1 Aralık 2012 Cumartesi

Nadide Antika Parçalar....

Saraydan kalma bu antikalar....
Biraz daha yakından görmek ister misiniz...
Tek tek görmek ister misiniz...
Nadide bunlar... Pek kıymetli... Antika .... :))

Eveeet.... Ampullerden yapıldı...
Peçete dekopaj... Kulp ve dökme yeri körüklü pipetten, tabanları ikişer plastik halkadan, gümüş ve altın boya, tepelerine birer taşlı pul, boyunlarına birine simli ip, birine taşlı kordon... Hepsi bu... :))


60 yorum :

  1. ben senin o güzel aklını sevim emi.ilk resmi görünce anne sultanın antika bir eşyası geldi.sonralarına bakınca valla şaşırdım kaldım resmen kal geldi.süpersin banuşşşşşşşşşş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elime başka niyetle alıyorum Aksungurum, değişe değişe değişiyor, bunlar da böyle oldu işte :))

      Sil
  2. Gerçekten ilk gördüğümde :) ya Banucam harika olmuşlar ellerine fikrine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi hiiii kandırabildim yani Aslıcııım :)) Teşekkürleeer :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Uydurmak güzeldir Yağlı boyacııım :))

      Sil
  4. :)) var ya ne yazayım bilemedim pes diyorum valla.çok güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alanayım maalesef bu yorumlara şu iconlar eklenemiyor, yoksa koyardın bir "deli" iconu, yazmaya gerek kalmazdııı :))

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Çok kıymetliler çoook Asortik krepciiim :))

      Sil
  6. Ben demiştim zaten senin aklın başka çalışıyor diye ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demiştin ya Hobby Dünyası canım, haklısın yani, ne diyeyim :))))

      Sil
  7. alan var alamayan var antikaları sergilemek ne kadar doğru ... olacak iş değil :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyy haklısın Gülsencim yaaa... hem hırsız mırsız görür, demiiii :)))

      Sil
  8. Hi hiiii çok güzel oldular aklıma gelmezdi, yılbaiı ağacına süs diye düşünmüştüm, pipetler çok akılcıl...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh beee beğenmiş Fiammammm :))) Fiammanın evini gördünüz mü, ben görmedim :))))

      Sil
  9. Ayyyy... ne muzırca bişiler bunlar. Ay yine saçımı başımı yoldurdun bana ya.. Ampül ha.. Bi de pipet.. Helal sana valla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman saçını başını yolma Gülsümüm, sonra beni yolarlar :))Sağol şekerciiim :)

      Sil
  10. Ben de koşarak geldim,annesinin çeyizinden bir şeyler diye.Ama gerçekten nadide olmuşlar,yıllandıkça antikalaşırlar da.Çok güzeller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa Örgücü Neşecim, bunlarda son dönem antikalar işte :))

      Sil
  11. İlahi sen !
    Necefli maşrapa sanmıştım ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülinim, bunlar 50 yıl sonrasının Necefli maşarapaları :))))

      Sil
  12. aaa bu süper amaaaaa..ellerine emeğine sağlık süpersin süper ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Uğurböceğiiim :)

      Sil
  13. pes diyorum başkada birşey diyemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ne diyeyim şimdi Sunnyzelocum, pes diyemem, devam devam diyeyim :))

      Sil
  14. şık olmuş elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Acemi blogger cııım :)

      Sil
  15. e pess artık ya nazar değecek sana diye korkmuyormusun banucam yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok korkmuyorum nazardan Mor menekşem, her yorumda p..... u kaşıyorum :))))

      Sil
  16. Yaratıcılık işte...harikasın cancağızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh denk düşüyorlar Güldencim, sonuç öyle çıkıyor :))

      Sil
  17. çok ilginç, çocukların teknoloji tasarım dersine girebilirsin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senacım, teknoloji tasarım dersine girersem analar babalar beni paralar, ödevleri hep onlar yapıyor ya :))))

      Sil
  18. Allah senin iyiliğini versin hatun. Vallahi küçük resme bakınca başlık doğru sandım. Harika bir iş olmuş. Senin beynini merak etmeye başladım, kesin rengârenktir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla Nihalim, beynimin çalışma şeklini ben de pek anlayamıyorum, bazen benden bağımsız çalışıyor :))))

      Sil
  19. Süper gönünüyorlar yakından bakınca anladım .Uzaktan gerçekten antikaya benziyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavişnur cum, ben de uzaktan bakılsın diye camlı vitrine koydum zaten :))

      Sil
  20. Antikanı sevsinler :) Ampulün bi' tek bu halini sevdim zira nerede bi' ampul görsem bildiğin ruh hastası oluyorum :d

    BEN Bİ' DOST :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostuuuum, ampulleri süsler, imajları değiştiririz böyle :))

      Sil
  21. 10 Yıl düşünsem aklıma gelmezdi ne diyeyim .Ellerine sağlık canım.
    Ruhundaki mucite bayılıyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyah kuğum, fikirlerden fikir doğar diyorum ya, internette dolaşırken görmüştüm, birisi vazo olarak kullanmış, ordan aklıma geldi :)

      Sil
  22. Ellerinize,fikrinize sağlık,başlığı ve ilk resmi görünce inanmadım değil:)Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzaktan kandırabildim demekki sevgili Birincisin :)) Teşekkürleeer :)

      Sil
  23. Yani ne diyeyim... Yine baktım önce.. Antikaları gösteriyor Banu Hanım dedim...İlerledikçe yüzümdeki gülümsemeyi siz tahmin edin artık.. Ellerine sağlık diyeyim.. Çok güzel olmuş.. Artık minyatüre doğru yol alıcaksınız gibi.. Yanılıyormuyum??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Tasarıbellcim, aklına eseni yapan bir hatunum ben, minyatürler pek benim harcım değil, özen ve sabır ister onlar, bunlar banuca birşeyler işte :))

      Sil
  24. demek ki neymiş ampüllerde atılmayacakmış gün gelir antika olurlar böyle marifetli ellerde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Nevbancım, ampulleri de atmıyoruz, ama dikkat et kırılmasın, çok kötü kesiyor :)

      Sil
  25. Aklını seveyim:)) Hârika olmuşlar:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklımı da sev beni de sev Nedretiiim :))

      Sil
  26. İlk bakışta ben bir türlü yapamadım ne güzel çini boyamış dedim kendi kendime, ampul deyince bir daha dikkatli baktım, harika hakikatten ampul Çok hoşuma gitti ellerine sağlık,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurancııım, çini boyamak nerdeee, elim titrer beniiiim ... Teşekkürler :)

      Sil
  27. Süpersin mucit kadın...ellerine fikrine sağlık...

    YanıtlaSil
  28. Süper olmuşlar bayıldım bayımdım, ellerine sağlık... bu linkte ampullerle ilgili yarışma var, bence kesin bu fikirle katılmalısın.

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=495385683828743&set=a.183756548324993.41624.113329938700988&type=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın sevgili Birileri anlatsın :) Bu yarışmaların adil olduğuna inanmıyorum, zaten yarışacak bir proje de değil canım yaaa :)

      Sil
  29. Yanıtlar
    1. Sağol Zeynepciiim, ne var ampuller süslenivermiş işte :))

      Sil
  30. Süperr :)). Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Gooogoook cuuum :)Geç oldu ama gözümden kaçmış yorumun özür dileriiiim :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)