15 Eylül 2015 Salı

Kış Geliyor...

Kış geliyor, bıdığın tüyleri çok dökülüyor diye kestirmiştim ya, gene kestireceğim, ama üşümesin diye kazak lazım değil mi :))
Ninesine söyledim, örecekmiş :)

Ninesi dedim de, anacığımın tahlil sonuçları temiz çıktı, yani mikrop kalmamııııış :))
Telefonla öğrenir öğrenmez koştum, sarılıp öptümmmm, şaşırdı birden, bir aya yakındır değil öpüşmek, yakınlaşamıyorduk bile, bende hep maske; çok şükür :)
5 ay daha böyle ilaç kullanacak, iyi beslenecek, inşallah bomba gibi olacak :)

Nineden gene bıdığa geçelim... Bıdık gibi miniklere kış için pratik çözüm :
Eski kazaklara el atalım :)

Ben bunun benzerini paçası lastikli eşofmanlarımdan yapmıştım, yani paçayı böyle keserek. Belki biraz daha büyüklere daha iyi olur.
Eh, hep çocukları, torunları mı düşüneceğiz, onları da düşünelim değil mi :))

Bugün gene yapılacaklar dosyama bir gözattım... Ne güzel projeler vaaar :)
Ama öncelikli olarak tüm kapılara kapı durdurucu, annemin odasına büyük saat yapmam gerek.
Hem daha duvarlara asılacaklar asılmadıııı :))
Çok çalışmama lazım çoook :))
(çalışıyorum ama yaaaaa :))


7 yorum :

  1. Banu siz daha rahat bir eve geçtiniz diye çok seviniyorum.Gule Güle oturun insallah

    YanıtlaSil
  2. Kapı durdurucuları çabuk yap, ben de istiyorum onlardan bir fikir versin bana:-) Heee, bir de pratik bişi yap, anlamam ince işlerden :-)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Banu Anne'ne tekrar geçmiş olsun .İyi olmasına sevindim:) Bıdık sizin gibi sahipleri olduğu için çok şanslı .Kardeşimin köpeği Lucy'nin de iki yavrusu oldu ,yani ben hala oldum:)) çok şekerler:)
    Bende de projeler çok ama vakit yok ,inşallah bu kış gerçekleşecek,kendinize iyi bakın sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Anneciğine çok sevindim. Tekrar geçmiş olsun.
    Kışı biraz erken getirmedin mi canım benim. Daha pastırmalar kuruyacak.:-D

    YanıtlaSil
  5. Annen iyileşmiş, şükür çok sevindim. Bıdık için şık birşeyler yapmayı düşünüyorsun. Projeler hayat bulmaya başladı. Her sey güzel olacak inşallah. Çok öpuyorum.

    YanıtlaSil
  6. Ben iflah olmam beğen düğmesi arıyorum okuduklarımdan sonra:)))

    YanıtlaSil
  7. :) kolay gelsin. İnsanın heyecanı hiç bitmiyor ürettikçe daha çok heyecanlanıyor. Ne güzel değil mi? Ben geçen sene bizim bıdığa örmüştüm, çok tatlı olmuştu. Buraya resim ekleyemiyorum ama blogda şeması var isterseniz.

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)