3 Eylül 2010 Cuma

Kalemlik yapma zamanı....

Konserve kutuları artık atılmıyor değil mi :))
Süsleyip püsleyip kullanıyoruz çünkü....
Bir hatırlatma yapmak istedim mail kutuma düşen bir proje ile, özellikle okulların açılması yaklaştıkça, ders masalarının düzenine renk katacak bir basit proje...
Kalemlik...

Verdiğim örnek kalın rulodan yapılmış, linkte yapım aşamalarını görebilirsiniz, asıl ve kolay olan ip sarma işi, üzerini süslemek te size kalmış. Konserve kutusu, kalın rulo, pimaş boru parçası, pet şişe bu işte kullanılabilir, evdeki malzemelere gözatmak gerek:)


Ben küçük fıstık kutularına yapmıştım bir zamanlar....


20 yorum :

  1. bende okulların açılması yaklaşınca yeğenlerime yaptım konseve kutularından çok beğendiler el emeği olunca başka bi kıymetli ya

    YanıtlaSil
  2. evet banucummm şekerimmm çok güzel şeyler yazıyorsun hangisini yapacağımı şaşrıdım yaaa...

    YanıtlaSil
  3. moda kesh, merhabaaa... Elişi olunca kendinden birşeyler katıyorsun ya, o zaman kişiye özel oluyor, onun için daha kıymetli geliyor bana:)

    ladygreenriver, merhabaaa... Ben de, ben de hangisini yapacağımı şaşırıyorum ve tembel tembel oturuyorum:))Teşekkür ederim....

    YanıtlaSil
  4. ne kadar basit ama ne kadar da şık:)))))

    YanıtlaSil
  5. cips kutusunu yapayim böyle şiş için iyi olur,saglll

    YanıtlaSil
  6. Fidoşcum, ailede bir fotoğrafçı olması lazım, bence fotoğraf güzel gösteriyor asıl :)

    mormenekşem, bak, iyi ki hatırlatmışım bu ip sarmayı, işe yarıyor değil mi arasıra böyle hatırlatmalar, kolay gelsiiin:))

    YanıtlaSil
  7. benim işyerinde kullandığımız filmlerin sarılı olduğu rulolar var oldukça sert kolay bükülmüyor bundan sonra atmıyım onları kenarda dursun eve getirim böle şeyler yapıp süslerim sağol paylaştıkların için

    YanıtlaSil
  8. Dün bir kavanozu ayırmıştım göz kalemlerimi, rimellerimi koymak için süsleyecektim,işte tam da bu şekilde süslemek istedim :) teşekkürler...

    YanıtlaSil
  9. konserve kutularının en güzel süsleme şekli diye düşünüyorum harika görünüyor.teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  10. Banu'cum ne güzel şeyler buluyorsun... teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. çiçekcim, aaa bak öyle şeyler bulunca alıp eve taşıyacaksın, bak birgün lazım oluyor işte:))

    bucannicim, ne güzel bir takım olacaktır şimdi onlar senin ellerinde, takipteyim:))

    örgü çantam, birşeydeğil:)

    nefisecim, zevklerimiz aynı demek ki:)

    YanıtlaSil
  12. Bayıldım çokk güzel bir fikir,kavanozlara da uygulanabilir,etiket temizlemeye de gerek yok.Ayrıca makyaj malzemelerini doldurduğumuz kutularada uygulanabilir,komininler üzerinde parlak nakış ipleriyle güzel durur öğle değilmi?teşekkürler Banuca paylaşım için.Ekliyorum arşive.
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  13. Sevgilerimle, hadi yap yap :))

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Banu,
    nihayet kıyamayıp atamadığım kilerde sakladığım kutular bir işe yarıyacak :)
    Hemen bu gün kızımla başlıyorum yapmaya...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Bir tanecik salça kutum var. Ben de yapayım bari, eksik kalmamam lazım :)ama ben başlasam kesin Hakan tamamlar :D Dikişe sardırdım bu aralar :/
    Öpüyorum Banu'mu..
    Ben adsız bir dost :P

    YanıtlaSil
  16. Ellerine sağlık, çok hoş olmuşlar..sevgilerrr...

    YanıtlaSil
  17. Zozan, hani sakla samanı gelir zamanı demişler ya, senin kutuların da zamanı geldi demek ki, kolay gelsiiin:)

    Adsızım Gülenim, sakın eksik kalma, ver Hakanın eline sarsın dursun işte, sen dikişini dik hamaratım benim:))

    YanıtlaSil
  18. canım benim, sayende kutu kaplamaya sardırdım, kafamı kaldıramıyorum, yakında yayınlarım:D
    şimdi bir de buna mı sardırıcam, oluuuur:D
    çok güzel şeyler buluyorsun ve çok güzel şeyler yapıyorsun gaza geliyorum burada:D
    öptüm seni banum....

    YanıtlaSil
  19. Annemin eli, hernekadar üsttekileri ben yapamdıysamda, alttaki resimdekiler için teşekkür ediyorum :))

    YanıtlaSil
  20. Işılım, kutularını merak ediyorum, hadi bir yandan da yayınla, konserve kutularını da sen de Gülen gibi yap, tutuştur Ahmetin eline, sarsın Hakanla karşılıklı:))

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)