14 Mart 2010 Pazar

Dükkan Açtıııım :))

Nihayet ben de Pasaj'da bir dükkan açtım.

Şile bezi örtülerimden kullanmadıklarımı artık başka evlerde kullanılsınlar diye satışa sundum. Onlardan başka fazla yaptığım bazı şeyleri koydum, bakalım daha neler yapacağım, satış başlarsa gaza gelirim belki:))
Pasajın Gadgetini ekledim sağ tarafa ama henüz çalışmaya başlamadı, 24 saat bekleyin demişler, bekliyorum, gadgete tıklayınca ürünler çıkıyor ama.......



Bir zamanlar Antalya/Finike de gerçeğini açmıştım, şimdi zamana uyduk sanalını açtık:))


26 yorum :

  1. HAYIRLISI BANUCUĞUM İYİ YAPMIŞSIN.BEN DE GEZMEK İÇİN MERAKLA BEKLİYORUM.BOL SATIŞLAR

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun çok güzel şeyler olacağını tahmin ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun bol satışlar dilerim.


    imza
    bir türlü bloğu olmayan bir izleyici

    YanıtlaSil
  4. Şansınız bol olsun.Bana benzemesin inşallah:))) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun bol kazançlar diliyorum, merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  6. bol satışlar,hayırlı olsun..:)

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı uğurlu olsun.Bol kazançlar.Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Banucum canımın içi; hayırlı olsun pasajın. Bol kazançlar olsun inşallah. :)

    YanıtlaSil
  9. hayırlı olsun banu cum bol satışlar olsun inşallah

    YanıtlaSil
  10. hayıırlı olsunnnnn bol satıslar ve tebrıkler

    YanıtlaSil
  11. Hayırlı olsun arkadaşım...dolsun bozalsın dukkanın,kısmetin bol olsun insallah:)

    YanıtlaSil
  12. Pasaj dükkanın hayırlı olsun
    Banucum..bol satışların olsun..
    ürünlerinde birbirinden güzel..
    sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  13. hayırlı olsun dukkanınız yakın olsada bızde gelıp alısverış yapsak ama kocaelındesınız.yolumuz duserse dıyelım :)bol kazanclı satıslarınız olsun inşallah.izlemeye alıyorum sızı bende beklerım dostluk ve paylasımlar ıcın sevgıler:)

    YanıtlaSil
  14. internetteki dükkanın hayırlı olsun arkadaşım bol müşteriler bol satışlar

    YanıtlaSil
  15. Hayırlı olsun ablacığım, umarım çok güzel satışların olur.

    Bu arada ben sana 10 gün önce bir hediye göndermiştim, geldimi acaba merak ettim de. Bana haber verirsen sevinirim ablacım. Öptüm...

    YanıtlaSil
  16. Hayırlı olsun ablacım. Allah bol kazanç versin. Zamane dükkanları da herşey gibi sanal oldu :)

    YanıtlaSil
  17. hayırlı,uğurlu, bol kazançlı olsun

    YanıtlaSil
  18. Canım benim, hayırlı olsun, bollll satışlar :)

    YanıtlaSil
  19. CAN DOSTLAR, SANKİ HEPİNİZİ YANIMDA HİSSETTİM, SANKİ HEPİNİZ ESKİDEN BERİ GERÇEK ALEMDE TANIDIĞIM DOSTLARSINIZ, HEPİNİZE ÇOOOK TEŞEKKÜR EDİYORUM GÜZEL DİLEKLERİNİZ İÇİN. ASLINDA TİCARETTE HİİİÇ ŞANSIM YOKTUR, YAPTIKLARIM EVE SIĞMAYINCA GENELDE DAĞITIYORUM AMA SATMAYI DENEYEYİM DEDİM BİR DE, BAKALIM BAKALIM:))

    YanıtlaSil
  20. merhaba banu hanım.. inanın çok mutlu oldum sizi tanımakla.. artık kocaeliden birilerini bulmak ümidimi yitirmiştim ki siz çıkageldiniz. paylaşımlarınız çok güzel.. sanal dükkanınızı merakla bekliyorum. kucak dolusu sevgiler..

    YanıtlaSil
  21. bol satışlar :)) en güzelini yapmışsın dükkan açmakla...

    YanıtlaSil
  22. Tebriik ederiim. İnşaalah kazancınız bol ve bereketli olur Banu ablacım:))

    Darısı başıma:))

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  23. TEKRAR TEŞEKKÜRLER, DÜKKANI İKİLEDİM, BİRİNDE SADECE ŞİLE BEZİ İŞLEMELERİM VAR, DİĞERİNDE İSE AÇ GÖZLÜ BİR ŞEKİLDE HER GÖRDÜĞÜMÜ YAPMAYA KALKTIKLARIMDAN KOYUYORUM:))

    YanıtlaSil
  24. Hayırlı olsun canım.
    gönlünce ve bereketli inş.

    YanıtlaSil
  25. canım hayırlı olsun bol kazançlar

    YanıtlaSil
  26. Serapcııım, bu çok eski bir habeeer, çoktan kapadım o dükkanı....

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)