7 Ekim 2009 Çarşamba

Minyatür Süpürgem


Dün hava bir açıp bir kapatıyordu, bilgisayar başında çakılmıştım ya, çıkıp biraz dolaşayım dedim. Hava yumuşak bayağı, bu mevsimde gözüm hep yerlerde olur, kuru çiçekler, saplar, otlar bu zamanda kendini belli ediyor, toplamaya değer olanları toplayıp bir kenara koyuyorum bir yerlerde kullanmak üzere. Çamlar iğneleri dökmüş, bir anda aklıma süpürge yapmak geldi, aslında kitap ayracı olarak tahta şişlerden süpürge yapma projesi vardı ya aklımda, bunu da 10 marifetteki sonbahar yarışmasına maskot yapayım dedim. Topladım, ona birde sap buldum, girdim bodrumdaki atölyeme, çam iğnelerini hemen ince bir telle bağladım, üzerinede bitki liflerinden yapılma ip var ya, onlardan bağladım, oldu işte süpürge, fotoğrafını çektim, fotoğrafla biraz oynadım, yolladım 10marifete, dedim milletin yaptıklarının yanında buna gülerler herhalde, bugün baktım, sevmişler.... Ne hoş.

Yarışmada oy vermek için tuttum yıldızına basılıyor, bana gerçekten sonbaharı anımsatanlara oy verdim, aslında güzel el sanatları var ama, inşallah darılmazlar bana oy vermediklerim.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

İçinizden geleni yazın :)