1 Kasım 2011 Salı

Kendime Bayram hediyeleri :)

Daha önce kitabıma kılıf dikmiştim ya, bir tane de küçük boy cep romanları için diktim :))
Bayram geliyor ya, kendime hediye olsun :)
Yok, bir hediye ile doymadım :))
Notbook uma bir çanta istiyordum, onu yaptım....
Çanta, arasında elyaflı iki kat kumaşa tarafımdan yapılan kapitoneli, biri büyük biri biraz daha küçük iki adet uzun parçadan oluşuyor, böylece iki gözlü çanta oluyor,
 ufak göz hafif torba şekli verilerek büyük parçaya alttan ve üstten dikildi, ağızlar cırtlarla tutturuldu, yani toptan uyduruldu :))
Büyük göze notbook, küçük ve torba şeklindeki göze da mouse, flash bellek, şarj cihazı v.s konuyor :))

Böylece ilk bayram hediyemi almış bulunuyoruuuum :))


30 yorum :

  1. bayram hediyelerinizi iyi günlerde kullanın inşallah:)
    ben de kendime hediyeler yaparım kimi zaman ve bundan da büyük mutluluk duyarım:)
    kitap kılıfınızın kumaşını çok beğendim... ayrıca laptop çantanız da çok hoş olmuş...
    ellerinize ve emeğinize sağlık...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Banu'cum,
    Laptop'unun çantası çok hoş valla...Süperin de fevkınde canım...
    İyi günlerde kullan inşallah arkadaşım...

    YanıtlaSil
  3. harika hediyeler! güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  4. her iki çalışmada harika olmuş, emeklerine sağlık, iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  5. yine farkınızı ortaya koymuşsunuz banu ablacığım iyi günlerde kullanmanız dileğiyle... harika olmuşlar.. tek kelimeyle bayıldım. sanırım hiç uyumuyosunuz bu üretkenlik bende bu hissi uyandırdı.maaşaallah diyorum..

    YanıtlaSil
  6. Kumaşlarına da, modellerine de bayıldım Banu'cuğum. Ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  7. oy oy oy, hastasıyım bu kitap kılıflarının, diye daha önce söylemiş miydim? :)

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık Çok güzel olmuşlar Cep kitaplarından bu hafta bende aldım Yapsam da otobüste okurken başkalarıyla birlikte okumasam:)

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık ne güzel olmuş.bende dikişi pek bilmediğimden hep uydurmasyon:)ama oluyormu oluyor.gerçi siziki profosyenel gözüküyor .güzel günlerde kullannın

    YanıtlaSil
  10. güzel günlerde kullan hediyelerini, çok güzeller:))

    YanıtlaSil
  11. hediyelerin son derece yaratıcı ve güzel .güle güle kullan canım benim.ellerin dert görmesin..

    YanıtlaSil
  12. Ne kadar güzel olmuşlar, hepsine bayıldım.
    Hatırlar mısın, bizim çocukluğumuzda böyle kitap defter kapları vardı plastikten. Önceleri sadece kırmızı ve mavi idiler, sonra biraz daha renklenip desenlendiler. Sonra da ortadan kalktılar galiba. Çevremde okula giden çocuk da yok ki, seninkiler gibi kumaştan yapsam.
    Ama bilgisayar çantandan yapmam lazım. Benimki şu sıkıcı siyahlardan. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel olmuş ablacım, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  14. ellerine sağlık canım çok güzeller ilk kılıfın kumaşı çok hoş.

    YanıtlaSil
  15. Kitap kaplığına ve lapltop çantanız ne kadar güzel olmuş.çok yaratıcısınız.güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  16. Oh ne ala. Ellerine sağlık Banu ablacığım.

    YanıtlaSil
  17. Güle güle kullan banu ablam..çok güzeller..

    YanıtlaSil
  18. Bayramlıklarını sağlıkla kullan Banucum:)

    YanıtlaSil
  19. güle güle kullan canım:)ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  20. Çok güzel olmuşlar,laptopunuz çok mutludur kesin:))hem kışın üşümez,kitap kılıfıda iyi fikir,emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  21. maşallah size diyerek başlamak istedim yorumuma inanın hayranlıkla yaptıklarınızı takip ediyorum çok hamaratsınız ve aynı zamanda yaratıcısınız emeklerinize sağlık

    YanıtlaSil
  22. Yine hem çok güzel hem de kullanışlı ürünler çıkmış Banu abla, kitap kılıfı da laptop kılıfı da tam şeker olmuş, bayramlık, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  23. Benim felsefemde budur Banu kardeşim. İnsan her yaptığı işi önce kendine ödüllendirecek, yakıştıracak veya önce kendi beğenecekki oondan sonrada başkalarının beğenisine sunsun. Güle güle kullanın ellerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  24. bayram hediyeleri harika:)) eline sağlık. iyi günlerde kullan.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  25. dikişle yapılan herşeye bayılıyorum bu harika olmuş ,kumaş da çok güzel ellerinize sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  26. Merhaba banu. Tanıştığımıza sevindim. Görüşmek üzere sevgiler.

    YanıtlaSil
  27. Sevgili okuyanım,Özden kardeş, insanın kendine hediye vermesinin sürprizi yok gerçi ama istediği birşey olduğu için gene de güzel değil mi :)Kitap kılıfı benim eski bir gömleğimin parçası :))
    Sevgili Mine,Ecerce,Noblesse, Nedretim,Saadetcim,Alanayım,Baharcım,Örgü çantam,Hülyacım,Dileğim,Marifetanem,Nathalicim,Gamzeli anne,Nuraycım,Comet70,Cebimdeki renkler,Asortiğim,Turkuazft,beğenileriniz ilham perilerimdir:)
    Mihrimahcım,aksine fazla uyuduğumdan şikayetçiyim :)) Çok geç kalkıyorum, ev-mutfak işleri derken elişlerine az zaman kalıyor :( Ürettiklerim uyduruk o nedenle..
    Sevgili Elift,bu hastalığın ilacı ne ola ki :))
    Serabım,hadi yap, ne de güzel yaparsın sen şimdi, hadi çabuk :)
    Sezobigom,nerde profesyonellik, görüntüye aldanma canım benim, uyduruğunda uyduruğu benimkiler, ne ölçü, ne çizgi, göz kararı :))
    Nihalim,plastikler ben ortaokula geçtiğimde başlamıştı, önce mavi ve kırmızı kağıtlar vardı, ııııyyyyyy iğrençtiii :))Şimdi ne güzel her boy renk renk desen desen hazır kaplar var. E benim yaptıklarım çocuklara değil ki, kendi romanlarımız için, hani biryerlerde okurken meraklılarda eğilip bakar ya , onlardan gizlemek için :))
    Tülinim,gerisi derken !!!!!
    Sevgili Nuran,hoşgeldiiin :)

    YanıtlaSil
  28. VALLAHİ BANUCUM İMRENİYORUM BU YAPTIKLARINA..HARİKASIN CANIM..

    YanıtlaSil
  29. Şehnazım,biz birbirimize imrene imrene ne hale geliyoruz farkında mısın :) İmrendiğim herşeyi yapmaya kalktığımdan çılgın bir haldeyim :))

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)