi merak ettim;) kolay gelsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Basit birşey olacak Billurcum, ama tamamlayıcıları olacak... sürpriiiiz :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)