28 Ekim 2015 Çarşamba

Kimseye Etmem Şikayet, Gülerim Ben Halime :))))

Gerçekten de şikayet edilecek hallerime bile gülüyorum artık :)))
Bu kadar da pozitiflik fazla bence, ama iyiyim ben böyle yaaa :))

Akşam başlayan öksürük sabaha kadar sık aralıklarla beni ve tabii anacığımı, ve hatta belki de komşuları uyutmadı :(
Biliyorum, bunlar olacak olanlar, oluyor, geçiyor, eh... gülüp geçeceğim naapiiim :))

Kendimi kötü hissedince, annemden geçen alışkanlık, güzel bir banyo yaparım, üstümdekileri değiştirir, kendimi yenilerim :)

Gene öyle yaptım, sonra çamaşır yıkadım, şu an son kazan banyo paspasları yıkanıyor :))

Oh beee... Kaloriferli ev lüksünü unutmuşum yıllardır bir dağlı olarak :))

Ve şu aralar üzerinde çalışmaya çalıştığım projemden bir ipucu sizlere ...
gofret ve kahve eşliğinde keyifli bir çalışma, ne dersiniz :))

Bu arada yeni başladığım roman dizisi var ya, Son Şans...
Birinci kitap bitti bile,
 ikinciye başladım. Çoook keyifli :)

Yazarın tanıtım notu ::

 Sevgili okuyucu,
Evet, biliyorum, belki de kasabamız alışılagelmişin çok dışında bir yer ama burada sürekli garip ve mükemmel mucizeler gerçekleşiyor.
Yıllardır Kes Kıvır adında bir güzellik salonu işletiyorum ve buraya bir ziyaret için gelip bir ömür boyu kalan çok sayıda insan gördüm. Mesela kasabaya yeni gelen Jane’e bakın. Bir şeylerden kaçtığına yemin edebilirim. Cebinde sadece 5 dolarla kasabaya geldi ama hayata yeni bir başlangıç yapmak için ne kadar hevesli olduğunu görebiliyorum. Tabii oğlum Clay’in hayatını, farkına bile varmadan, altüst etmiş olması da başka bir mesele...
Aslında buna şükretmek lazım çünkü Clay’in o müzik grubundan ayrıldığından beri yaptığı tek şey inzivaya çekilmekti. Jane ile şansını denemeli. Zaten ne kadar ondan kaçmaya çalışırsa çalışsın, sonunda ikisinin de aynı yolun yolcusu olduğunu öğrenecek.
Peki, dedikoduyu bırakıp Millie’nin permasını kontrol etmem gerek. Son Şans’a uğradığınızda bizi de ziyaret etmeyi unutmayın. Kasabanın en son dedikoduları burada ve kahve ikram etmekten de mutluluk duyarız.
Çok yakında görüşmek dileğiyle,
Ruby Rhodes.






14 yorum :

  1. Banu cuğum sen gül yeterki. Bunun fazlası şifa olur ancak. Cok fazla kendini yorma sakın. Dinlene dinlene yaptığını biliyorum ama yine de dikkat et kendine. Offf ben de sana akıl veriyorum sen zaten biliyorsun bunları. En iyisi fazla sacmalamadan opeyim seni. Solmaz anneye de selamlar. ;) ♡ ♥ ♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minel Se'ciiim... Hep beraber gülelim, en güzel, en etkili, en yan etkisiz ilaç gülmek, daha biiir sürü faydaları var hatta, bir sürü kapıyı açar mesela :))
      Öptük seniiii :)

      Sil
  2. Nasıl mutlu oluyorsan,sana neyin iyi geldiğine inanıyorsan onu yap Banucuğum!
    Yeter ki mutlu ol!
    Çok geçmiş olsun ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle yapmaya çalışıyorum hep zaten Nilgüncüm, başka nasıl mutlu olunur ki :)

      Sil
  3. Hayattan zevk almak için pozitif olmak lazım. Çok az insan basarabiliyor bunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama hayattan da zevk almak lazım Sevdicancım, yoksa ne anlamı kalır ki doğmanın :)

      Sil
  4. Ayy... dilime dolandı.. Kimseye etmem şikayet... ağlarım ben halime.. Hatta gözlerim dolu dolu oldu. Ahhhh gençliğim... Ahhhh cırtttt diye yolunuveren zaman... Of offff...
    Helal olsun sana be canım arkadaşım. Gül.. Yine de, illa, inadına gül... Öptüm seni.
    Şarkının linki aşağıda.
    https://www.youtube.com/watch?v=E7uzWpm4JaE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte farkımız bu Gülsümüm, ben gülerim halime, sen ağlarsın kendini kaptırıp şarkının aslına :)))

      Sil
  5. Banu Hanım, bugün kurumuş çiçeklerden bir kitap ayracı yaptım ve uygun görürseniz size hediye etmek istiyorum. (http://cicideko.blogspot.com.tr/2015/10/cicideko-kendin-yap-diy-kurumus.html)
    Eğer sizde uygun görürseniz iletisim@cicideko.com adresime posta adresinizi gönderebilirsiniz. Hediye kabul etmek istemezseniz anlayışla karşılarım. Sadece bu kadar kitap okuyan bir kişiye çok yakışır diye düşündüm. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cicidekom, umarım mailimi almışsındır, tekrar teşekkürler, sevgiler canımcım :)

      Sil
  6. Bende senden döndükten sonra bir gribe yakalandim ki sorma gitsin. Bütün kemiklerim sızım sızım sızlıyor hala. Ama yatıp dinlenmek ne mümkün çünkü herkes hasta evde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin işin zor Süheylacım, kıyamam sana :(

      Sil
  7. Biraz huzur istedim ve Sen geldin aklıma Banu'm.... Allah'a emanet ol. Seni seviyorum ve öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mihricanımmmmm... Seni yürekten öpüyorummmmm :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)