4 Ocak 2010 Pazartesi

Bugün Rastladıklarım

Sevdiklerinize gönderebileceğiniz çok şirin animasyonlu e-kartlar.

Bir örnek vereyim size, resme tıklayın, açılınca sağdaki fırçaya bir tık yapın, pc nizin sesini açın ve seyredin.








Çıtçıtı açınca kocamaaaan bir çantan oluyor, bu dikimi ve kullanımı çoook kolay olan bir model, pazar alışverişi için ideal, nasıl dikileceğini görmek için linki ziyaret ediverin lütfen...













"Fincan Faresi" adı böyleymiş. Fareleri çoğu insan sevmez, tarla faresini severim, bunun da tarla faresi olduğunu düşünerek paylaşıyorum. Yapım aşamaları güzelce anlatılmış linkte, yapmayı düşünenlere...














Püsküllü çizmeler gene moda olmuş, şimdilerde bir de evde terlik yerine giyildiğini görüyorum. Hani sakallı ipler var ya, ondan, ya da daha uygun bir yün varsa ondan alıp kendimiz örsek nasıl olur. Bence güzel olur, heveslendim şöyle yeğenim için öreyim, çocuklara ve gençlere yakışır.

Ama nerdeee kar var buralarda, dün gece başladı tipi halinde, bugün yavaş yavaş devam, 30cm. kadar oldu bile, inememki şehire :((










T.C. Devlet Arşivleri Genel Müdürlüğü, internet sitesi, tüm belgeleri, dökümanları geniş klasörler halinde inceleyebileceğimiz bir hazine, özellikle Ermeni Meselesi ile ilgili olanı Türkçe bilen tüm yabancılara göndermek lazım bence. Bir kenara kaydedin bu linki.





Büyük fırçalarla boya veya vernik yaparken fırçayı bırakacak yer bulamayız ve genelde boya/vernik kutusunun kenarına koyarız, bir müddet sonra aldığımızda biraz yapışmış, boyalar dağılmış olarak buluruz değil mi? Bang Jun Mo isimli bir tasarımcının eseri büyük kolaylık sağlayacak gerçekten. Nedir? Fırçanın yan tarafını yarıya kadar oymak ve kutuya dik olarak takmak.

Bu mudur yani, bunu akıl etmek için ille tasarımcı mı olmak lazım, bilmiyorum bu fikir birilerinin aklına daha önce geldi ve kullandı mı, ama bu kadar basit bir şey niye bizim aklımıza gelmedi yaaa...



Bilgisayarınıza değişik fontlar eklemek istermisiniz, çok değişik fontlar var bu iki sitede. Ben birkaç tane indirdim, linki de kaydettim, lazım oldukça indireyim diye.

Beğendiğiniz fontun yanındaki "download" a basın, "zip" dosyası çıkıyor, dosyayı açın, sadece font dosyasını sağ tıklamayla "belirtilen klasöre çıkart" ı seçerek "C/Windows/font" klasörüne kaydedin.


2 yorum :

  1. Sevgili Banu bugün öksürük için 3. kez doktora gittim. Daha önceki tedavileri cıkcıklarla dinledi. Bronşlarınız çok hassaslaşmış diyerek birkaç ilaçda o verdi. Bu arada bunlar iyi gelmezse gittikçe kötüleştiğimden yakında hastanelik olurum. Sende kısa zamanda doktora git bence. Ben gittiğim halde bu hale geldim. Çoook geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  2. Benim ki krizler halinde ayyynen devam ediyor, aslında bugün hastaneye gitmeyi düşünüyordum, ama gece kar bastırdı, artık kar kalkana kadar idare edeceğim .((

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)