5 Şubat 2010 Cuma

Birkaç Cici....







Fotoğraftaki kalp ve ponponlar aslında broş olarak tasarlanmış ama fotoğraf bütünüyle çok hoşuma gitti, böyle bir örtü, perde birleşiminde böyle bir aksesuar çok şirin duracak diye düşündüm ve arşivime aldım...














Ağaçtan yapılmış düğmelerden bir kolye tasarımı, takı kullanmayan ben bunu bir dekorasyon aksesuarı yapmak üzere arşivime aldım...







Kağıtlarla yapılan tablolara rastladım bugün, quilling kullanılmış, tasarım hoşuma gitti doğrusu, siteye girip yakından incelemenizi tavsiye ederim.

Sitede teknik açıklamalar da var, resimlerle anlatılmış parçaların nasıl yapıldıkları, sitede dolaşırsanız rastlarsınız.



İşte bir tablo daha.










Ve bu sitede çocuklarla yapmak için harika geridönüşüm projeleri var. Tavsiye ediyorum...


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

İçinizden geleni yazın :)