22 Temmuz 2014 Salı

Transfer Yaptııım :)))

Artmış lambri parçaları vardı, geçen sene Kurban bayramından önce onları birleştirip iki tane ufak pano yapıp beyaza boyamıştım...
Sonra malum hastane işleri filan, unutmuşum onları...
Hafta sonu bodrumu şöyle bir toparlarken elime geçti...
Peçete dekopaj mı yapsam ne yapsam diye modelleri karıştırırken, birinin arasından kuşe kağıda basılmış çiçek resimleri çıktı, lazım olur diye koymuşum demek ki, hani takvim yaprakları gibi parlak, kalın kağıtta...

Olur mu olmaz mı diye hiiiç düşünmedim...
Bastım transfer tutkalını tahta üzerine, yapıştırdım kağıtları, bezle ovalayıp iyice havasını aldım, bıraktım kurumaya...

Ertesi gün bir heyecan...
Bir kase su alıp yerleştim karşılarına...
Islattım parmağımı, başladım sıvazlamaya...
Ay oluyor galibaaaaa.... :))
Oldu oldu :))
Tahta düzgün olmadığı için hava kalan yerler tamamen soyulsa da değişik bir görüntü oldu...
Tabii bana göre :))
İkisini de soyduktan sonra sprey vernik sıktım...
Renkler biraz daha belirginleşti ama flu gene de, fotokopi olmadığı için herhalde...
Dün, deliklerini açıp doğal rafya ve tahta boncuklarla askılarını yaptım...
Asacak yer....
Oraya bak yok, buraya bak yok...
Küçük eveeee....
Biri bu,
biri de bu :)
 
Böylece transfer işini de denemiş oldum... Riskli iş, ama sürprizli işte, heyecan yapıyor insan, peçete daha kolay, dekopaj resimleri en kolay :)

Aslında ben dünden beri sabahtan öğleye kadar temizlik yapıyorum çaktırmayın :))
Dün süpürdüm, bugün sildim, yarın camlar ... Çok çalışıyorum çoook :))




8 yorum :

  1. Hadi bakalım. Bunu da yaptın ya, seni sen bile durduramazsın artık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duramıyorum Gülsüm, Allah durdurmasın, bunlar olmasa ben neyaparım kiii :))

      Sil
  2. Oh ne güzel olmuş, biraz yağ ile belki flu görüntüyü çözebilirdin ama bu da hoş bir sunum olmuş, ellerine sağlık ablacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öğreniyoruz Cafemolacım, yağ sürmek gerekiyormuş, sağol canımcım :)

      Sil
  3. Şahane olmuş, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy... Şımartın dediysem bu kadar da değil Berrincim, Havvacım... sağolun canımcıklarııım :)

      Sil
  4. şahane olmuş
    eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy... Şımartın dediysem bu kadar da değil Berrincim, Havvacım... sağolun canımcıklarııım :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)