3 Ekim 2009 Cumartesi

Çıfıt Çarşısından...

Bizim eve "çıfıt çarşısı","jingle of jungle"derler... Haksız sayılmazlar. İnsan nereye bakacağını şaşırıyor, ay bunları nasıl temizliyorsun gibi şeyler de söylüyorlar. Bense evimi çoook seviyorum.



Mutfağımdan bir köşe. Çeyizimdeki bardak altlıkları örtü olmuş, anneannemden bir demlik, yemek kitaplarım, ıvır zıvır...



Ayakkabı-Terlik köşem... En alttakileri ben yapmıştım bir zamanlar. Hepsinin ayrı ayrı anısı var.









Büyük tablo 70 lerde annem tarafından, minikler 2002 de benim elimle işlenmişti , içinde ayakkabı çekeceği olan terliğide evvelki sene yapmıştım.










Anneannemle dedemin evlendiklerinde yaptırdıkları gardrobun aynalı kapısı, ve gardrobun üst alın süsü, şimdi salonumu süslüyor, nur içinde yatsınlar...




Buda aynıgardrobun çekmeceli olan tarafı, yeğenlerimin geldikçe kaldıkları odada onlara hizmet ediyor şimdi...







Minik bebekler köşesi...





Evin heryeri böyle böyle....


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

İçinizden geleni yazın :)