3 Haziran 2010 Perşembe

Benden Birşeyler....

Bir bahçe süsü daha...

Geçen gün malum büyük yapı markete gittim ve bahçe süslerine gene baktım. 6,90'a satılıyor.

Salı günü pazara gittim ya, 1 liraya "arı"aldım, ve bir bahçe süsü daha yaptım, bir çubuğum daha vardı elimde.

Aradaki fiyat farkına bakarmısınız:))











Arkadaşım Sevil'in çantasını çok beğenince bana kaldı :)) Ne arsızım ama değil mi. Kurdelelerle çok basit bir şekilde süslenmiş torba çanta. Ağız kısmından geçirilmiş iplerle iki yanından çekilerek büzülüyor. Fikir olsun sizlere.





Gene Sevil'den bana bir hediye, cici mutfak havlusu. Değişik değil mi:))


12 yorum :

  1. çok hoş düşünmüşsün...hediyelerinde çok hoş iyi günlerde kullunman dileğiyle

    YanıtlaSil
  2. çubukları nerden buldunuz?tahta mı?

    YanıtlaSil
  3. Aydilber, sağol...

    Ghanima, Süslerimin çubuklarını nerden buldum:
    Aşağıda bir demirci dükkanı var, önünde hurdalar, bana böyle böyle çubuk lazım dedim, sağolsun benimle beraber hurdalar arasında dolandı, kalın ama çok eğilip bükülmüş bir metal tel bulduk, adamcağız işi gücü bırakıp onu düzeltti, istediğim uzunlukta kesti, bende de teşil antipas vardı onu sürdüm, işte olduuu....

    YanıtlaSil
  4. ewet bazı şeyler çok pahalı oluyor, yapımıda basit. Elinden gelen almaktansa üretmeli bence...

    YanıtlaSil
  5. Ablacığım bu kadar işin arasında yine yapmışsın bişeyler helal sana :) çok da güzel olmuşlar ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. ben sadece duygularımı anlattım blogumda ,kimseyi yargılamadım .ki bu benim blogum istedigimi yazarım istedigimi yazmam bu benim hakkım degil mi...Her gün can veren şehitlerimize de arahmet diliyorum .SEVGİLİ BAŞBAKANIMIZ ACILIMI YAPABİLSEYDİ BUNLAR OLMAYACAKTI ZATEN SİZLERİNDE BİLDİGİ GİBİ...

    YanıtlaSil
  7. ne pratik düşünce bu benzer taraflarımız var öreneğin saha temizliği yaparken bir sürü çam kozalakları buluyorum eşim yakarız diyor o esnada ben bunu nasıl değerlendiririm diye sizin gibi projeler üretiyorum..çok şirin olmuş arı objesi benim bahçeyede düşünsem iyi olacak sizden kopye çektim..

    YanıtlaSil
  8. Selaam ve iyi hafta sonları ablacım,
    Arıya bayıdık biz belki teki kaybolmuş şişlere de yapıştırsak olur di mi?
    Yapıştırıcı olarak ne kullanıyorsun?

    YanıtlaSil
  9. Çok sevimli olmuş banucam.Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  10. Yetenek Sizin, mağazalarda veya internet mağazalarında görüpte beğendiğim şeylerin önce fiyatına bakıyorum, yapabileceğim birşeyse ve fiyatı pahalıysa yapmaya çalışıyorum, ama ucuzsa ve uğraşmaya değmezse alıyorum :))

    Yeşimciğim, eğer aklıma takmışsam, yorgunluk filan vız geliyor, birara yapıyorum işte :)

    dikiş dersi, cevabımı bloguna verdim, umarım biraz da tarih ve politika konusunda tarafsız bir araştırmacı olursun, ufkunu genişletir, gerçekleri görürsün...

    Bilgeciğim, aklıma gelen ve bulduğum, uyguladığım her fikri paylaşmamın nedeni zaten sizlere de fikir vermek. Faydalı olabiliyorsam ne mutlu bana...

    Özgürcüğüm, şişler bahçe için bana kısa geldi, ama tabii ki olur. Silikon tabancası ile yapıştırıyorum...

    anekzura, teşekkür ederiiiim....

    YanıtlaSil
  11. Şu çanta fikrine bayıldım.
    Elimde promosyon çantalar var. Onları nasıl süslüyeyim diye düşünüyordum. Paylaşım için teşekkürler. Harika...

    YanıtlaSil
  12. naz11, işine yaradığına çok sevindimmmm...

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)