21 Eylül 2012 Cuma

"Birisi" Beni Ayıplamıştı da ... :))

Evet yaaa... "Birisi" beni ayıplamıştı birkaç gün önce...
Neden mi... Elimdeki elişimin resmini yayınlamıştım da, o resimde ipliklerimi koyduğum strafor tabağı bana yakıştıramamış, ayıplamıştı :)
E haklı yani, çok utandııım  :)

Bugün bu ayıbımı onarmak üzere harekete geçtim...
Önce bir kutu buldum, sonra kafamda bir proje canlandırdım...
Teneke bir kutu... Çuval bezle kaplayacağım...
Bir de kasnak resmi işledim şile bezine, neyseki 1,5 saatte bitirdim :)
Bu işlemeyi iğnelik olarak kullanmak üzere kapağın üzeri için kestiğim çuval beze içine elyaf tıkıştırıp diktim, bir yandan da kutunun ve kapağının iç ve dışını yapıştırarak bezle kaplamaya başladım, yan tarafları silikonla, diğer tarafları yapışkanla yapıştırıyorum...
Eh çabuk bitecek derken elektrikler, üstüne bir de telefon kesilmez mi, silikon tabanca kullanıyordum tam daaa :(
Aksilik işte... Beklerken Bıdıkla uyuyakalmışız, anne sultan pozumuzu beğenmiş resmimizi çekmiş, tabii Bıdık uyanmış hemen :)
Fotoğraf değil de suluboya resimmiş mahsuscuktan :))
Elektrikler de, telefon da geldi neyse çok gecikmeden...
Süsleme için bir de hazır dantel buldum,
Kapak düzenlemesi tamamdır...
Sonrası kolay, her yan kaplandı süslendi, çekime hazırlandııı...
Şöyle hafif üstten alalım :)
Şimdi hafif yandan :)
Bir de kapağı açık poz alalım :))
Ay bi de kolaj yapalııım :)))

Olmuş mu, artık beni ayıplamazsınız değil miiii :))
Yayına gecikme sebebi ne biliyor musunuz, tam 6,5 ta hazırlamaya başladım elektrikler gene gitti :))
Umarım artık kesilmez....


93 yorum :

  1. Harikasın,kutuya bayıldımm.Çok çok güzel.İşlemenin renkleride çok hoş yine bir şahesermi çıkıyor ortaya,emeklerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Nuraycıım :)
      Yeni işlemem miii... daha çoook işi var :)

      Sil
  2. evet banu ya o tabak benim de dikkatimi çekmişti:))
    ama bu kutu şahane olmuş. Eline yüreğine fikrine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de mi Laleeee :)))) Neyse ki ayıbımı düzelttiiim :))Sağolasııın....

      Sil
  3. Valla süper olmuş.
    Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. dantel, çuval, etamin superrrrr superrr. seni kim gaza getirmişse valla iyi yapmış:)) emeklerine sağlık.... iyi günlerde kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ara sıra böyle gaza geliyorum işte Fiammam, e hadi artık tatilin bitmedi mi senin halaaa :))

      Sil
  5. aaaaa banu ablacım ilahi harika olmuş valla.hele tepesine bayıldım iğneler için ne güzel fikir.ellerine kollarına sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Gülcüüüm, bu defa ben de sevdiiim :))

      Sil
  6. Çok süslü,çok güzel olmuş.El işlerinin yanına da çok yakışacak eminim.Güle güle kullan ablacım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Kızlarım ve ben, naapiiim süslü olsun da artık ayıplamasınlar :)

      Sil
  7. Çok güzel olmuş, ellerine sağlık ablacım:)

    YanıtlaSil
  8. eleştiriye hemen cevap gelmiş harika görünüyor bahaneyle yeni bir kutu sahibi olmuşsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Utandım ama naapim sevgili Sonsuz dekorasyon, iyi oldu ama :)

      Sil
  9. hem de çuvaldan, süpersin!çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çuval seçtim Noblessem, hem rahat yapışır hem de kir göstermez diye :))
      Kirlenecek diye kumaş kaplama tercih etmiyorum ya :)

      Sil
  10. Çok hoş bir kutu olmuş ,eline sağlık.

    YanıtlaSil
  11. İnsan istemeye görsün :) Güle güle kullan ablacım ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pınarcım, utandım da hemen yaptıım :)) Sağol canımcım :)

      Sil
  12. Harikaaaaaaaaaaaaaa! Bayıldımmm!! ;)

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel olmuş.İyi günlerde kullanın..

    YanıtlaSil
  14. Ya ben sana bu gün ne dedim Allah aşkına yaaaa...muhteşem ve çok shabby ama çok ta chic olmuş, bayıldım bayıldım bayıldım...ben hala 'sap'ları bulmak için çileleri kesmedim bile...bi de turşu yapacakmışım hah!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya naaptım ki gene Mügücüüüm, ben anlamam shabby lerden chic lerden, kafama göre takıldım gene işte :))
      Aaaa turşuyu kurmadın mı, sapları da mı kesmediiin, ütüler bitt mi, perdeleri astın mı bariii :))

      Sil
  15. Harika ablacım bayıldım .

    YanıtlaSil
  16. Romantikk kutuu....harika görünüyor...ama fotoları atlamıyalım kolaja bayıldımmm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Zeynepciiim, ah bir de güzel fotoğraf makinam olsa :( Kolajlarla filan idare ediyorum böyle :)

      Sil
  17. İyi ki ayıplamışlar:)) Ne güzel bir şey olmuş o öyle. Valla bir kaç tane daha yapıp tükkana koyalısın bence:)) Çok şık ve romantik olmuş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki değil mi Nurtencim :)) Yapamam ki aynından, zaten geri dönüşüm ya, satılmaaaz ....

      Sil
  18. bayıldım bu fikre elinize sağlık

    YanıtlaSil
  19. Banu hanımcığım güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  20. Ne güzel olmuş Banucum.Tam sana yaraşır bir kutu olmuş.Ama şimdi bende kıskandım bak.Nereden bulacağım teneke kutuyu:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Canancııım, bisküvi-kurabiye kutuları, büyük marketlerde bulursun, içini ye, dışını süsleeee :))

      Sil
  21. Boya işine o kadar daldım ki kaneviçelerimi boşladım. Şimdi kış geliyor örgü zamanı ,kaneviçe zamanı. Bu kutuya bakıp da kaneviçeye heves etmeyen olur mu hiç? Benim de en büyük sıkıntım iğnelerimi kaybetmek. İğdenliğim var elbet ama kutu kapağının üstünde iğnedenlik süper fikir süper! Aklınla bin yaşa. Emeğine aklına sağlık! Kaneviçelerin için övgü mü ? Arkası yarın:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Colettem, aslında neyi görsek canımız onu çekiyor değil mi, ama yetişemiyor insan :) Sen dikiş kutusu yapmıştın, ya da yaparsın, üzerine de bi kanaviçe yastık yapıştırıverirsin :)

      Sil
  22. banucum
    yerim ben senin o minnos kutunu:))))))))
    super guzel olmus...
    gonlu guzel arkadasim benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Cihanııım, bu defa kumaş kapladım böyle :)

      Sil
  23. iyi ki eleştiri yapmış ablacığım sana yakışan da budur bence ellerine sağlık gelin pastası gibi muhteşem olmuş ,güle güle kullan
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Turkuazft cuuum :) Öptüm seniiii :)

      Sil
  24. Banu abla harika olmmuş.kasnak işlemenede bayıldım
    ellerine sağlık marifetli hatun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın sevgili Bal kızın annesiiii :)

      Sil
  25. sana bayılıyorum ablacım ya maşşalllaaahh süper bir iş çıkarmışsın gene
    mükemmel olmuş kutu ellerin deert görmesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Matrak Makaraaaam,ben de yorumlara bayılıyorum böyle, gaza geliyorum yaaaa :))

      Sil
  26. banucuğum aklımı aldın valla bu ne güzel bir çalışma bayıldımmmmmmmmmm ellerine sağlık ne kadar zevklisin sen hatunnnnnnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa Aksungurum, zevk konusunda sen öndesindiiiir, ama sağolasın canımcııım :)

      Sil
  27. İyi ki ayıplamış ayıplayan, diyesim geldi :) Yoksa o kutu bu hale nasıl gelecekti. Çok beğendim ablacım. Bu kadar özenmen de çok hoşuma gitti. Zevkle, güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. De Marifetli perim, iyi ki ayıplamış de, yoksa bir kutum olmayacaktı :)) Sağol canımcııım :)

      Sil
  28. Ayyy bayıldım çok güzel,şeker gibi süslemişsin. Fırfırları ne zarif koymuşsun arkadaşım.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Sibeliiim, senin o fistolarını çiçeklerini gördükten sonra pek bi sade bile geldi bu kutuuu, sen yapsana böyle bir kutu içim açılsın şööööyle :)

      Sil
  29. banu ablacım ellerine kollarına vede harika yaratıcı fikirlerine sağlık sen harikasın sendeki bu güzel yaratıcılığın bir parçasıda bende olsaydı keşke ne güzeller yapardım acaba iyi günlerde kullan sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpilciiim, fikirleri veriyoruz hepimiz bol bol, eminim denemeye başlasan bir sürü güzellik çıkarırsın ortaya, sağol canımcım :)

      Sil
  30. Harika olmuş Banu hanımcım.

    Enerjinize, yaratıcılığınıza hayranım. :) Maaşallah diyeyim nazar değmesin.

    ELlerinize sağlık. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  31. tek kelimeyle harika olmuş,hatta mükemmel,daha söylenecek kelime var mı bilmiyorum bunların üzerine...

    YanıtlaSil
  32. Çok şık, harika birşey olmuş bu. Tebrik ederim, o teneke kutuya böyesine değişim yaşatmak herkesin harcı değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Denizcim, böyle dönüşümler zor değil canım yaaa, eminim hepiniz yaparsınız güzel güzel :)

      Sil
  33. heyyyyyyt beeeee
    ayıplayan utansın şimdi dermişimmmmmm:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha haaa Fidoşum, ayıplayan daha görmemiiiiş :))

      Sil
  34. oley... altered art bu. benim tarzım.. çok beğendm çooookkk..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi yaaa, Gülsüüüm altered art mı yapmışııım, ha haaa aferin banaaa :))

      Sil
  35. çok tatlı olmuşlarrrr ( : ellerinize sağlık. elektrikler kesilmiş ama yayın yinede bizlere ulaştı ( : emeğinize sağlık. keşke benimde böyle becerilerim olsa / :

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol sevgili Çiy tanesiiii :) Mutlaka vardır becerilerin, denemeden bilemezsin ki, eminim denediğinde ortaya güzellikler çıkacaktır, bunlar kolay işler :)

      Sil
  36. uğraşınıza değmiş çok şık olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  37. :))))))Sevgili Banu,bugün döndüm yazlıktan; orada çocuklarım gelecek diye hazırladığım yemekleri koyduğum buzdolabı bozulmuş; yarın sabah geliyor kızımla damadım.Ne kadar kurtarabildiğim gıda varsa komşuların dolabına pay ettim,geldim,daha da servis gelip dolabı almadı! Krşyk dersen; burada bulaşık makinam 3 haftadır bozuk,tek telefonum cep ve de 3 haftadır bozuk.Geçen eve döndüğümde buzdolabında ne varsa bozulmuş kokmuş bulmuştum,meğer asfalya bozukmuş...Daha ne yazayım istersin?Şimdi çocuklarım yıllık izinlerini buzdolabı olmayan bir yazlıkta geçirecekler!:)))))))))Ve herşeye rağmen senin o güzel kutunu şimdi gördüm..Ey ahali o ayıplayan bendim,itiraf ediyor,utanıyorum:))))))Eline sağlık,şimdi oldu işteeeee!

    YanıtlaSil
  38. Anaaam, Özgrkdn cııım bu kadar da ters gider mi herşey yaaa, yazık sanaaa :(
    Neyse sağlıklar iyi olsun da gerisi hallolur bir şekilde nasılolsa :)
    Ama bak iyi ki ayıplamışsın, benim de cici bir nakış kutum olduuu :))

    YanıtlaSil
  39. Çok çok güzel olmuş Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  40. Süper olmuş :) İtiraf ediyorum ben de yakıştırmıyordum :))Güle güle kullan, iyi günlerde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol sevgili Evimde kiler, sen de miiii :)) İyi kiii :))

      Sil
  41. Olmaz! bu kadar dedirttiyorsunuz. İnanılnaz güzel olmuş,ellerinize sağlık.
    Kasnaktaki iş de pek göz alıcı oluyor.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Sareciim, bu yorumlar nasıl da motive ediyor ve nasıl da şımartıyor beniii :))

      Sil
  42. Elimde kutumda hazır dantelim de var ama bu şekilde bir kutu hazırlamak aklıma gelmez. Yetenek denen şey bu olsa gerek. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  43. nasıl güzel ve şık olmuş!süpersin süper...

    YanıtlaSil
  44. bayıldım çok güzel :)

    YanıtlaSil
  45. Hoşgeldin Hesnacım... :)

    YanıtlaSil
  46. Olá! gostei desta caixa, vou ficar aqui!
    Çok güzel, beijos

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)