6 Ekim 2009 Salı

Bende yapsaaaaam...

Yani şu internete bir dalınca çıkamıyorum... Birinin gösterdiği linke giriyorum, laf lafı açar gibi link linki açıyor, ben örnekler ala ala kaybolup gidiyorum, nerden başladığımı unutuyorum, bir bakıyorum saatler geçmiş, işler kalmış, halbuki çoğunlukla bir tek maile bakmak için oturmuşumdur.

İşte yine öyle oldu, 10marifete bir bakayım neler eklenmiş, sonra kalkar biraz temizlik yaparım dedim. "Haydi mutfağa" arkadaşım şirin şirin torbalıklar var demiş, güzel, verdiği linke bir gözatayım dedim, oda güzel, ama o linkte ve ona bağlı linklerde de çok güzel şeyler var, ben şimdi linkten linke gidiyorum, beğendiklerimi kaydediyorum, temizlik yarına kalacak gibi...


Şunlardan mutfağa ne güzel havlular olur....






Bu şirin yastıklar nasıl ama, önceden yaptığım panoya takım olarak yapsam mı acaba?







Oooo...Bu masa servis takımı da çok şirin amaaa...











Bu da öyleee... Ben buradan çıkamayacağım gibi geliyor.







Masamın üstünde duran su sürahisini böyle süslesem nasıl olur ama...









Benim mutfak tüpüm evin dışında, pergolenin altında duruyor, yaza ona böyle bir kılıf yapsam ne şeker olur...





Yok pes ettim, yoruldum, ve dee bunları görünce kendimi iyice beceriksiz filan hissetmeye başladım. 2 saattir bunlara bakıp duruyorum, moralim bozuluyor valla. En iyisi kalkıp bir çay demliyeyim, hava da iyice açtı, annemle karşılıklı birer çay içelim, kendime geleyim.


2 yorum :

  1. bir fincan da bana doldur sonra da gevezelik edelim
    boş ver hobiyi bobiyi...
    ben nette dolaşıp görünce ben yapmış kadar tatmin oluyorum

    bunu maddeyi de50 yaş şeysine ekleyeyim:)))

    YanıtlaSil
  2. Nalancım, zaten ben de arşive atıp duruyorum, bu kadar uğraşacak sabır da yok zaten bende, öyle ince işlerden sıkılıyorum. En iyisi senin dediğin, hadi sana da doldurdum bir fincan, geç otur, zaten gevezelik etme ihtiyacındayım bu aralar :)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)