9 Ekim 2011 Pazar

Yine Yeni Yeniden :)

Anne sultan küçük eve yarım dantel perdeler örmüştü ya, ipliği kapı için örmeye yetmemişti...
Bir yerlerden gelmiş, bir yerden sökülmüş  dantel parçası bulduk, ölçüsü tam uygun, artmış iplikleri, aynı renkte olan motif örneklerini söküp Anne Sultan perdeyi tamamlayıp elime tutuşturdu herzaman ki gibi :)
Baktım o dantelin püskülleri tarumar olmuş, akşam onları yeniledim...
Bu sabah ütüleyip yerine astım...
Sonraaaa....
Bir varmış, bir yokmuş...Bodrumda durup duran iki sepet varmış... Banu birgün onları almış masasının üzerine...
Önce tozlarını alıp beeembeyaz boyamış...Sonra bir güzel çiçeklendirmiş onları...
Büyük olan bir süre hobi odasında süslenmeyi beklemiş, küçük olan Fidoşla Serpil geldiğinde ekmeklik olarak masada yerini almış...
Ama bugün Banu onları ele almış, büyüğünü bir güzel süslemiş, bir kenarına Semyıl'ın hediyesi keçe çiçeği iliştirmiş, küçüğüne de şimdilik bitirdiği sabun keseciklerini koymuş...
Anne Sultan ile Bıdık mı ne yapıyor... İşte :))
Anne Sultan o dizlerinde önce abimle beni, sonra torunlarını uyuttu, şimdi ise ....... :)))))


34 yorum :

  1. Çok güzel olmuşlar Banu Ablacım,son fotoğrafa bayıldım,ne güzel uzanmış yaramaz :)) Sepetleri nasıl boya ile boyadın acaba Ablacım,ben de boyamayı düşünüyorum da..

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Aktüel moda, Bıdık işini bilir, en rahat yeri seçer:)
    Sepetleri su bazlı yani Akrilik boya ile boyadım, nalburlarda renklendirici diye satılıyor ya onlar işte :)

    YanıtlaSil
  3. Allah annene uzun ömürler versin...

    YanıtlaSil
  4. banuşum birşeyleri değiştirmekte üstüne yok.hepsi harika olmuş resimde solmaz teyzem ve bıdık akşam keyfindeler.allah huzurunuzu bozmasın özledim sizleri çok çokk öpüldünüzzz

    YanıtlaSil
  5. çok şeker olmuşlar..sprey boya ile daha kolay boyanabilir bence :) bıdıkla anne sultana sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. hayranım annenize ve size. :)

    YanıtlaSil
  7. ana kiz harikasiniz. dantelli perdelere bayiliyorum. güle güle kullanin.

    sevgiler eli

    YanıtlaSil
  8. perde ve sepetlere bayıldım da.anne sultanla bıdık çokkkk tatlılarrrr.....bıdıkda çok keyifli ha yerede yatmıyor benim fıstık ğibiii:)))))

    YanıtlaSil
  9. Allahım yaaa ne güzel fotoğraflar bunlar Anne sultan a binlerce kere maşallah bıdık zaten ısırmalık :))) sepetlerine gelince harika olmuşlar Banu abla imreniyorum üretkenliğine selamlar....

    YanıtlaSil
  10. Canım yine yapıştırdın beni ekrana :))) ellerine sağlık, Bıdık Ve anneciğin fotoğrafı bir sevgi hikayesi gibi ikisinide öpüyorum

    YanıtlaSil
  11. Anne sultanın eline sağlık çok güzel olmuş.Sepetler çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  12. ya anne sultan ne tatlı maşallah.maharetli ellerinden öperim.elleri dert görmesin maşallah ne becerikli.eh senin de dibine düşmen normal.bıdığı mıncıkladıktan sonra sepetlerine geleyim süper olmuşlar.renk seçimi ve çiçekler çook güzel.ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  13. sepetler muhteşem olmuş...
    Bıdık güven içinde ve huzurla poz vermiş bir de:) maşallah...
    anneciğinize de hürmetler...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  14. perdeyi yazmayı unutmuşum:))
    dantel her zamanki gibi zarif duruyor...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  15. Perdeye bayıldım. Solmaz Teyze'min ellerine sağlık. Sepetler de süper:)) Analı kızlı döktürüyorsunuz:)) Bıdık da kedi gibi kucak seviyor herhalde:))

    YanıtlaSil
  16. Banu Abla, annene ne kadar benziyorsun!
    Kucağı çok huzurlu demek ki teyzeciğimin.Köftehorlar bilir nereye yatacaklarını.

    Divanın üstündekiler de ne öyleeee!!! :))

    YanıtlaSil
  17. Divanın üstündekine şaşırayım derken, asıl diyeceğimi unuttum.
    Sanki Kırmızı Başlıklı Kız biryerlerden çıkıp gelecek, sepetini koluna takacak gibi. :))
    Çok güzel olmuş her ikisi de.

    YanıtlaSil
  18. Senin beceremeyeceğin bir şey yok mu hayatım?Maşallah,maşallah.

    YanıtlaSil
  19. Banu ablacığım sepetlere bayıldım,mükemmel olmuşlar....Teyzemin de ellerine sağlık bin kere maşallah perdeye bittim...Hele üzerinin kafes örgüsü süper...sağlıkla kullanın....

    YanıtlaSil
  20. Bıdık işini biliyor. Bulmuş sıcak, rahat yeri. Daha ne olsun:))

    YanıtlaSil
  21. dantel perde favorim ama çok uzun iş çok güzel olmuş ellerine sağlık anneniz çok şeker maşalllah allah uzun ömürler versin sepetler çok güzel bir dönüşüm geçirmiş

    YanıtlaSil
  22. Öperim o güzel sultanı ellerinden, çok tatlısınız:))

    YanıtlaSil
  23. Annenize de size maşşallah:) sepetleriniz harika olmuş, ellerinize sağlık, süpersiniz:)

    YanıtlaSil
  24. Böyle perdeleri oldum olası severim,tadilat iyi gelmiş:))

    Anne sultanın pozu da inanılmaz keyifli,Allah bozmasın!

    YanıtlaSil
  25. öncelikle mailinizi aldım çooook teşekkür ederim.programı eşimle birlikte incelediktabii bide kızımla ufak tefek kış gelmeden temizlik işlerim var bitirince faaliyete geçirecem inş. vee bu harika perdeler rabbim güzel günlerde kullanmayı nasip etsin. ellerinize sağlık sepetlerde harika görünüyo. bende bi sepet delisiyim..sabunlarınıza bayıldım.. evde ne bulsam sabunlara sarıp sarmalarım... harika emekleriniz ve fikirleriniz için teşekkürler

    YanıtlaSil
  26. Bıdık keyfine pek düşkünmüş yani :) Ama anne sultanın da itirazı yoksa bize susup oturmak düşer değil mi :))

    YanıtlaSil
  27. Banu'cuğum, ben senin yerinde olsam son resimle diğerlerini ayrı postlar yapardım, zira son resim bütün o şahane işleri gölgede bırakmış. Nasıl bir güzellik bu. Nasıl sıcak duygular ve yaşama sevinci veriyor. Asla anneciğine saygısızlık yapmak istemem, çok özür dileyerek söylüyorum görür görmez ağzımdan "ah ben yerim sizi" lafı çıktı. Bütün içtenliğimle ellerinden öptüğümü ve saygılarımı iletir misin lütfen.

    YanıtlaSil
  28. Sevgili Banu,bu postunda anneciğinin o güzel mi güzel sıcak sıcak fotoğrafı beni öylesine duygulandırdı ki anlatamam. Hemencecik orada olsam o mübarek elleri öpsem... Allah analarımıza uzun ömürler versin,biz ne kadar büyüsek de annelerimize hep ihtiyacımız var. Perde ise tam şekerlik :)Seni, anneciğini sıcacık öptüm sevgili arkadaşım ...

    YanıtlaSil
  29. ♥ •˚。
    °°Olá, amiga! 。♥。
    ● ♥• Passei para uma visitinha!!!
    Gosto de vir ao seu blog para ver as coisas lindas que você sempre inventa.
    Que trabalhos mais lindos... estou encantada.
    ˚。˚ Boa semana!
    ♥ •˚。Beijinhos.
    •˚。Brasil


    ....(░(¯`:´¯)░)
    ..(░(¯ `•.\|/.•´¯)
    (░(¯ `•.(█).•´¯)░)
    ..(░(_.•´/|\`•._)
    .....(░(_.:._).░)

    YanıtlaSil
  30. Nefisem, amin canım amin...
    Aksungurum,Gülincim,Swotpiscescım,Elicim,Halimecim,Back to black im,Örgü çantam,Begoşcum,Alanayım,Okuyanım,Tatesalcım,gönülcüm,Ecercem,Natalicim, değiştirmek, yenilemek çok zevkli oluyor, doğrusu benim içim gülüyor :)Anne Sultan da öyle ben de dibine düşmüşüm işte :))
    Nedretim,Saadetcim,Cebimdeki renkler,Bıdık tam bir kucak ve öpülme delisi :))
    Proje çantam,divanda ne varsa hepsi keyfimiz :)Ben anneme benzemiyorum, biraz anneanneme, biraz babama :)Bıdık kucak ve vucut kıvrımlarına bayılır, bir de öpülüp sevilmeye :)
    Tülinim,beceremediğim çok şey var da belli etmiyorum :))
    Sevdacım,biz de sizi çoook öptük :)
    Mihrimahcım,program ve temizlik için kolay gelsin :)Sabun kokularını çekmecelerde özellikle çok seviyorum, ondan herhalde, habire kesecikler yapıyorum :)
    Nihalim,canım ya, bu güzel söz için niye saygısızlık diyorsun, en sıcak duyguları belirtir bu söz, zaten pozları da tam yemelik değil mi :) Yakalayabilsem daha ne pozları var ama Bıdık resim çekileceğini hissedince doğallıktan çıkıyor, bi havalara giriyor :))))
    Collettem,amin canım benim, Allah izin verdikçe yanımda olsun, sağlıkla, huzurla... Öptüm şeker...
    Ines,nice to see you here, thanks...

    YanıtlaSil
  31. Solmaz teyzemin ellerine sağlık, perde çok güzel olmuş, Bidiğın gözleri nasıl çıkmış yaa öyle. Sepetler için de övgü istersin sen şimdi. eee ne diyeyim elin iyicene alıştı artık, güzel olmuşlar ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  32. Fiammam,Flaş ile bizim gözler kırmızı çıkıyor, onlar düzeltilebiliyor ama köpeklerinki böyle çıkıyor ve düzeltilemiyor :) Ben övgü beklemiyorum ki yayınladıklarımla, zaten çoğunlukla uydur kaydır işleri oluyor, özenle çalışmaya sabrım yetmiyor, ama fikir versin diye paylaşıyorum şekeeer, peçetelerim hala buruşuyor yapıştırırken :))

    YanıtlaSil
  33. el işlerinize bayıldm ellerinize sağlık takipteym..

    YanıtlaSil
  34. banuuuuuuuu hanımmmmmm.....MAŞALLAHHHHH KIRK BİN KERE MAŞALLAHHHHHH;) YAŞAM ALANINIZA BAYILDIM....insanın içini ısıtırr burasııı...harikaa....;) takipteyim efemmm;) sevgilerrrr

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)