12 Mart 2011 Cumartesi

Merak Edenlere....

Facebook sayfama not düşmüştüm, ama orada göremeyip te merak edenler.....
Malum karlar altında buralar, 1mt. yi buldu...
Geçenlerde güç kaynağım bozuldu, direk elektriğe bağlanmıştım ki kar ve rüzgar birleşince biryerlerde elektrik hatlarında bir kısa devre oldu sanırım ve benim monitör sizlere ömür, neyse ki notbookuma birşey olmadı, ancak onun da şarjı bitmek üzere olduğundan ve elektriğe korumasız olarak bağlamaya korktuğumdan yazılarıma ara verdim. Şu anda rüzgar yok diye korka korka girdim internete ve mecburen de elektriğe bağlandım, o nedenle kısa kesiyorum....
Kar kalkana kadar şehre inemeyeceğimden yeni güç kaynağı ve monitör alana kadar beni özleyin anacım :))))
Yaptıklarım ve yapacaklarımla en kısa zamanda görüşmek ümidiyle hepinizi çooook öpüyorum:))))


18 yorum :

  1. seni cok seviyorum...

    sevgilerle eli

    YanıtlaSil
  2. dikkat et kendine, annene ve bıdık'a ablacım, öptüm

    YanıtlaSil
  3. Canım sağlığına dikkat et varsın birkaçgün olma anneye bıdıka ve sana kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. aman teknolojinin ve doğanın azizliği. Ne diyebilirim ki?

    YanıtlaSil
  5. Banucam, umarım şimdi her şey yolundadır. Annene selamlar, öptüm.

    YanıtlaSil
  6. Banuşum olmadı ama şimdi böyle:)))))
    zaten kaçak dövüşüyoruz burda
    bi de sensizlik......
    kaderimize küselim
    şekerim bir an önce hallet şu durumu lütfen
    çok öpüyorum
    birazdan Serpil ablam gelicek
    kulaklarını çınlatırız bol bol:))))

    YanıtlaSil
  7. dikkat et canım, öyle topraksız falan elektirk çektirme eve aman haaa aman:( özledim ben seni:(

    YanıtlaSil
  8. bekliyoruz seniii banucam :))

    YanıtlaSil
  9. merakla yazılarını ve seni bekliyorum ablacımmm

    YanıtlaSil
  10. umarım en kısa zamanda düzelir...kendine iyi bak:)

    YanıtlaSil
  11. seni ve yazılarını sabırsızlıkla bekliyoruz canım, kendine iyi bak.

    sevgiler öpüyorum:))))

    YanıtlaSil
  12. biran önce dönmeni bekliyorum:))

    YanıtlaSil
  13. Geçmiş olsun.Güneş göstersin artık yüzünü.Kış şartları ağır her bakımdan.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  14. sen Alışkanlık yapıyorsun o yüzdende özledim İstanbuldaki Bahardan ve sıcak havadan gönderiyorum karlar erisin bize gelen yolların açılsın diye Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. geçmiş olsun canım,en kısa zamanda aramıza dönmeni diliyorum..sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Geçmiş olsun ablacım.Dikkat edin.Yakın zamanda görüşürüz inşallah.

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)