2 Kasım 2012 Cuma

Bu da Gittiii... :(

Aheste beste-Zerrincim Dükkanımdaki şile bezi örtülerimden birine daha talip oldu :)
Üzerinde konuşurken kenarlarına içindeki renklerden firkete oyası da yapsan nasıl olur deyince hemen işe koyuldum ve pul boncuk karışık oyasını tamamlayıp bugün Zerrinime gönderdim...

Ayrılması biraz zor oluyor örtülerimden, ama gittikleri evlerde kıymetlerinin bilindiğini, mutlu olduklarını görünce, duyunca ben de mutlu oluyorum :)
Mutlulukla kullan Zerrincim :)

Konusu geçmişken bana ABD-Florida'dan "biz Oya hanımın evinde çok mutluyuz" mesajı gönderenlerimi de paylaşayım :)

Dükkanımdakilere, özellikle örtülerime ilgi gösterenlere buradan bir kez daha teşekkür ediyorum :)




25 yorum :

  1. çok güzel oluyor ama bu örtülerin. Değerini bildiklerine eminim. Ellerine-gözlerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Valla bu son çırpınışım, iki yorum yazdım, ikisi birbirine girdi.O güzelim örtüyü yapan ellerin dert görmesin.Canım sağol.

    YanıtlaSil
  3. Örtülerin fevkalade şekerim,ellerine sağlık.O bebekli örtüyü bende çok beğeniyordum.Alan arkadaşın güle güle kullansın.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Zaten süperdi, tam süper olmuş. Ellerine sağlık. Gülegüle kullansınlar:)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullansınlar Banu abla ,ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. SEVGİYLE ZEVKLE İŞLENDİKLERİ BELLİ ...

    YanıtlaSil
  7. Banu Abla, nasıl güzel şeyler işlemişsiniz, bayıldım ve hayran kaldım.

    YanıtlaSil
  8. hepsi gülegüle kullansınlar senin de ellerin dert görmesin Banucuuğuuuum

    YanıtlaSil
  9. çok güzeller, sağlık olsun da daha nicelerini yaparsınız.

    Esenlikler dilerim :)

    YanıtlaSil
  10. Güzel arkadaşım, daha önceki yorumu vallahi el yordamı ile yazdım, şimdi okudum da neyse ki yazım hatası ıvır zıvır saçmalamamışım.Yoksa silecektim.
    Ne düşündüm biliyor musun,keşke bunları elden çıkarmadan bir segi açsaydık sana!O kadar güzel ki işlerin, çok daha fazla kişi hem görmeli hem de örnek almalı.
    İyi ki varsın, iyi ki seni tanımışım.
    Sana ve Anne Sultan'a Allah uzun ömürler versin.
    Sevgilerimle.
    Not:Benim saçma bilgisayarım tekrar saçmalarsa bunu mail olarak yollayacağım.

    YanıtlaSil
  11. BANUSUM, ELLERIN DERT GORMESIN... ONLARDA BENI COK MUTLU EDIYORLAR VE BURADA OZELLIKLE AMERIKALI ARKADASLARIMA ACCAIP HAVA ATMAMA VESILE OLUYORLAR... KIRMIZI MAKINELERIM DE PEK GUZEL DURUYORLAR CAAANIIIIMMM:))
    TANISMADAN BIRILERINI BU KADAR SEVECEGIMI BIRISI SOYLESE INANMAZDIM, 2-3 SENE ONCE KEDILIMUTFAKLARIN KAPISINA DAYANMISTIM, SIRADA BANUCA VAR, HAYIRLISI ARKADASIM...(PEK YORUM YAZMASAMDA YILLARDIR SENI VE BIRKAC KISININ HER POSTUNU MUTLAKA OKUYORUM)
    COOOK KOCCCAAAMAN SEVGILER UZAKLARDAN
    OYA AKKOC

    YanıtlaSil
  12. Off offf yakından gören biri olarak gerçekten her biri ayrı güzel be canım. Ellerine yüreğine sağlık, belki senden tek tek gidiyorlar ama onların kıymetini bilen ellere vardığını bilmen bile nasıl güzel bir duygu...

    YanıtlaSil
  13. Ellerinize sağlık Banu hanım bol satışlar

    YanıtlaSil
  14. Bu harikaları var eden ellerine,gözlerine, yüreğine sağlık Banucuğum :)

    YanıtlaSil
  15. Ne kadar ağır ve klas duruyorlar. Ellerinize, göz nurunuza sağlık.

    YanıtlaSil
  16. Valla Zerrin de benim gibi şanslıymış. Şimdi kızımın olağanüstü örtüleri var ama öyle aklım kaldı ki en kısa zamanda bir takım da kendim
    için sipariş vereceğim Banu'cuğum. Yine çok parçalı isteyebilirim. Sıkılmaya hazır ol tamam mı?

    YanıtlaSil
  17. çok güzel olmuşlarr bol satışlarr

    esra betül

    YanıtlaSil
  18. Hayran olmamak elde değil Banucum
    gerçek yaşamı organik olan herşeyin özü gibi bu çalışmaların.
    Sağlığın daim olsun ve sen bolca uğurla onları inş.
    :) sevgiler.

    YanıtlaSil
  19. nefes görünüyorlar.ellerin dert görmesin banucam.güle güle kullansınlar.

    YanıtlaSil
  20. Ablacım sen nasıl zevkli nasıl hamarat bir kadınsın asıl ben seni çok kıskanıyorum,bizim yaptıklarımız deve de kulak misali.Bu örtüler muhteşem...

    Senin kadar mütevazi birine restlamak zor bu zamanda bir de benim iki kıytırık örgümü kıskanmışsın, o hamarat ellerin dert görmesin hep bizimle ol olur mu:)))

    YanıtlaSil
  21. İlgi göstermemek mümkün mü? Hepsi birer sanat eseri, ellerine, gözline sağlık

    YanıtlaSil
  22. Biliyorsunuz bu örtüleri işlemeyi çok seviyorum, çoğu desenleri de eski işlerin fotoğraflarından yeniden tasarlıyorum, şimdi kazanç kapım da oldular :)
    Beğeniler benim motivasyonum malum, bu nedenle çoook teşekkürler Saadetcim, Nilgüncüm,Nedretim,Kardeşler şeker,Kelebekanacım,Ecehancım,Nalanım,Gülsencim,Esra Yıldızcım,Esra betülcüm,Güldenim,Hayalcim,Örgü çantam,Alanayım,Eliftcim,Aheste bestem sergi açacak kadar mükemmel bulmuyordum ki ben bu örtüleri, ama fotoğrafları var neyseki hepsinin elimde, face te koleksiyonum var, cicilerimin kıymet bilen ellerde olduğunu görmek gerçekten mutluluk verici Fiammam, gene çok parçalı haaa Gülsümüm, yaparım şekeeeer yaparııım, seni kırarmıyım hiç, Meralcim, ben güzele güzel derim şekercim, güzel bulduğumu da kıskanırım naapim :)
    Oyacım, birşekilde birbirimizi bulup böyle kaynaşıyoruz işte, dilerim günün birinde de karşılıklı kahvelerimizi içeriz, kırmızı makinaların göz kamaştırıyor görüyorsun, kucak dolusu sevgileeeer :)

    YanıtlaSil
  23. selamlar:)
    ellerinize,emeğinize sağlık.hayranlıkla izliyorum el emeklerinizi.tabiki bizler sizden kilometrelerce uzağız.ama bloğunuz sayesinde yaptıklarınızı görüyoruz.keşke yanınıza uğrayabilsem.rica etsem örtülerin fiyatlarını da yazsanız.gaziantep'te çeyiz biliyorsunuzdur çok önemli.fikir edinmek amacıyla daha detaylı bakınırdık diyorum.iyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Süperbabaanne, çoook teşekkürler... Blog ailesi sanal da olsa sıcacık buluşmaları sağlıyor, dilerim birgün gerçek hayatta karşı karşıya geliriz :)
      Fiyatlar için dükkanıma bir göz atar mısınız lütfen...

      Sil
  24. inşallah:)
    teşekkürler.

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)