31 Ekim 2014 Cuma

Fular Süslemece...

Herşeyi allayıp pullar oldum, kendim hariç :))
Pazarda kenarları overlok geçilmiş parçalar vardı, fular şeklinde... Desenini beğendiğim iki tane alıp bir kenara koymuştum, unutmuşum... :))
Geçenlerde elime geçtiler, unutmayayım diye gözümün önüne asmıştım...
Malum İlham bey bekleniyor ya bazı durumlarda...
Bir akşam ansızın geldi İlham bey, kaptım hemen fularlardan birini, kaçmadan pulladım boncukladım :)
Böyle birşey oldu...

Alışkın değilim aslında pullu boncuklu şeyler kullanmaya ama belki yaşlandıkça kokoşlaşıyorumdur, ne dersiniz :)))
Bir tane daha var bekleyen, ama İlham beyin acelesi vardı herhalde, kaçtı gitti :((





18 yorum :

  1. Çok da şık olmuş, İlham bey tez geri gelsin de diğerini de görelim :) Ellerine sağlık, iyi günlerde kullan ablacım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ettim Cafemolacıııım :) Bakalım, birara diğerine de el atacağız, ilham bey başka malzemelere geliyor da bu aralar :))

      Sil
  2. Ellerinize sağlık pek güzel olmuş.Bende çok allı pullu şeyler kullanamam ama karşıdan görünce çok beğenirim,kendime yakıştıramam nedense.İyi günlerde kullanın..Selam ve sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyleyim işte Birsencim, pulsuzunu bile kullanmıyorum kiii... Astım yatak odamda gardrobumun yanına seyrediyorum işte :)))

      Sil
  3. Annem derdi ki;
    Gençlikte güzelliğimize bakıyorlardı, yaşlılıkta giyim kuşamımıza, takılara bakıcaklar :)

    Baktım ve bu fuları çok beğendim. Haklıymış benim sultanım :)
    Hayırlı cumalar canım.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklıymış anacığın Tülinim, haklıymış ta... Hani derler ya "alışmadık .... ..... durmaz" diye :)))

      Sil
  4. Tülin hanımın annesinin söyledikleri ne kadar güzel ve doğru.Bende baktım ve çok beğendim ellerine sağlık arkadaşım iyi günlerde kullanırsın inşallah.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak Tüline ne dedim Mehtapcım, kullanamıyorum ki bir türlü, özeniyorum ama... işte... :(

      Sil
  5. Azcık pulun boncuğun bünyeye zararı yok:)) Sahi benim yemeni mi ne zamam süsleycen her taktığımda aklımda sennnnnn:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E sen kendi yemenini gönderecektin bana öyle demiştin ya, dansöz oyalın var, bir de pullu boncuklu mu yapsak, sen kullanırsın kokoşcuuum :)))

      Sil
  6. İlham Bey'i görürsen bana da uğramasını söyler misin? Acele tarafından :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kaprisli Mihricanım bu İlham bey, sözden anlamıyor hiç ...

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum Maria Alice, sevgiler :)

      Sil
  8. Çok havalı olmuş Banu iyi günlerde kullan ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Meltemciiim, bir de kullanmaya alışabilsem :))))

      Sil

İçinizden geleni yazın :)