25 Haziran 2010 Cuma

Canım Sıkılıyor


Canım Sıkılıyor
pencerenin önünde dışarıyı izliyorum,
az kaldı günün ışımasına,
havada geceden kalma bir serinlik var.
camları pusluyor nefesim.
pusun ardından dolunayı görüyorum.
puslar ay ışığında rengarenk.
canım sıkılıyor yine,galiba seni özlüyorum.
bir damla vuruyor camıma.
sonra bir tane daha ve bir tane daha.
bir hışırtı kaplıyor sessizliği.
canım sıkılıyor,yağmur sıkılmıyor.
canım sıkılıyor,yağmurlar dinmiyor.
aynı yere binlerce damla düşürüyor yağmur sıkılmadan.
canım sıkılıyor,galiba seni özlüyorum.

13.10.1998 Koray Aşkın






5 yorum :

  1. canım benim ne güzel bir paylaşım...

    YanıtlaSil
  2. Ablacığım, O'nu özlememek imkasız :( Keşke yaşıyor olsaydı herşey çok daha farklı olurdu

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Banuca, siyasi tartışmaları izliyorum güncel oturumları takip ediyorum. Her kez bir çözüm anlatıyor.Boş konuşma boş laflar yıllarca dinledik dinliyoruz.

    Masaya sağlam yumruğunu vuracak çözüm bu o kadar!!!!! bunu uygulayın diyecek bir YİĞİT yok.

    Benim de canım sıkılıyor ENGİN BAKIŞLI MAVİ GÖZLERİ ÖZLÜYORUM....


    Güzellikler sizinle ve sevgili annenizle olsunsevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  4. şu ortamda onun gibi bir insana ne kadar muhtacız....daha çok belli oluyor..

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)