2 Ekim 2009 Cuma

Banyoda Yenilik

Bu aralar bahçede hasat yapınca turşu, konserve, dondurucu, alışveriş derken, elişlerim ancak akşam kalıyor, bitirdiğim olmayınca da internetten yeni projeler buluyorum. Sanki bulduklarımın hepsini uygulamaya ömrüm yetecek de.

İşte bu arada becerebildiğim bir yenilik.

Ne zamandır hobi, odamda tepeden bana bakan bu çıplak nesne kıyafetini giydi, yanına bir de arkadaş alıp yerine geçti.

Bu banyo sırt fırçası, hani üzerinde plastik fileden büzgüler oluyor, sabunlanmak için olanları da var. Filesi eskiyip dağılmıştı ben de attıp, bir kenara koymuştum.

İşte ona tığ ile püsküllü bir kıyafet ördüm, yün artınca yanına şişlerle top toplu örgü ile bir lif arkadaş ördüm, yerine astım.


1 yorum :

  1. çok şirin olmuşlar ellerinize sağlık.

    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)