29 Haziran 2011 Çarşamba

Hasat ve Sepet....

Hasat....
Bezelyelerin tamamı geç te olsa toplandı :)
Yağmurlar yüzünden bostan çok ot olmuş, hava düzelince otları yolup çapa yapmak gerek, fasulyeler, domatesler, salatalıklar boğulacaklar :(
Dönüşte baktım otlarını bir türlü yolmaya fırsat bulamadığım yabani çilekliğim kırmızı kırmızı göz kırpıyor aralardan, oraya da annem daldı, ama yağmur başlayınca yarım bıraktık :)
 Sepet :
Öğleden sonra yün yumakları yaptım, tarifi sevgili Özden Hocamızdan tabii:)
Sonra sepete doldurup bibloluğuma koydum :)



19 yorum :

  1. ANNECİĞİN AYIKLAR BEZELYELERİNİ ATARSINIZ BUZLUĞA.AFİYETLE YERSİNİZ İNŞALLAH.YUMAKLARIN LOKUM OLMUŞ YE BENİ DİYORLAR

    YanıtlaSil
  2. çok cici olmuşlar :)Ne güzel bir hayat ,bol bol yaşadığını hissettiren canlar :)

    YanıtlaSil
  3. Annem de geçen toplayıp yollamıştı Zonguldaktan sağolsun
    Şimdiden afiyet olsun yumaklarda çok güzeller ellerine sağlık Banu abla :)

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlık afiyetlede yersiniz inş. yumakların çok güzellll:)

    YanıtlaSil
  5. Doğa gibisi varmı ? Dalında büyüdüğünü görmek bile büyük nimet.Afiyet... bal...şeker olsun,emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Dalından koparıp yemesi gibi var mı :) Ne güzel çok imreniyorum Banu Ablacım,doğayla iç içe stresten uzak bir hayat sanırım hepimizin hayali.Sen böyle bol bol fotoğraflayıp bize gösterde bizde böyle rahatlayalım.Buralarda yeşile hasret yaşam sürüyoruz...
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Merhaba
    Blogunuzu hemen hemen hergün ziyaret ediyorum. Fikirleriniz harika:) Evinize ve bahçenize bayılıyorum:)
    Bu yumaklarda müthiş, oğlumun performans ödevlerinden birinde mutlaka işe yarayacak:)
    Teşekkürler, sevgiyle kalın.
    BİRSEN

    YanıtlaSil
  8. Kolay gelsin Banucam, şu ot yolma işi olmasa daha iyi ama oluyor işte, yün sepeti de pek şirin, araya sıkıştırıp yapmışsın bakıyorum, elinden hiç bir şey kurtulmuyor:)

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel bahçeniz var, bol ürünlü,keyifli olsun:)
    Yün sepeti harika görünüyor,çok sevimli olmuş...

    YanıtlaSil
  10. çıtır nineme katılıyorum! o yumaklar tam yemelik!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  11. Banu ablacım, hasat için kolaylıklar diliyorum, (imrenmeye devam ediyorum) yorgunluğu bile ayrı bir tatlıdır değil mi?

    YanıtlaSil
  12. işte o otlar bitiriyor insanı. Kolay gelsin sana:)) Bu ara yumakların da pek şirinler

    YanıtlaSil
  13. Banu sana kolay geldin arkadaşım. Dün el kadar bahçemin otlarını yoldum da sırtımın ağrısından gece uyuyamadım,sen nasıl hakediyorsun o koca bahçeyi ? Maşallah maşallah...!

    YanıtlaSil
  14. Bol hasatlar.. Nasıl içimi çektim okurken, bende bir bahçem olsun çok isterdim.Sağlıklı afiyetle yiyin inşallah...

    YanıtlaSil
  15. ablacım o başındaki ne hoş olmuş öyle.Bu arada yumaklar çok şirin ...

    YanıtlaSil
  16. Neşecim, beraber ayıkladık, attım dondurucuya, seninle birlikte yemek nasip olur birgün inşallah...Nilgünüm,Yumaklar çok şeker değil mi, gelince ikram ederim :))
    Elifcim, Güldencim,Aktüel moda,doğa insana gerçekten yaşadığını hissettiriyor, yumaklarım güzel dimii:))
    Sevgili nrhmrl, bu durumda sana da afiyet olsun:)
    Sevgili Örgü çantam, inşallah, teşekkürleeer:)
    Birsencim, ben bu sevilmeyi çok seviyorum :)) Teşekkür ederiiim...
    Fadişim,Ada-Deniz, otlar hiiiç bitmiyor, en üstten başlıyorum, en alttakini bitirdiğimde en üsttekiler çıkmış oluyor:(
    Ufak elişleri de beni dinlendiriyor böyle:))
    Sevgili Baykuş Gözüyle,o bahçe güzel görünsün diye canım çıkıyor amaaaa:))
    Sevgili Cebimdeki renkler,hasat kolay oluyor, ekim ve büyütme yorucu...
    Colettecim,ben de bilemiyorum onu işte, yorgunluktan düşünmeye halim kalmıyor, tertemiz görünce de unutuyorum zaten yorgunluğu:)
    Sevgili Mor Atölye, insan çok isteyince Allah verir... Ama olana kadar için çektikçe gel bahçe ile uğraşmak nasılmış bir dene istersen:))
    Sevgili Anekzura,Başımı sarmazsam eve gelip taradığımda bol bol böcek dökülüyor içinden:))

    YanıtlaSil
  17. Otlarla başetmek mi?.. Ah Banu ben buraya ilk geldiğimde labadalar boyum kadar olmuştu. Aralarından yürürken korkuyordum. Sonra eşim traktörle girip biçti onları. Derken ben güllerin bakımını üstleneyim dedim.Otların temizliği ile başladım. Her akşamüstü bahçeye çıkıp otlarla uğraştım. Bir hafta sonra henüz işin yarısını yapabildiğimi ama ilk temizlediğim yerlerde yine ot bittiğini gördüm. O gün bu gündür bahçeye yeni bir çiçek ekmeyi denemedim. Neyse ki bu yaz eşim ilgilendi de bahçe biraz şenlendi. Yine de toprak, yabani ot olsa bile yeşil alan, az olsa bile çiçek ve sebze ile uğraşmak müthiş bir terapi. Bu arada YUMAKLARINa bittim.. Ben de yapabilir miyim..? :)

    YanıtlaSil
  18. Gülsümcüm, ay bana ot deme, kabusum oldu... Bostan ot dolu, öbürgün onları temizlemem lazım, benim yardımcım da askere gitti, bahsetmiştim, bu aralar buralarda herkes yoğun tabi, iş başa düştü :(
    Yumaklarımdan yap tabii, minyatür tarifleri sevgili Özden hocadan, yazımda bağlantısı var:)

    YanıtlaSil
  19. Yün yumaklarını yazmayı unutmuşum,ne kadar şekerler,gerçek gibi.Ellerine sağlık canım.Özden Hoca'yı izlemeye aldım,blogumda da "HARİKA İŞLER" başlığı altında link verdim Banucum.Çok istediğin minyatürü almanı bende çok istiyorum.Daha fazla nasıl katkıda buunabileceğim konusunda yol gösterirsen sevinirim:)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)