16 Ocak 2013 Çarşamba

Değişiklik İyidir ... :))

Ben sıkıldıkça evde değişiklikler yaparım, mobilyaların yeri değişir, örtüler-aksesuarlar değişir, böylece ev de ben de yenilenmiş gibi hissederim :)
Hele ki internette o güzelim dekorasyonları....o harika fotoğraf çekimleriyle bin kat daha güzel görünen dekorasyonları gördükçe evde herşey gözüme karanlık görünüyor ya...
İşte o nedenle bugün mutfak-yemek bölümüne el attım, bazı şeylerin yerlerini ve örtülerini değiştirmekle uğraşıyorum...
Mutfak dolaplarını boyamaya niyetim vardı baharda ama şimdilik beklemede, zaten an be an fikrim değişir :))
Eh madem paylaşabileceğim bir üretimim yok, ben de aklımın kaldığı birkaç mutfak resmini paylaşayım, tamamını yapamasak bile, bazı yerlerinden fikirler alabiliriz değil mi :)

Böyle eski dolapları seviyorum, ama yerim yoook :(
Mesela böyle çoook basit bir mutfak bana sıcak gelir...Lavabonun üstündeki çamaşır asma yeri nasıl ama :)

Mutfakta şöyle bir kahve köşesine kim hayır diyebilir :)
Camlı dolapları ve ada dedikleri orta tezgahları seviyorum....
Eh yani böyle salon gibi mutfağa da hayır diyemem yaniiii :)
Yok daha fazla bakmayayım google görsellere en iyisi :))
Kendi mutfağımla uğraşmaya devam edeyim en iyisi... Hani bir laf vardır "Sevdiğini elde edemiyorsan, elde ettiğini sevmeye çalış" diye... İşte o hesap :)




13 yorum :

  1. Amanın,en alttaki resim,benim Mersindeki evin mutfağına benziyor,Özledim galiba.Yaz gelsede gitsem.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. pek kullanışlı gibi durmasalarda(en son resim hariç tabi :)
    kim istemez böyle mutfakları

    YanıtlaSil
  3. Hepsine bayıldım. Özellikle son resim bir harika.. ;)

    YanıtlaSil
  4. offf offff dinden imandan çıkarır bu mutfaklar insanı yaa

    YanıtlaSil
  5. Valla ben de bayılırım değişikliğe ama öyle bir evim var ki eşyaları bir milim oynatamıyorum. Hele o ahşap duvar uzantıları yok mu, asla değişikliğe izim vermiyor. Bunu en iyi sen bilirsin. Ahşabın kahverenginden usandım. Beyaza boyamayı öyle çok istiyorum ki. Büyükadada ki ahşap binalar gibi olsun da astıklarım görünsün bari.

    YanıtlaSil
  6. Böyle mutfaklara kim hayır diyebilir ki Banu Hanım, içimiz açıldı:)

    YanıtlaSil
  7. Proje Çantası'na ayyyyynen katılıyorum ve mutlaka kahve köşesi diyorum :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. O kahve köşesi benim olsun, lütfeeennn :)) Lokumlarımı, çikolatalarımı da dizerim sıra sıra, gün gelir de gerçek olursa, bana kahveye çağırıcam seni Banu Abla :)
    Özeniyoruz mutlaka ama bizim cennetimiz en çok kendi evlerimiz galiba...
    İçim açıldı resimlerden, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. katina ne dikiyorsun ucundan göster bu resimlere biz google dan da bakarız:)

    YanıtlaSil
  10. evet aynı kafadayız eski dolaplar sevimli mutfak hatta salon biraz da karışık seviyorum ama banu sen benim mutfağımı bir görsen küçücük gerçi sevimli olduğunu düşünüyorum hatta bi ara resimlerim bakarsın, tavsiyem görsellere bakma ben senin evinide beğeniyorum Allah ağzınızın tadını bozmasın sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Ben de bir çalışan olarak işyerinden takip ediyorum sizi..İçim gide gide..Ahh emekli olsamda bende evimin derdine düşsem.Blogunuz çok güzel..Zevkle izliyorum..

    YanıtlaSil
  12. Beni izlemeye devam ediiiin :)))

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)