27 Aralık 2012 Perşembe

İpli Toplarım :))

Yılbaşı süslerim elimin altında aslında... Ama ıııhhh... Süsleyesim yok,olmayacakta...
Ama onlara son baktığımda aklıma bişi geldi, topladım malzemelerimi...
Sonra...Sonrası bunlar işte :)
Elimdeki ipler ancak 3 boy topa yetti... Daha önceden yaptığım ip kaselerin içine koydum :)
Topların tepelerinde bağlama parçaları vardı ya, onları da palamut kapsülleriyle kapadım :))

Bıdığı merak eden var mı.... Nerede olabilir ?
Ben şimdi ciddi işime döneyim, yani şile bezi örtü işlemeye....





57 yorum :

  1. Senin zekana hayranım, heşeyi değerlendiriyorsun maşallah. Çok hoş olmuş ellerine sağlık. Bende de bu toplardan çokca var, fikrin sebep oldu bir şeyler yaparak değerlendireyim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin sevgili Kırmızı Pabuç, teşekkürler... değerlendirme ve geridönüşüm işlerini seviyorum gördüğün gibi, senin fikrini de merakla bekliyorum :)

      Sil
  2. banu hanım sizin beyniniz bizimkinden farklı çalışıo herhalde :)

    YanıtlaSil
  3. gerçekten süper olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. maşallahh ayrıca noel anne süper=)
    esra betül

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiin sevgili Esrabetül cüüüm, sağol :)

      Sil
  5. Canımmm ellerine sağlık, şile bezlerini gördükçe imreniyorum nakış yapasım geliyor:)) yoldan cıkarma beni:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Mineciiim, ben de her gördüğüme hevesleniyorum yaaaa, yoldan çıkmak kolaaay :)

      Sil
  6. Banu.....sen gerçekten harikasın, bizim için diledin tüm şeyler sana misliyle dönsün, toplar da inanılmaz keyifli olmuşlar...çok çok sevgiler size...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Mügeciiim, hep böyle birlikte olalım inşallah :)

      Sil
  7. esin perilerin hep seninle olsun ..sevgiyle kal..*-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o periler Kelebekanacım, bazen biryerlerde takılıp kalıyorlar :)

      Sil
  8. şık bir obje olmuş beğendim :) elinize sağlıkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Mervecim, sen daha güzellerini yaparsın eminim, hani renk renk yünlerle... ne güzel olur :)

      Sil
    2. orjinalinin yerini alamasakta deneyeceğim :)

      Sil
  9. Kahkaha ile güldürdün beni Noel Anne :))
    Dur bir daha izleyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen Melek annesin, ben ancak noel anne Tüliniiiim :))

      Sil
  10. Topları sarmak iyi fikir de sen o spagatı yaptıktan sonra yerden hop diye zor kalkarsın anacım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha haaaa Tülinim ben de daha ne marifetler vaaaar :))

      Sil
    2. Ona ne şüphe? Öpüyorum gül yanaklarını :)

      Sil
  11. Ah ahh enfes olmuş o kase ve ipler çuk oturmuş can yaaa, tamam çam süsleyesin yok ama en azından ışıklar yapardın cama, camı süslerdin, var daha zamanın var, habi bakimmm yakışşır senin eve:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya süslemeyeceğim Fiammaaaaa... Toplarımı sevdin demeeeek ne güzel :)

      Sil
  12. çok şık olmuşlar ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  13. Banucum bence yılbaşı toplarının kısmeti açıldı . Böylece bütün yıl seninle olacaklar .Yeni yılın sana ve kıymetli anneciğine sağlık ,evine huzur ve bereket getirmesini dilerim.
    Öpüyorum , sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Tunacım, bir günlük kalmadılar dediğin gibi :) Güzel dileklerin hepimiz için gerçekleşsin, sevgiler :)

      Sil
  14. Ben boş yere Süpersin demiyorum,Noel Anne olmak tam sana göre,hepimizi mutlu ettin.Çok yoruldum bugün,temizlik vardı.Şimdi geldim,seni izleyince yüzüm gülüverdi,Toplardan bana ne:))Ben bugün seni çok beğendim.Her şey gönlünce olsun.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maksadım sizleri gülümsetmekti zaten Nilgüncüüüm, başardım demek :)

      Sil
  15. ellerinize sağlık cok güzeller

    YanıtlaSil
  16. sen cok yasa emi banucummmmmmmmm
    bu muzik sesi nereden geliyor dedim?
    cok guldum ....bayildim ...
    biz yaslanmayiz arkadasim:)
    opuyorum.....cokcok

    YanıtlaSil
  17. Banucum toplar evrim geçirmiş resmen :O Toplar da kase de süper olmuş . Fotoya ilk baktığım an topaca benzettim ve çocukluk yıllarıma gittim biliyormusun abimlerle topaç çevirdiğim zamanlara... :)))
    Ellerine sağlık yaratıcılıkta süper noel anne :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de fotoğraflarda topaca benzettim sevgili Evimdekiler, ben de iyi çevirirdim hani çocukken :) Sağolasın :)

      Sil
  18. ahh daha neler göreceğiz:)palamut kapsülleri ha!alemsin sen alem ama şahanesin....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etraftaki malzemeler bunlar naaapiiim alanayım :))

      Sil
  19. Çok güzel olmuş yeni yıl dansınız:) İnanın çok beğendim. Deneyeceğim bakalım ben de yapabilecek miyim:)
    Ayrıca yeni şablonunuz da çok güzel.
    Bıdık'ı da kocaman öperim, sevgiyle ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyanııım, ne şirin noel anne olmuşsun sen de :))

      Sil
  20. O kadar hoşuma gitti ki, ben de yaptım ve bloguma koydum:))
    Kocaman sevgiler ^-^

    YanıtlaSil
  21. Çok çok şık olmuş , ellerine sağlık Banu Ablacım .. Şimdiden bol sağlıklı, neşeli, mutlu, huzurlu , projeli yıllar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Zeynepciiim, hepbirlikte inşallah :)

      Sil
  22. Çok şık olmuşlar ellerine sağlık....))

    YanıtlaSil
  23. topaca benzemişler banucuğum...
    ben de şimdiden sana ve anneciğine,
    sağlık,huzur,mutluluk,keyif dolu bir yıl diliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de topacı andırıyorlar sevgili Cep aynam :) Güzel dileklerini hep beraber yaşarız inşallah :)

      Sil
  24. Harikasın canım ya, dünden beri kaç kere tıkladım blogunu seni seyretmek için :) Bu arada Bıdık harika, toplar nefis ve ip kaselerini görmek için şimdi yeni sekme açtım buradan çıkıp onlara bakıcam lakin ya görmemişim ben onları ya da gördüm de bunaklığım yüzünden unuttum ama onlara da bayıldım, öptüm seni bebeeeeeeem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Işılııım, hadi bakalım şimdi de iplere saaaaar :))

      Sil
  25. kaseside ipten toplarda ipten ne güzeller :)
    benzerini yapmıştım bende
    bi sorun yaşamıştım yaparken
    sendede oldumu acaba .?

    Silikon tabancası ile ipi yapıştırırken top köpükten olduğundan doalyı eriyodu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cicileydicim köpük olunca haklısın erir, ama benimkiler yılbaşı topları ya plastik yani :)

      Sil
  26. Toplar ip ile harika olmuşlar
    Ama asıl Bıdığın yattığı köşeyi kıskandım:)
    Bu vesile ile sizin Bıdığın ve annenizin yeni yılını tebrik eder birlikte
    nice mutlu yıllar dilerim
    Sevgiler Asya








    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Evkadınııı, Bıdık yattığı köşeyi verir mi bilmem ama geldiğinde bir köşe buluruz sana da :)

      Sil
  27. Banu ablacım, niye süsleyesin yok bu yıl ben bir şey kaçırmadım değil mi?
    Yeni yılını kutlamak için geldim sana. Sağlıklı, huzurlu, coşkulu, verimli, bol misafirli, bereketli bir yıl olsun sizin için. Solmaz teyzenin ellerinden öperim, Bıdığı da burnundan.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cebimdeki renklerim, sadece üşenmiştim yılbaşı süslerimi dağıtmaya, yoksa çok şükür bir yaramazlık yok :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)