10 Ekim 2009 Cumartesi

Tahta Düğme Yapıyoruz


Bugün rastladığım ve izlemeye aldığım bir blogda kalın ağaç dallarını kesip düğme yapmışlar.

Bayıldım ben bu fikre doğrusu, elimdeki alet edavatla bakalım ben de yapabilecekmiyim, deneyeceğim, ama şimdi değil :))



Ağaç dalını olmasını istediğiniz incelikte kestikten sonra parçaların kenar kabuklarını ayırıyorsunuz.






İnce matkap ucuyla isteğinize göre 2 ya da 4 delik açıyorsunuz








Parçaların her iki tarafını ince ağaç zımparasına sürterek düzlüyorsunuz.






Bu parçaları avucunuza aldığınız bir parça bitkisel yağ ile hertarafını iyice yağlıyorsunuz






Ve kurumaya bırakıyorsunuz. Hepsi bu...




Böylece doğal düğmelerimiz oluyor, istersek bunları boyayabiliriz değilmi istediğimiz renklere, ben bu fikri çok tuttum.


4 yorum :

  1. merhaba,
    dün gece çok fazla gezememiştim blogu şimdi biraz dolaştım, çok güzel paylaşımlar var..
    ağaçtan bende düğme yapmak istiyorum babamda yeterli malzemeler var ama bir türlü vakit ayıramadım:( yaparsam paylaşırım artık ;)
    selamlar sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ah,Banu,yine iş çıkardın bana.
    ince matkap lazım şimdi bir de...

    teşekkürler hayatım,bakma üst satırda yazdıklarıma.

    YanıtlaSil
  3. Tülinciğim, ben kendime ve sizlere iş çıkartmaktan çok zevk duyuyorum biliyormusun :))))))) Yaaa beğendiğim herşeyi burada yayınlıyor ve yapmak istiyorum ama olmuyoooor, hadi sen yap bunlardan da kendim yapmış kadar olayım...

    YanıtlaSil

  4. I want to thank you for this wonderful post and wish you further success with your blog. My college mate and I both heard about report writing service service by reading it. We'll contact you here regarding our research in order to receive the best outcomes.

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)