12 Nisan 2012 Perşembe

Yeni Dönem :)

Dün yayın yapamadım, çünküüüü.... Neredeyse göz gözü görmeyen sise aldırmadan indim aşağıya ve Peçete Billurla beraber Gölcük çarşamba pazarına gittik, eh Billurla gidince, karıştırmadık tezgah bırakmıyoruz ya, vaktin nasıl geçtiği hiiiç belli olmuyor :)
Gene kurdeleler, sutaşları, parça kumaşlar yüklenip geldim, haaa bir de boncukları aldım, hani örtümün kenarına yapacağım boncukları :)

Elim boş duruyor sanıyordunuz değil miii, olur mu hiiç :)
Sipariş olan bir örtüyü bitirmiştim, onun boncuklarını geçirdim bugün, yarın ütülenip kargoya verilecek :)
Bu da ikinci sipariş, bitmek üzere, bunun kenarları boncuklu firkete oyası olacak :)
Bugün havayla birlikte benim de havam düne nazaran daha iyiydi, zaten dün stres attım ya pazar tezgahlarında :))

Haaa... Unutmadan, artık yaz dönemi ya, yazılarım bu saatte yayınlanır, yani günün özeti, gündüz zaman bulamam...
Güzel yaz günleri, yeni fikirler, yeni projeler, yeni üretimler diliyorum heeepimize :)


18 yorum :

  1. İyi geceler Banu Can,bayılıyorum şile bezi işlerine,ellerine sağlık.Ben de başladım senin gibi kanavice yani çarpı işi yapmaya...Ama senin gibi çabuk yapamıyorum,ince kumaş tel saymada gözlerim yoruluyor.Selam ve sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. dizi filmler bitiyor yaa tvlerde yaz dolayısıyla sende aynı şekilde yayınları geceye kaydırıyorsun haa.Ohh ne güzel havan değişmiş pazar gezmeleriyle, ben de çarşamba gittim Nefiseciğimin bahsettiği antika pazarına masrafa soktu beni hiç yoktan valla incik boncuk peşine düşmek daha iyiymiş klasik pazardan şaşşmayacaksın. Bugünde Badeeeme gittim ablası mutluyum yaniii ben de senin kadar.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,siparişler çok güzeller,emeklerine sağlık.Bende çokkk severim pazar gezmelerini saatlerce çıkmam :) İyi geceler:)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller Banucam ellerine sağlık.

    Alışveriş, üstelik hobi malzemeleri alınıyosa, bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık yaptıgınız örtüler çok güzel benide bu ara merak sardı kanevice goblen etamin işleri çok zevkli gibi görünüyor yapması bende yapmak istiyorum :)))

    YanıtlaSil
  6. Oh maşallah, senin keyfin düzelmiş, dallara su yürümüş, ne güzel. Ben hâlâ kütük formundayım. Geceleri TV karşısı eğlenceliği kardeşime battaniye örüyordum, yünlerim tükendi. Acaba çıkıp yüncüleri, Tahtakale'de boncukcuları filan dolaşsam düzelir miyim? Öfff onu bile istemiyor canım.

    YanıtlaSil
  7. günaydın ablacım ,ah gölcük çarşamba pazarı, anılarım çok orda deprem öncesi bende ta sapancadan kalkıp oraya gıderdim .gerçi ablam otururdu orda hem onu ziyaret hem parça kumaşlar çok severdim ya nı annılarıma döndüm sagolasınız bu arada, elinize saglık hepsi çok güzeller görüşmek üzere:)))

    YanıtlaSil
  8. Elinize sağlık örtüler harika olmuş.Bende pazar gezmesini çok severim bir de Eminönü vazgeçilmezimdir.Güzel yaz günleri diliyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Bayılıyorum bu elişlerinize ellerinize sağlık ne kadar güzel oluyorlar. Marifetli olmak başka tabii.

    YanıtlaSil
  10. Banu abla senin elinden çıkan herşey bi başka güzel oluyor..

    YanıtlaSil
  11. alışveriş yapmasanda, pazarda tezgan karıştırmak gibisi yok. Acayip stres atıcı bir eylem:))

    YanıtlaSil
  12. ellerin kolların dert görmesin!

    YanıtlaSil
  13. eline gözüne sağlık harika görünüyorlar sahibleri güzel günlerde kullansınlar.

    YanıtlaSil
  14. ellerinize sağlık harika görünüyo çalışmalar :)

    YanıtlaSil
  15. banucummmmmm
    ohhh sefan olsun
    pazarlara bende bayiliyorum...
    annemi birakip zor gidiyorum carsi,pazara,,,,,,,ama cok hosuma gidiyor
    ellerine saglik,,,,,yeni ciciler cok guzellll
    ben hala didiniyorum,,,,yerlesmek icin:))))))))
    bahce duruyor daha oldugu gibi:(
    guzel gunlerrrrrrr

    YanıtlaSil
  16. ay anaaam ne güzel işler bunlaaar. bayıldım gene. eline gözüne sağlık.

    YanıtlaSil
  17. ne kdr guzel işler bunlar bayılıorum boyle el emegı seylere..bu arada blogunu yenı kesfettım :) takıpteyım..benımkıne de beklerım..ıyı haftasonları :)

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. Arzucum,sipariş olunca biraz sıkılıyorum ama ben de seviyorum çarpı işini, şile bezinde de, etaminde de, goblende de, fırsat bulsam da biraz da diğerlerine çalışsam diyorum :)Elin-gözün zamanla alışıyor iplik saymaya,bakalım ne güzellikler çıkartacaksın ortaya :)
    Fiammam,yok canım dizilerden değil, gündüz genelde dışarıda olurum ve öğleden sonra diğer üretimlerden yaparım diye geceye kaydırdım yayınları, hoş henüz yaz gelemedi ya :( Yazında seyretmediğim dizilerin tekrarı olur, yakalarım birkaç tane onlardan yoksa şile bezleri üremez:))Ben semt pazarlarını seviyorum, ucuz ucuz ciciler beni daha mutlu ediyor :)Ah ah Badeni gördün ağzın kulaklarında değil mi, ne güzeeel :)
    Nuraycım,aynı şeyi tekrarlamak biraz sıkıcı oluyor ama kıramayacağım dostların bunlar:) Pazar gezmesi favorimiz yani :)
    Aslıcım,sağol... Biz başka ne alırız ki :))
    Sevgili Yaşam, yapmak istediğin anda başlayacaksın, e hadi hala duruyor musun, başla çarpmaya :)
    Nihalim,havayla beraber birgün keyifli, birgün bulutluyum :))Ay en güzel terapi bu dediğin, o yünler, incik boncuk insanı yeniden doğdurur, hele bir de eve gelip onları zevkle yerleştirmesi var ya, pek severim ben :)
    Fadicim,insan kendini kaybediyor o kumaşlar, kurdeleler, fistolar arasında :))
    Mehtapcım,sağol... Pazar gezerken 4-5 saat nasıl geçiyor anlamıyoruz, Eminönü-Tahtakaleye dalsak bize kesin 2-3 gün lazım :))
    Sevgili Harikalar Atölyesi,herkesin ayrı bir marifeti vardır, evet şile bezi örtülerim marifetimdir diyebilirim, ama geri kalan yaptıklarım uydurmalarım :))
    Sevgili Eagle art,ne güzel iltifat buuuu, elimden her çıkana bakmamışsın anlaşılan, bi sürü uydurmalarım var :))
    Saadetcim,ama şekerim, fiyatı çok ucuz olanları karıştırıyoruz, almadan da olmuyor kiiii :) Gerçekten stres atıyor insan :)
    Nilgünüm,amin canım amiiin :)
    Sunnyzelocum,Renkli Kalemlerim,Sevginin ruhu,sağolun canımcımlarım, teşekkürler :)
    Cihanım,sen yerleşene kadar yaz biter anacım, bilirim bir sürü yenilikler yapar didinirsin, eşelenirsin oralarda :)
    Sevgili Zeys,hoşgeldin, teşekkürleeer :)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)