5 Eylül 2012 Çarşamba

Elim Boş Değildi kiii :)

Ramazandan beri tadilattı, tamirdi, yerleşmeydi hep koşturmacadaydım...
Amaaa...
O arada gene de elim boş durmadı :)
Mesela, bu örtü...
Daha başlamadan satılmıştı, dün sahibine ulaştı :)
 Mutlulukla kullansın :)

Bu kadar değiiil... Son kenar süslemelerini yaptığım bir de takım işledim, bakalım belki yarın paylaşırım :)

Dün sevgili Başak anne sultanın odasının duvarındaki resmi merak etmiş, yakından görmek istemiş...
İşte o resim...
Anne sultan ve canları :)




43 yorum :

  1. Ellerine sağlık.Yine çok güzel...
    Fakat fotoğraf enfes:))Solmaz teyzemin güzelliğine bittim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Somaz teyzen güzelliğini hala taşıyor Nedretim :)

      Sil
  2. Aynen Nedret ablaya katılıyorum.Solmaz teyzem çok güzelmiş yabancı aktrislere benziyor:) kendisine iletin lütfen :)
    Örtüyü facede görmüş ve bayılmıştım zaten nasılda itinalı işlenmiş ,oyası ayrı güzellikte, bol bereketli satışlar olsun öpüldünüz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuraycım, ilettim, diyor ki "çocuklarımın güzelliği vurmuştur yüzüme" :)
      Özenerek yaptığım tek iş ya bu örtüler :) Sağolasın...

      Sil
  3. Banu hanım, uzun zamandır blogunuzu inceliyordum, çalışmalarınızı ve diğer insanlarla paylaşımlarınızı çok beğeniyordum, üyeniz oldum.
    Bugünkü çalışmanızı da çok beğendim, büyük bir emek, ellerinize sağlık. Bu arada tadilatlar nedeniyle yaşadığınız bir parça yorgunluklarınız bitmişe benziyor ki böyle güzellikler ortaya çıkmış, maşallah bir de takım işlemişsiniz, merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gooogoook cuuum, hoşgeldin, teşekkürler :)
      Bloguna bir göz attım da, dikiş hevesim geldi inanki, bluzlarına bayıldım özellikle, tam benim tarzım :)
      Hangi bloga baksam başka başka konularda hevese geliyorum zaten, çok fenayım çoook :))

      Sil
  4. canim benim
    ellerine yuregine saglik
    cok uzun uzunnnnn isliyorsun biliyorum........bu isi cok sevdigim halde ne kadar zor oldugunuda biliyorum
    resme bayildimmmmm
    banucum,,,,,kismi geliyor ne???????
    :)))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihanııım, daha kışa hazır değilim, gelmesiiiin :(
      Neyseki elimde sürünen işlemeler bitti, ooohhh ... Artık serbest işlemelere geçebilirim, siparişler beni biraz sıkıyor ya :( Ama dostlarımı asla ve asla kıramam, onlar her türlü sıkıntıya katlanmaya değer :)

      Sil
  5. Boş oturduğunu düşünmek mümkün mü?Değil tadilat evde savaş çıksa elinden işlemeyle bir yerlerden fırlarsın...:))Ah Banu Ablacım sana nazar değecek diye korkuyorum...Gösterde ne zaman işlediğini söyleme...TÜÜ TÜÜ TÜÜ MAŞAALLAH

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alemsin Hobby Dünyası yaa :)) Ben pek birşey gizleyemem ki, neyse o işte, Allah saklasın nazarlardan, ne diyeyim :)

      Sil
  6. fotoğraf çok çok güzel:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severim bu resmi Saadetcim, abim bi ülkede ben bi ülkede öğrenciyken, babam bu resmi büyüttürüp renklendirtmiş ve bizlere ayrı ayrı göndermişti :)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Bence de Nilgünüm, Saadete dediğim gibi, anıları çok yüklü bunların :)

      Sil
  8. Maşaallah, üçünüz de çok güzel ,mutlu bir tablo oluşturmuşsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Nalanım, çok şükür o tablo devam ediyor :)

      Sil
  9. Banucum örtü çok güzel olmuş, ellerine sağlık.
    Fotoğraf için de teşekkür ederim :) Ne kadar güzel, sevgi dolu bir fotoğraf, Solmaz teyzem ne kadar güzel, bayıldım. canlarıda çok tatlı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Başakcım, ben de çok severim bu resmi :)

      Sil
  10. Banu ablacım, işlediğiniz örtü de diğerleri gibi nefis ama bu fotoğraf o kadar kıymetli ve güzel ki, tüm örtüleri gölgede bırakır, kocaman sevgiler üçünüze de:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de Elişi Defterim, onun kıymeti bir sürü örtüden bile fazla :)

      Sil
  11. Örtü, mörtü, iş, miş, tadilat, madilat tamamdır. Söylenecek laf çok elbette. Ama benim bu yazıya yazacak en önemli ve tek mesajım şudur ki, Solmaz Teyzeciğim bir afet-i devranmış. Fotoğraf tek başına bir yazı olmalıydı ablacım, senin işlemenden rol çaldı, haberin olsun:)) Sevgiler, Solmaz Teyzeciğime hürmetler, ellerinden öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Nurteeen, annem bayıldı bu söze... Afet-i devran :) O hala bizim afetimiz :)

      Sil
  12. maşallah enerjine hayranım banu ablacığım rabbim daim etsin.fotoğraf süper...hep böyle mutlulukla kalın inşallah sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Mihrimahcım, Allah sağlığımızı eksik etmesin, gerisi bize kalmış :)

      Sil
  13. Banucum ellerine sağlık her zamanki gibi muhteşemsin,Solmaz Teyzeme Sevgi ve saygılarımı ilet lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Serabımmmmm... Özledik, e hadi gel yaniiii, işler bitti nasıl olsa :))))

      Sil
  14. anne sultan ne kadar güzelmiş, Allah uzun ömürler versin, örtü şahane..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Noblessem, anne sultan güzelliğinin izlerini hala taşıyor :)

      Sil
  15. Valla senin o muhteşem örtü, valide hanımın resmiyle aynı yayına girince gölgede kalmış. Hollywood artistlerinin alayını katlayıp kenara bırakırmış. Ama hâlâ mihrap yerinde, zerafetinden hiç bir şey eksilmemiş. Saygılarımı iletir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyynen dediğin gibi Nihalim, O da sana sevgilerini gönderiyor :)

      Sil
  16. Anne Sultan gerçekten zerafet abidesi, ne de güzel ve zarif kucaklamış kızlarını... Örtü ise konacağı yere ruh katacak kadar şık, ellerine sağlık Banucam :) Öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol DP cim, aman abim duymasın,kızlar demişsin ya, kucaktaki biri ben biri abim çünkü :))

      Sil
  17. Güle güle oturun Banucum,epey yoruldun ama bitti gitti işte değilmi? Fotoğraf bir ömre bedel...örtüye zaten diyecek yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük işler bitti Güldencim, gerçi buralarda hiç iş bitmiyor ama, ev yerleşti, gerisi kolay işler :) Sağolasın :)

      Sil
  18. banucum sanırım bitti ve artık tüm güzellikleri paylaşıma başlamışsın. herşey harika görünüyor. elleriniz dert görmesin. işlediğin örtü şahane...
    fotoğraf muhteşem, güzellik ayrı, zarafet ayrı, bağlılık ayrı... bayıldım bu güzelliğe. sultan teyzeye saygılar...
    kucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Asortikciiim... Elişlerime artık zaman ayırabiliyorum çok şükür :)
      Anne sultan hepinize sevgilerini gönderiyor :)

      Sil
  19. ellerinize salık çok güzel olmuş gerçi neye elinizi atsanız güzel oluyor hayranınızım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo, şımardım ama sevgili Dikişe dair, sevgileeer :)

      Sil
  20. Maaşallah ne kadar güzel annen var Banucuğum..Allah ömrünü sağlıklı ve uzun eylesin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Neşe neşeciiim, güzel annem var beniiim :)

      Sil
  21. Banu hanım,merhaba. Evinizi gezdim. Çok güzel ve capcanlı olmuş. Her türlü detayı düşünmüşsünüz. Sevgdiklerinizle güle güle oturun.
    Detaylar bizlere de yeni kolaylıklar getiiriyor, Teşekkürler.
    Örtü çok şık olmuş, ellerinize sağlık.
    Anne ve canları fotoğrafı çokkk güzel, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Sarecim, evimi seviyorum :)
      Uydurduğum şeyler fikir verebiliyorsa ne mutlu bana, çook teşekkürler :)

      Sil
  22. Eski mecmualardan fırlamış gibi.

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)