29 Nisan 2010 Perşembe

Bir iş daha bitti :))

Dün şehire indim...
Dağdan indim şehire misali, çok yoruyor beni şehire inmek. Trafik, kalabalık....
Dikiş makinası aldım, benim için acil ihtiyaçtı, masa örtüm yarım kalmıştı ya, zaten elimin altında emre amade bulunması gereken bir araç. Singer Tradition 2273 modeli, en güzeli iğneye ipliği kendisi geçiriyor, gözlükle bile zor geliyordu bu iş, yaşlandık mı ne :))

Hazır çıkmışken birde alışveriş merkezine uğradım birkaç ihtiyaç için. Hafta sonu yeğenlerim geliyor, ağır misafirler...

Eve gelince aldıklarımı yerleştirdim, yarım kalan örtüyü bitirdim yeni makinamda. Bu arada eski makinam tamire gidecek, yedek olsun, ne olur ne olmaz. Dağ başında makinasız kalmak olmaz...

Bugün sandalyelerimi bir bir kapladım. İşte 35 senelerin sandalyelerin yapım aşamaları :)


Örtümü de ütüledim, örtüm kullanımdan kalkmış 4 adet kare yastık kılıfından oluşuyor.

Masanın ortasına bir süs gerekiyordu, bir adet yayvan sepet, sarı ve yeşil yün, mavi penye şerit ip yeterli. Penye şeritleri 6 kat yapıp tığ ile zincir çektim. Yeşil ve sarı yünlerle de püsküller yapıp sepetin etrafına bağladım, şeridi silikonla yapıştırdım, sarı-mavi-yeşil mumlar ve çeşitli kozalaklar, oldu işte.


Bir heves yerleştirdim ocakbaşını yeniden.

Nasıl olmuş?


20 yorum :

  1. HARİKA,GELECEK MİSAFİRLERİ BEKLİYORLAR.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş banucum..bol muhabbetli günler diliyorum...

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık ..sandalyeler çok şık olmuş..bütün her şey değerlendirilmiş:))bayıldım..
    Ama çok yorulmuşsunuzdur..neyse yiğenleriniz sizi biraz dinlendirirler:D sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  4. Dikiş makinenizi güle güle kullanın. Çok güzel olmuş, ellerinize emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Olmazmı süper olmuş hemde.Ellerinize sağlık.Makinanızıda güle güle kullanın.Ya o dağ başında o ocak yanında o güzelim masada kahvaltı ne güzel olurdu ahahah...

    YanıtlaSil
  6. süpersin banucam harika olmuş sandalyelerin ellerine sağlık:))) yeni ve cici makineni güle güle kullan canım benim:)))

    YanıtlaSil
  7. banucum harika olmuş yaptıkların,bir süredir izliyorum seni,her yaptığın harika,bu arada kocaeli de nerede oturuyorsun tam olarak,ben de körfezde büyüdüm yetiştim ama şuan darıca oturuyorum,benim bloğumu da ziyaret edersen sevinirim bu arada,yeni oluşturdum daa:)))

    YanıtlaSil
  8. Hârikasınız, 1 numrasınız. Bayıldım hepsine. Ellerinize sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Muhteşem ve yaşanası güzellikte olmuş. Bol muhabbetli anlarınıza eşlik etsin Banucum.

    YanıtlaSil
  10. herpsi o kadar şık görünüyorlarki ellerinize sağlık eskilerin ynilenmesi işlerini çok seviyorum ama elimden gelmiyor imreniyorum doğrusu sevgi ve dostlukla...

    YanıtlaSil
  11. çok güzel olmuş. güle güle oturun orada

    YanıtlaSil
  12. ellerinize sağlık hepsi güzel olmuş,en çok sepeti beğendim,ayrıca yeni makinenizi güle güle kullanın inşallah :)

    YanıtlaSil
  13. Sevgili Banuca, Sihirli ellerinizle her yeri güzelleştirdiniz. Bir keyif kahvesi içilir artık. Ellerinize emeğinize sağlık.

    Yeğenlerinizle birlikte güzel bir hafta sonu geçirmenizi diliyorum. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  14. sevgili arkadaşım hepsi birbirinden güzel ve şok olmuş ellerine sağlık.iyi günlerde kullan.sağlıklı ve sevgi dolu günler dilerim

    YanıtlaSil
  15. Olá, amiga!
    Feliz dia do trabalho!!!
    Mas hoje é só descanso!...
    Bom fim de semana!
    Beijinhos carinhosos.
    Itabira - Brasil.

    YanıtlaSil
  16. ellerine sağlık banucam, harika olmuş, kuş olsam da gelsem ahhh ahhh soyle kahve içsek karşılıklı:)
    Uyan fiamma uyan!Hayal kurmak senin neyine, pestilim cıktı, yarın büyük gün:(dua et şu 15 gunu kafayı yemeden atlatayım canım:))
    sonra yine gelip bakacağım:))

    YanıtlaSil
  17. Ellerine sağlık ablacım,herseyi muazzam değerlendiriyorsun.Saandalyeler de çok hoş olmuş.yukarıdaki komik hikayeye de çok güldüm.Özel hastanelerle ilgili yazın da süper faydalı olmuş .Ben de link belirterek paylaşabilirmiyim???

    YanıtlaSil
  18. Neşeciğim, tam üstüne bastın "misafirleri bekliyorlar" yani, anla işte....

    şehnazcığım, hep birlikte, sağol.

    noyumberry, birşeyler yaptım işte, olduğu kadar, sağol.

    atölyekedi, teşekkürleeeer....

    karabidikim, kahvaltıyı seçtiğine göre kahvaltıya geleceksin herhalde :))

    Işılcığım, sağol canımmmmmm ....

    fatesciğim, Darıca da bir ara annemler oturmuşlardı,mailleşelim :)

    neduk, ay sağol yaaa, 1 numara yaptın ya beni, şımardım yani.. Yok yok değilim, sadece birşeyler uyduruyorum işte...

    sesiciğim, hep birlikte inşallah...

    Bilgeciğim, uğraşsan elinden geleceğinden eminim, başlamak başarmanın yarısıdır, unutma...

    adadeniz, ah şu beğenilerin beni çok mutlu edip şımartıyor biliyormusun :))

    minik, sağol canım benim...

    Belginciğim, elimden geldiğince işte, eh kahveyi de sen yap gel de :)) birlikte içelim...

    aksungurcuğum, çoook teşekkürler.

    İnes, Tüm dünyaya kutlu olsun....

    bucanni, sağoooool...

    fiamma, gün gelir acısını çıkartırız yaaaa....

    özgürcüğüm, sağolasın, benim paylaştığım herşeyi sen se paylaşabilirsin tabii ki, zaten tüm bunlar paylaşmak için değil mi :))

    YanıtlaSil
  19. muhteşem bir iş çıkarmışsınız gerçekten. Güle güle eskitin!

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)