14 Ocak 2016 Perşembe

Kitaplık... Olmazsa Olmazlarımdan ... :)

Kitap okumayı sevdiğim kadar onların gözümün önünde olmalarını, karşılarına geçip seyretmeyi de seviyorum :)
O nedenle kitaplıklar benim için çok önemli ...
Bugün kitaplık fotoğraflarıyla karşılaştım ve paylaşmak istedim kitap severlere fikir olabilir diye.
Kaynak : Hause&Garden














 Kitaplıklar evi sanki daha bir sıcak gösteriyor değil mi, yoksa bana mı öyle geliyor :)

Kitaplıklar deyince... Bir anımı paylaşayım, günün keyfi olsun :)

Birara bahsetmiştim, İstanbul Sander Kitabevi-Yayınevi'nde 3 sene kadar Muhasebeci-Yönetici olarak çalışmıştım. Çalışma hayatımın en sevdiğim bölümüdür haliyle... Kitaplar arasında ve daha da önemlisi yazarlarla ve kitapseverlerle birlikte geçen o güzel günler :)

İşte o güzel günlerin birinde, tezgahta çalışan kızlardan biri geldi ve...
" Banu hanım, bir bayan geldi, boyu en fazla 25cm. olan, kahverengi-yeşil-sarı renklerden oluşan 38 adet kitap istiyor, ne yapmalıyım ?" dedi....
Ne diyebilirim... Müşteri daima haklıdır değil mi :))
"Yerli-yabancı farketmez, seç seç ver" dedim sarışın-kürklü-süslü bayana gözatarak, başka ne olabilir ki :)))

Keyifli köşelerde, keyifli okumalar.... :)




9 yorum :

  1. Bunların hepsi güzel. Sanada yakışır Banu abla. Kürklü hanım dekor istemiş :D . Okuyan kişinin kitapları okunduğunu belli eder. Ayrıca okuyan biri olmak için illaki sıkı bir roman takipçisi olmak şart değil. Haftalık-Aylık dergi takipçisi olunabilir, köşe yazılarını seven gazete takipçisi olunabilir, internette milyon faydalı bilgi var sevdiği alanda bunları araştırıp bol bol okuyabilir... Okumamak için bahane yok kısacası :) Daha olmadı internette bir sürü sesli kitap var, okuyamassa dinler. Hemen hemen herkesin elinde tablet veya akıllı telefon mevcut bunlara e-kitap indirebilirler. :)

    YanıtlaSil
  2. bir tane kitaplık görmüştüm kitapları gökkuşağı gibi dizmişlerdi :)ben de camlı kocaman bir kitaplık istiyorum kitaplarıma adımın yazılı olduğu damga vurmak istiyorum :)kitaplık hayallerim az değil benim bir tane kocamanını inşaa etmek istiyorum mesela :) bloglarıma beklerim ablacım her yorumla bloglara geri dönme hevesim daha bir perçinleniyor face de yazdım davetimi :)

    YanıtlaSil
  3. Kitaplığı bir de bir saksı bile olsa çiçeği olmayan ev, ev gibi gelmiyor bana. Kitaplıkların hepsi çok güzel. Benim de daha büyük bir taneye ihtiyacım var, sığmıyorum. Her geçen gün genişliyoruz;)

    YanıtlaSil
  4. kitaplar da kitaplıklar da harika bu kitaplıkları görünce okumayanın bile okuyası gelir. Benimde kitaplığım kitaplarıma yetmez oldu artık rafları çoğaltmak mı gerekiyor ne.. herkese bol okumalar...

    YanıtlaSil
  5. Hepsi birbirinden güzel çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. En büyük hayalim kocamaaaaam kitaplık.İnşallah ev sahibi olursam yaptıracağım.Kitaplarım benim hazinem.Küçük notlar iliştiriyorum ileride çocuklarım veya torunlarım belki okurlarsa notlarım onlara süpriz olacak,benden kalan bir şeyler :))))Tek mirasım,kıymetlilerim.Bir de mutlaka Hobi Odası istiyorum.İnşallah ömrüm yeterse aklımda bir yığın şey var.Öptüm canım.

    YanıtlaSil
  7. evde her yer kitap - kağıt - dergi dolu. billur gibi kitap olamayan ev boş gelir bana da. senin anılarındaki gibi "kırmızı bir kitaptı, şu rafta duruyordu, şu boydaydı,inceydi, kalındı..." diye kitap arayanlara "istediğin kadar kırmızı,o boyda kitap göstereyim" derdim. uzun zaman birinci sınıflara kütüphane nasıl kullanılır, araştırmayı nasıl yapacaklar, uluslararası kodlama sistemini nasıl kullanacaklar...en basit şekliyle anlattım. çok yararı olmuştu. bir gün bir asistan "geçen ay amerikadaydım, bu kitap orada da ayni numarayla raftaydı" demez mi, nasıl şaşırmış öyle görünce.ilgi gösterip öğrenen gençler tez yaparken yararını gördüler. şimdi internet ezbere sunuyor herşeyi. bol kitaplı-çiçekli günler dilerim herkese e.t.

    YanıtlaSil
  8. 38 kitap... Kalın olduklarını düşündüm, o zaman kitaplar raflarına sığmazdı. Kesin fazla gelenlerini atmıştır ;(

    YanıtlaSil
  9. Kitap severlerin tümünün gönlüne göre kitaplıklar versin Allah :)
    En sonuncusu benim kitaplığıma benziyormuş, şimdi farkettim :))))

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)