11 Aralık 2012 Salı

İşte Merak Ettikleriniiiiz :))

Ben birşey demiyorum, söz sizin :))






60 yorum :

  1. vay vay vay ne güzel olmuşlar elinize sağlık banu abla :)anneniz kaç yaşında bu arada?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürleeeer Ceydacıım, annem 78 yaşında :)

      Sil
  2. en çok ta çerçeveli kutuya bayıldım peçete de çok yakışmış güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Birgülcüüüm, ben de kendimi kutladım peçeteden o kadar minik gülü kesme sabrını gösterdiğim için :))

      Sil
  3. Vaaaaay!!!... :) Süper olmuş hepsi de.

    YanıtlaSil
  4. Ben zaten hiç birşey diyemiyorum ancak öyle hayran hayran bakıyorum Banu ablacım:)Bana yaptığın o güzel yorumu da telden girdiğim için yayınlayayım derken sildim:(Çokk pişmanım ama burdan teşekkür edip af diliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli olan o yorumu senin okumandı zaten Kırmızı evin cadısıııı, öptüm seniii :)

      Sil
  5. Vallahi beğendim, eli yüzü açılmış oh ne aydınlık olmuş, ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa... beğendi Fiamma, valla da beğendiiii :)))) Pek sevindirik oldum şimdi baaaak :))))

      Sil
  6. banu hanım ellerinize sağlık, ne kadar güzel olmuşlar..

    YanıtlaSil
  7. on numara olmuşlar güle güle kullanın ellerinize yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  9. bir önceki posttaki objelerin bu hale dönüşmesi...
    ellerine sağlık banucuğum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Cep aynaaam, dönüştürmek zevkli geliyor bana :)

      Sil
  10. yaratıcı banuş neler yapmışsın sen bakayım valla soluksuz kaldım.fikrine aklına ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Aksungurum, evde kullanılacak çok malzeme var biliyorsun ya, oyna oyna bitmiyor :))

      Sil
  11. hepsi evrim geçirmiş:)))))
    ellerine sağlık
    hele ampulü de şişe kapağı yaptın ya pessssss vallaaaaa:)))))
    hepinizi öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fidoşum, çöp ev olunca böyle... azaltmak için kullanmak gerekiyor :))

      Sil
  12. yine çok güzel şeyler çıkmış ortaya ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Marifetli hanımlar klübüüü :)

      Sil
  13. Kış ortasında baharı yaşatmak olsun bu gurubun adı:))
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamammmm isim annesi oldun Örgü çantaaaam :)

      Sil
  14. Sözün bittiği andayım.Banu Ablacığım sen hiç eksik olma iyimi....şu an inan bana gözlerim doldu.Seninle hiç karşı karşıya olamadık ama sanki çok çok iyi tanışız.Sana anlatmak istediklerimi söze yazıya dökemiyorum...Ama telepatik olarak sen beni anladın biliyorum...Ellerine sağlık....öpüyorumm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öptüm seni sevgili Hobby dünyası, belli mi olur, gün gelir karşılıklı oturur laflarız :)

      Sil
  15. Mutlu son!Çook şirin olmuşlar vallahi.
    En çok çerçeveli kutuyu sevdim.
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aheste bestttem, yorumunu bugün spam yorumlar arasında buldum çıkardım:)) Sen de mi kutuyu sevdiiin, en kolayı da o olmuştu :))

      Sil
  16. Harika olmuş yüreğine, ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  17. Banu, iki gündür evin içindeki dağınıklığımın müsebbibisin. Sen bunları yapıp önüme koydukça kendimdeki yetersizlik duygumu bastırmak için ne işler yaptım.
    Ahan da, biri bitmek üzere.
    Lakin, bu güzelliklerin yanında hiç ehemniyeti yok.
    Kaç fırın ekmek yiyeceğim daha ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman Tülinim, dağınıklığına beni sebep bulma yaaa, bak ben şikayet ediyormuyum, alemin yaptıklarına yetişemiyorum, kıskançlıktan çatlıyorum diye :) Sen gene yapmışsındır güzellikler, ben kendi yaptıklarımı güzel bulmuyorum, sen kendi yaptıklarını, sonra da birbirimizi kıskanıyoruz, bu ne karmaşık iş böyleee :))

      Sil
  18. HARİKA OLMUŞLAR GÜLLER AÇMIŞ TAM ŞİŞENİN KAPAĞINA ODAKLANDIM AHŞAP KESTİRMİŞ DİYECEKKEN AMPÜL GÖRDÜM ŞAŞILACAK ZİHİNDE İNSANSINIZ:) SÜRER GELİŞİNİZ BENİ ÇOK MUTLU ETTİ SEVGİLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar sitemden sonra gelmez miyim sevgili Mutluluklar Sokağııı :))
      Hiçbirşeyi atamayınca bir yerlerde kullanmak gerek değil mi, ampul de öyle işte :))

      Sil
  19. Ablacım var ya süpersin, yeni halleriyle ve renkleriyle çok güzel bir takım olmuşlar.

    Ayrıca geri dönüşümün süper olmuş :D

    Sevgiler güzellikler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Sibeliiim, ev çöp ev ya, yenile-dönüştür dur... :))

      Sil
  20. En çok şişeyi beğendim, ampul ne yakışmış öyle, ellerinize sağlık süper olmuşlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakıyorum da uydurma şişem en çok beğenilen Elişi defterim, sağolasın :)

      Sil
  21. En çok şişeyi beyendim ben. Tam bir değişim onunkisi...Ellerine sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de mi şişemi beğendin Saadetcim, eee geridönüşümcü olunca normaldir yani :)

      Sil
  22. Nasıl güzeller ellerine sağlık . Bende yanlarına yakın bir yere elimde çayım ve kitabımla kurulmak ara sıra kitabımdan gözümü ayırıp onlara bakmak duygusu uyandırdı gönlüne de sağlık sevgilerimle .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tunacım... o halde hemen kap kitabını gel, çaylar benden :)) Öptüüüüm :)

      Sil
  23. rabbim ömrünün geri kalanını sağlıkla güzellikle tamamlamayı nasip etsin benim anaannem var 70 yaşında o benim canım bi tanem onsuz ne yaparım hiç bilmiyorum anne yerine koydum onu çok seviyorum..o yüzden anneniz bana onu hatırlattı ve birden hüzünlendim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Ceydacım amiiin, ne diyeyim amin demekten başka.....

      Sil
  24. Ben ce sen bir ilham perisisin ablacım ,şişe ve ampulün birleşimine bayıldım aklına nerden geliyor bu ilginç fikirler;))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meralcim, bilmiyorum ki, kafamda bir şekil oluşuyor, mesela bu takıma üçüncü birşey olarak ince bir vazo lazım diye düşündüm, e boyanacak vazo yok, az önce tesadüf soda içmiştim, onu aldım, tepesine bir kapak lazım şöyle antikayı andırsın diyordum, o da masamın üzerindeydi, dün ocaküstü havalandırmanın lambasını değiştirmiştim, araya birde plastik halka buldum... öyle işte... :))

      Sil
  25. Ellerinize sağlık
    Hepsi çok güzel soda şişesi de muhteşem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Gül kokuları, soda şişelerini atmayın bari artık :))

      Sil
  26. :) biliyordum ki böyle güzel olacaklarını :) ellerine sağlık ablacığım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Yeşimim, geç görmüşüm yorumunu özüüüür :((

      Sil
  27. Sen nasıl bir kadınsın yahu :) Nasıl şirin olmuşlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmemki, çılgın bir kadın desek Cebimdeki renklerim :))

      Sil
  28. Valla çoook beğendim bugün gördüm yazını harikasın Banuş...maden suyu şişesi ve lambadan kapak işine bittim...ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Nefiseciiim, uydurmanın sonu yok kiiiii :))

      Sil
  29. Bloğunuza bayıldım....Her şey harika...Fikir ve üretimleriniz harika...Burdan sizinde harika olduğunuzu görür gibiyim:)) Sevgiyle kalın....

    YanıtlaSil
  30. Hoşgeldin Nergiscim, teşekkürler, senin o harika ahşap dekopaj çalışmalarının yanında benim yaptıklarım kıskançlıktan ölüüüüür :))

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)