24 Temmuz 2010 Cumartesi

Kelebekli Perde

Kelebekleri ve kelebekli olan herşeyi seviyorum...
Bundan önceki evimde bütün mutfağıma tığ işi kelebek bordürlü dolap örtüleri, perde, tül, masa örtüsü, havlu, tutaç, kılıf v.s. takım yapmıştım. Ne yazık ki buraya taşınırken koyduğumuz depoda pek çok şey ile birlikte onlarda çalınmış. Çok üzüldüm... Hem çok emek vermiştim, hem çok seviyordum.
Aynı modelden tekrar yapmayı sevmediğimden yapmadım, ama bu bulduğum değişik, belki gene bir takım örerim, belli mi olur :))

Ve işlemek isteyen olursa şeması...





6 yorum :

  1. ne şık perde, aynı modelden değil de başka modelinden yap banucam, senin camlara çok yakışır bu tip perdeler:)

    YanıtlaSil
  2. perdeniz de çok güzel altındaki kelebekler de.... Onları tahtadan mı yaptınız?

    YanıtlaSil
  3. Işılcım, kışa belki yaparım bu takımdan :))

    senemcim, bu örneği ben yapmadım, yapmayı düşünüyorum :)) Kelebekler tahtadan olabilir, bak iyi fikir, onlardan da yapmalı:)

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle yaparsın arkadaşım. Daha da güzellerini yaparsın. Dizi izlerken, o harika kanapende....

    YanıtlaSil
  5. ya eskiden ablam severdi böyle işleri hatta yazlığımız için yapmıştı bir dolu birşeyler şimdi hiiiç bir şeylere dokunmuyor yeniden aklına girmeli : )

    YanıtlaSil
  6. ufukcum, bakalım, kışlık projelerim çok oldu ama sağım solum belli olmaz benim :))

    minecim, insan böyle cici örnekler gördümü yapası geliyor, en iyisi ablana sevebileceği örnekler göster...

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)