5 Ocak 2010 Salı

İnternetten Arşive inenler


Bu kuşlu pano çok hoşuma gitti. Kumaş parçalarından yapılmış, desenli kağıtlardan da yapılabilir bence.



















Çok değişik bir tığ tekniği, görüntü üç boyutlu, bayıldım bu örneğe. Açıklaması tek renk olarak gösterilmiş, şöyle bir baktım hiç birşey anlamadım ama çıkartmaya çalışacağım, renkli olunca gerçekten çok güzel.










Yünlerimiz için böyle bir sepet yapmak istiyorum, tam aradığım biçim bu işte, geniş, büyük, yıkanabilir, görüntüsü hoş, ama ben cetvel yerine ahşap çıta kullanacağım tabii.


5 yorum :

  1. Hepside çok hoş fikirler ben yarın cetvel bakayım. uzun zamandır projelerim arasında. Örmek istiyorum dışınıda.

    YanıtlaSil
  2. Elişi sepeti güzelmiş.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. gracias por tu visita, te sigo, muy lindos todos tus trabajos, y te invito a visitar mi blog de premios http://anamamimospremiosregalos.blogspot.com
    cariños y besos

    YanıtlaSil
  4. elişi sepetine bayıldım :)

    YanıtlaSil
  5. Hepsi birbirinden güzel paylaştığınız için teşekkürler. Bloguma bakabilirseniz sizin için bir bildirimim var.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)