14 Mart 2015 Cumartesi

Öncelikli İşler Listem de Hangisi Öncelikli kiii :)))

Öyle dolmuş ki listem, hangisini önce yapacağımı şaşırdım aslında :))

Ama galiba en önemli bölüm salonum, hani yeniden dekore ediyorum ya, işte bir duvarda bir tablo eksik :)
 
Kırmızı ile işaretlediğim yere metal çerçeveli bir resim daha işlemek gerek :)
Üst ortadaki goblen ve sağdaki boncuklu nakış başak Solmaz hanımcığımın, soldaki çin iğnesi panolar ve ortadaki mini goblen panocuklar benim elimden çıkma :)
Tam da aradığım gibi bir çerçeve de buldum, şimdi ona göre işlenecek bir resim bulmalıyım :)


Hani oğluşumun nikah keseciklerine kartlar taktım ya, onları facebookta karşılaştığım ve önceden araştırdığım Funbou 'dan aldım, eh o kadarcıkla durur muyuuum, bakın kendime daha neler aldım :)
Aslında nelerde gözüm kaldı nelerdeee :)))

Eveeet, hafta sonu tatilindeyim ve yeni elişlerine yelken açma heveslerindeyiiim, bugünlük bu kadar olsun :)




11 yorum :

  1. haydi bakalım kolay gelsin ..bence güzel bir geyşa gobleni iyi gider ..sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  2. Sürprizlere bayılırım. Bakalım neler çıkacak elinden:)

    YanıtlaSil
  3. Tablolarınız çok güzel gerçekten. Aldığınız ciciler de öyle... Kim bilir ne güzellikler çıkar onlardan. Kolay gelsin size sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Kolay gelsin, çok güzel işler çıkacağı kesin:) merakla bekliyorum.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Banu ablacığım.......bekliyorum....kolay gelsin..senden neler çıkar neler(11880) kim bilir daha neler çıkacak... sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  6. Sizin kafanızda şekillenmiştir zaten yerini bile belirlediğinize göre.Sadece başarılar ve kolay gelsin demek lazım Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Yaratıcılık sizde harika bir pano olacaktır ( belkide olmuştur ) , nikah kesecikleri güzel ve şirin olmuş yaratıcılık beceriklilik .Elinize sağlık .

    YanıtlaSil
  8. Duvardaki tablolar çok iç açıcı ve ferah olmuş.EL işlerine döndüğünüz çok güzel.aldıklarınız da harika.Herşey gönlünüzce olsun.Sevgiler gönderiyorummm.

    YanıtlaSil
  9. panolarına bayıldım Banu ablacım.. yenisini merakla bekliyorum eminim o da çok cici olacak..
    Blogumun 3. yaşını hediye çekilişi etkinliği ile kutluyorum müsade edersen etkinliğimi buradan duyurmak isterim.. kolay gelsin, cici kall..

    YanıtlaSil
  10. kolay gelsin Panoların asılışı güzel olmuş son resim de gelince harika duracaktır:):)

    YanıtlaSil
  11. İyi geceler, ablacım, blogunuzu yeni keşfettim. O kadar çok beğendim ki anlatamam, sizde kendimi gördüm, kendime çok yakın hissettim, o sebepten de, "ABLA" diyerek başladım yorumuma, umarım fazla laubali bulmamışsınızdır. Rahatsızlığınız için acil şifalar diliyorum. Tüm işleriniz ve hobileriniz de başarılar diliyorum, selametle

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)