17 Ocak 2013 Perşembe

Mutfağımı Seviyoruuum :)

İki gündür mutfağımla uğraşıyordum ya, bitirdim...

Daha önce bu dolaba ıvır zıvır süsler koymuştum da, aslında kavanozluk olarak yaptırmıştım Şile'deki evdeyken, gene kavanozlarımı dizdim, fırınımı da koydum...
Örtüler de o evdeki mutfağım için işlediğim etamin örtüler, bu mutfağıma uyarladım şimdi :) Kavanozlarıma 2011 de dekopaj etiketler yapmıştım...
 Bir dondurucu bir buzdolabı, sıram sıram :) Bayan aşçı mandal magnetlerim işe yarıyor :)
Bu masa takımını hatırladınız mı, hani sandalyelerini yenilemiştim, veranda da duruyordu, mutfağa aldım, mutfaktaki masa takımını salona aldım... Şu an salon darmadağın bir halde... Bir tarafı düzenleyince başka tarafı dağıtıyorum :))
 Anne sultan bulaşık yıkamakta :)
Örtüler değişince çamaşır makinası doldu gene, çamaşır makinasının üzerindeki etiketi hatırladınız mı :)
 Bizim evde salondan mutfağa geçiliyor, mutfaktan arka odalara...Kedilerimin ahşap olanını yapanlar olmuştu, benimkiler mukavva ve yapışkanlı kağıttan :) Minyatür sini ve oklavadan yakın zamanda yaptığım askılığımı da astım :)
Bereket kuşlarımı aslında dükkana yapmıştım ama birini kendime aldım :) Sağdaki de köylü kızı poşetliğim, onu yaptığımda henüz blogum yoktu :)
Şimdi tencere de ne var diye soracaksınız... Bu kadar işin arasında ancak ne yapılır... Makarnaaaa :)
Duvarı yapışkanlı kağıtla kaplamıştım, hem aydınlık oldu, rahat siliniyor, iki seneyi geçti birşey olmadı, tavsiye ederim, ucuz yollu değişiklik, hem sökülünce izi bile kalmıyor :)
 Şu en tepede duran seramik kavanozlara dekopaj yapmalı değil mi :)
Sarmısaklarımı çok seviyoruuum :) Maviş tarif defterim....
 Dolapların içinde de var örtüüü :))
Duvardaki tepsi de eski,paslanmış bakır tepsimin kolay transferle yenilenmiş hali :)



Görmemişin mutfağı olmuş, tutmuş bir sürü fotoğraf çekmiş :))))
Fotoğraflarda görünenlerden kendi yaptıklarımın reklamlarını yaptım :)) Bağlantılarını verdim ki, belki yapım aşamalarını merak eden olur.... Ama eminim fotoğraflara bakarken "aaa...bunu ben hediye etmiştim..." diyenleriniz çıkacaktır :)


46 yorum :

  1. Ne yazın ne kışın var,karıncalardan çalışkan arkadaşım.Herşeyi seni yansıtan bir mutfak.İnan bana dün yayınladıkların çok güzel idi ama sıcak değildi.Senin mutfak senin güzelliğin sıcaklığın becerikliliğin.Allah hep sıcak tutsun mis gibi yemekler koksun.Sevgilimi yorma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neşeeeem, sağolasın, hissettirdiği sıcaklığı paylaşmaya hazırıııım :) Yoook yormuyorum anne sultanı, onun kendini yormayacak işleri var, hiç iş yaptırmazsam çöker be şekerim, işe yaramak diri tutuyor O'nu :)

      Sil
  2. ooo, seneye hızlı başladın, baharı bile beklememişsin baksana, maşallah, hep böyle enerjik geçsin yeni yılın, çok güzel hepsi, hayranlıkla seyrettim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharda baskınlar başlar Elift ciim, fırsat bulamam bu işleri yapmaya, zaten bahçe işleri de başlıyor o zaman ya... sağolasın :)

      Sil
  3. Ne şirin bir mutfak, iç açıcı sıcacık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Fadişim, olduğu gibi yansımış demek kiii :)

      Sil
  4. Helal olsun valla Banu. Hayatı kendin için nasıl da renklendiriyorsun. Hala dinamik ve enerjiksin. İnsanı özendiriyorsun. Seni gördükçe evimi temizleyip düzenlemek geliyor içimden. Her şey , tüm ayrıntılar ayrı güzel ama o el işlerin, etaminlerin yok mu? Onlar birer mucize. Öyle de yakışmış ki mutfağına. Güle güle kirlet. Neşen, enerjin hiç bitmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişiklik güzel oluyor Gülsümüm, içim sıkılınca, daralınca, hemen değişikliğe girişiyorum oldum olası, iş yerinde bile değişiklik yapardım ben biliyormusun :)) Sağol canımcım...

      Sil
  5. Vavvv ! Dolapların içinde bile kaneviçe örtüler var! Ne hamarat hatunsun sen . Maşallah!
    Sağlıkla mutlulukla yaşa, lezzetli yemekler pişir masal evinin güzel mutfağında.

    Bu arada bannerin yeni mi? Hayırlı olsun çok güzelmiş. Ben de istesem mi ? Çok mu kıskanç oldum ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Colettem, dolap içlerine koymazsam olur mu hiç, bana gelenler herbi tarafıma bakıyorlar, ayıplarlar sonraaa :))

      Sil
  6. Banu abla mutfaktaki değişiklik çok güzel olmuş,hepsi ayrı güzel,
    Cihan abla ve senin bloğuna bakmaya bayılıyorum,
    pc. yi elime alınca hemen ikinizin bloğuna bakıyorum:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sevilciiim, ne mutlu bize ki böyle seviliyor bloglarımız :)

      Sil
  7. Oyyy nereye bakacağımı şaşırdım, ammmaaa çok güzel olmuş yaaaa, çok bayıldım ben bir kahve yapıp içesim geldi hani şu masa da oturup. İyi günlerde oturun can örtülerine bayıldım ayrıca...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E gelince içeriz kahvelerimizi be Fiamammm, örtülerimi taaa Şiledeyken ramazanda geceleri oturup işlemiştim :)

      Sil
  8. mutfağını sev tabiki, çünkü şirin. hiç bahsetmemişsin ama ekmek kutuna bayıldım. sanırım sen boyamış ve üstüne de dekupaj yapmışsın:) herşey çok keyifli. eline, emeğine sağlık banu'cum.
    sevgiler, selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Asortikcim, ekmek kutusu boyalıydı, tuzluğu, kaşıklığı, bıçaklığı takım olarak hediye gelmişti bundan önceki evi aldığımda, üzerine dekopaj yaptım sadece...

      Sil
  9. Ne şirin mutfağınz var! Sevin tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ve de hoşgeldin sevgili Evinin kahyası :)

      Sil
  10. Ay bu ne hamaratlık! Kıskandımmm... Herşey çok güzel, çok hoş. Ama ben böyle düzenli tutamazdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşleri bahara bırakamıyorum ki Proje çantam, merak etme benimki de hep böyle düzenli kalmıyor tabii ki :)

      Sil
  11. nasılda güzel olmuş yeni düzenleme örtüler işlenmiş yerlerine konmuş,banuşumun tüm zevkleri sergilenmiş keyifle resimlerine baktım canım ellerine emeğine sağlık.sevgi ve sağlıkla pişsin yemekleriniz.horozlu tutacağı da gözüm bir yerlerden ısırır gibi oldu dermişimmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Aksunguruuum, yakından görmeye bekliyorum :) Horozlu tutacımı da çoook seviyoruuum :))

      Sil
  12. "anne bizde seninle böyle bir eve taşınalım.Ben böyle küçük, şirin, incik boncuk evleri seviyorum" kızım berika şeyma..Evet kızımla bloğunuza bakarken seni anneni tanıtırken bana söyledikleri.Kolaylıklar diliyorum efenim...Anne sultanı yormamanız önemle rica olunur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyuncak ev gibi geliyor küçüklere bizim ev zaten Mericim, etrafta da çok ıncık cıncık olunca hele :))Anne sultanı yormaaam, onun sorumlulukları yormayacak kadar :)

      Sil
  13. Sevgili Banu,bakmaya doyamadım .O ne güzel mutfak ,o işler ,o örnekler okadar iş arasında birde el işlerin harika ev değil Müze gezmek isterim doğrusu ellerine sağlık her şey çok güzel. anneciğinede selam ve saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Hamarat kontes ciiim, zaten merak edin de gelin diye yayınlıyorum böyleee :)) Sevgileeeer :)

      Sil
  14. HARİKASINIZ:) DOĞAL YAŞANILAN VE YAŞANILACAK BİR EV SAĞLIKLA OTURUN ELLERİNİZE EMEKLERİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Mutluluklar sokağı, yaşayan bir kulübecik işte bizimkisi :)

      Sil
  15. sizede böyle cıvıl cıvıl bir mutfak yakışır..elinize sağlık.. bu mutfakta annenizle sağlıklı mutlu günler geçirmenizi temenni ederim..ama herşey bir yana raf örtüleri süpürrr..elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Yaseminciiim, raf örtülerimi bir de temiz tutabilsem :(

      Sil
  16. Banucum bir an için kendimi orda hissettim solmaz teyzeye sarılabilirdim yani o kadar:))

    sağlık ve birlikte uzun yıllar yaşayın bu nefes alabilen harika yuvada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o mutfak yok muuuu :D O mutfakta çok güzel muhabbetler geçti sizlerle ablacım, iyi ki tanıdım sizleri. Sizleri seviyorum ve kocamn kocaman öpüyorum :D

      Sil
    2. Sibeliiim, biz de Gönen üçlüsünü çok seviyoruz biliyorsuuun :)

      Sil
    3. Haticeciiiim, keşke gelebilsen de şööööyle sarılışsaaaak :)

      Sil
  17. Çok çok hoşuma gitti Banu Ablacım, nasıl güzel bir yaşanmışlık kokuyor.. Orda olmak istedim belki saatlerce inceleyebilirim tek tek elime alıp :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E gel de incele istediğin gibi Pembe Köpük cüüüüm :)

      Sil
  18. NE SICAK , NE HUZURLU BİR ORTAM NE CİCİ BİR MUTFAK ... SAĞLIKLA NİCE YILLAR BOL SOHBETLERİNİZ - KEYİF DOLU YEMEKLERİNİZ OLSUN ORDA İNŞALLAH ... SEVGİLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Neslihancım, inşallah hepbirlikte toplaşırız bu mutfakta :)

      Sil
  19. Banu abla ,faceden işi gücü bıraktırıp bizi oaralara getireceksin diye yorum yazmıştım ama şimdi ne yorumu nede o fotoğrafı görebiliyorum ,olsun şimdi de buraya yazmış oldum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miniğiiim, tatil matil bi ara bul da gel ama artıııık :)

      Sil
  20. Modern dekorasyondan hoşlanmayan biri olarak çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin sevgili Elidea... Ben de modern dekorasyonu hiiiç sevmem, soğuk geliyor bana :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)