14 Ekim 2009 Çarşamba

Kahvaltı soframı süsleyenler


Sanki çalışıyorum da öğlen paydosu vermişim gibi, hergün bu saatlerde oturuyorum bilgisayarımın başına.

Bu sabah dolapları elden geçirirken baktım bir köşede bir torba var, o torbayı dolabı her açtığımda öylesine oradan oraya tekrar tekrar yerleştirdim. Hani insan bazı şeyleri otomatik olarak, bakar ama görmeden, dokunur ama hissetmeden yapar ya, öylesine.

Neyse lafı uzatmayayım, gece yattığımda aklıma geldi -zaten gece yatınca hep tuhaf şeyler aklıma gelir, bir sürü proje filan, sabah hepsi ertelenir projelerin- o torbada benim biiiir zamanlar ördüğüm yumurtalıklar var, ooh yarına yeni bir kayıt çıktı bloguma dediiim.

Bugün fotoğrafladım, ama bu makinam güzel çekmiyor maalesef, yenisini alana kadar idare :(
İşte minik yumurtalıklarım huzurlarınızda.













7 yorum :

  1. çook güzeller elinize sağlık;)

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok güzel olumş...
    ellerine ve emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Ben de yapacağım bunlardan.Etsy'de görmüştüm ama burada ilk kez rastladım, çok güzel, çok sevimliler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili kpsszede, minik minik ya bunlar, çabukta biter, pek şeker olurlar kahvaltı sofralarında, yaparsın sen, hem de daha güzellerini:)

      Sil

  4. Ne şirin şeylerr. Ellerine sağlık.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler Çınarcım, kahvaltıya beklerim :)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)