21 Ekim 2009 Çarşamba

Zaman yetmiyoooor


Zaman bana yetmemeye başladı, saat 00,26 olmuş. İzlediğim bloglarda ve 10 marifette öyle güzel şeyler varki, onlara yorum yazayım, beğendiklerimi kaydedeyim, bazılarını bloguma ekleyeyim derken bu saat oluveriyor. Bu işleri yapmaya ancak 22,00 dan sonra başlayabiliyorum, yetmiyooor. Bilgisayar sabah 10,30-11,00 dan itibaren hep açık ama, arada bir oturup ancak maillerime yetişebiliyorum, öğleden sonra 2-3 saatimi elişi birşeyler yapmaya ayırıyorum, tv karşısında bu aralar goblenimi işliyorum, diğer saatler ise ev-mutfak-bahçe işleri filan işte. Oysa yapmak istediğim çoook iş var.


1 yorum :

  1. Olsunn...Hayatı dolu dolu yaşamak daha güzel ama değil mi :) Canının sıkıntısından geçmişe takılı kalmış kaç kadın kalbi var kimbilir ortalıkta...Biz kalplerimizi işlerle güzelliklerle dolduralım hep değilmi ya...Sevgiler Banu hanım...

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)