9 Eylül 2015 Çarşamba

Gene Kaçaklardayım :)

Sabah Hayat aradı "Napıyosun" diye...
Napıyosun dediyse, hadi sahile çay-kahveye demektir :)
Anacığımın  gönlünü yapıp kaçtım gene öğlene kadar :)

Sahil esintili, martılar çoğalmakta... içim açılmakta :)
 Hayat ile sohbet-dertleşmek güzel...
Arasıra kaçamak yaptığım tatlılardan... Kazandibi-dondurma güzeeel...
Gülünce biz de güzeliiiz :)
Dönüşte ilk gördüğüm kuaföre girdim ve şu artık şekli iyice kaçmış saçlarımı kestiriverdim, bir dahaki resimde görürsünüz :))
Sonra koştur koştur eve (arabayla nasıl koşturuluyorsa :))))
Ana acıkmış iyice, yarım saatte patates kızarır, tavuk kebap hazırlanır, afiyetle yenir :)

Sonrası öğlen işkencesi sırasında bir kitap daha bitirilir, yenisi seçilir ...
Sevdim... Bir tesadüf... Bir büyük yalan... Ve Aşşşşk... :)

Not : Yorumlara cevap yazamıyorum (mutlak cevap gerekenler dışında) parmak uçlarım gerçekten sızlıyor çok tuşlayınca, kusura bakmayın ama beni yorumsuz da bırakmayın olur mu :)




13 yorum :

  1. Canım benim sen iyi ol yeterki biz yorum atarız...saçların güzel olmuştur eminim,teyzeme hürmetler....

    YanıtlaSil
  2. Tamam Banucuğum sen iyileşince yanıtlarsın "d'ont worry " yani ...

    YanıtlaSil
  3. Deniz ruha iyi geliyor. Arkadaşlarda tabi :-)

    YanıtlaSil
  4. Oh ne güzel deniz havası iyi gelir! Anneciğini de seni de öpüyorum Banum.

    YanıtlaSil
  5. yüzün, gönlün hep gülsün ablam. Solmaz hanım teyzeye de selam ve sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Sen hep gül canım. Hayat bir ayna çünkü. O da sana gülsün.

    YanıtlaSil
  7. hiii ne güzel bir yer orası , afiyet olsun.Çok sevindim iyi vakit geçirmene sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Banucum hoşgeldinnnnnn:)))) e.t.

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Banucum senin oralarda bir ablam bir kardeşim bir arkadaşım varmışcasına varlığını bilmek, çoğunlukla da yorumsuz sezsiz okuyup ayrılmak ta bana yetiyor buradan..Ama bugün gülen yüzlerinizi görünce ee artık bir merhaba de sonra git dedim kendime sevgiler selamlar..

    YanıtlaSil
  10. Deniz mavi,
    Gök mavi,
    Maviden geldik,
    Maviye gideceğiz,
    İkisinin arası "ban-u hayat"
    e.t.

    YanıtlaSil
  11. sen hiç birşey yazmasan da, sadece bir resim paylaşsan da bizim için kıymetli... Hiç düşünmeeeee bunları

    YanıtlaSil
  12. Ablacım sen cevap vermesen de olur. Ben sana yazarım. Geçenlerde, baharda İstanbul'a gittim görevli olarak. Uzun zamandır gitmemiştim. Viyadükler falan, dehşet olmuş. İşte o yollarda kaç kere aklıma geldin bilsen. Kendi arabamla olsa dal yan yollara git Banu Ablayla bir de tanış, Solmaz Teyzenin elini öp, Bıdığı sev... Ama öyle olmuyor tabi. Öğrenciyken çoğunlukla trenle gidip gelirdim ve otobüsle gittiğimde de direkt Avrupa yakasına varırdım. Pendik'e gitmek bu kadar mı zormuş ayol? Kamil Koç canıma okudu valla :) neyse, belki bir gün kapını çalıveririm, belli mi olur? Sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Sizi böyle neşeli görmek çokkk güzel... Denizin ve güneşin en güzel zamanı şimdi..keyfiniz, muhabbetiniz daim olsun..sevgilerimle Banu Hanım.

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)