24 Mart 2011 Perşembe

Ne görsem Güzel geliyor :))

Çok şey yapasım var ama hiçbirşey yapacak ruh halim yok ya :(
Elalemin yaptıkları pek güzel geliyor....
Meselaaaaa.....
Dikiş çantacığı
Kitap kabı....
Şilte... ki ihtiyacım var :(
Kutu kaplama... İşte bunlardan yaptım gene önceki yaptıklarıma takım olarak, daha da kaplayacağım :)Gerçi bunlar kumaşla kaplanmış ama kirlenir çabuk...
Kapı süsünün böylesi... Gazete ekmek için apartmanlarda kapıya torba asardık ya :) Ama bu öyle değiiiil :))

Duvarlara ahşap kutulardan böyle raflar yapmak hiç aklıma gelmemişti :) Hani çekmecelerden raf yapmak aklımda da...

Şu çeşitli şekiller kesen zımbalar ne güzel ama :(

Bahçemde az süs var, bundan da yapayım :)))))
 



8 yorum :

  1. HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL,GÜZEL BAKMASINI BİLEN ARKADAŞIM

    YanıtlaSil
  2. Bana da hep başkalarının yaptıkları güzel geliyor:))

    YanıtlaSil
  3. Evet çok ciciler. Ben de heveslendim. En çok da duvardaki ahşap raflara bayıldım.

    YanıtlaSil
  4. Banu,o dikiş çantacığından bana arkadaşım yapıp yeni yıl hediyesi verdi.
    Ben de yayınlayayayım değil mi?

    Kapı süsüne de bayıldım.Bu aralar kumaşlarla haşır neşirim ya,ondan galiba.

    YanıtlaSil
  5. sana katiliyorum. :) insan gördügü herseyi yapmak istiyor.

    sevgiler eli

    YanıtlaSil
  6. Banucum İsteksizlik bahar yorgunluğundandır diyecek ve ben becerikliyim uçanla kaçandan başka elimden birşey kurtulmazdı yoksa diyerek kendini motive edeceksin:)))Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. kapı ve bahçe süsünü beğendim.

    YanıtlaSil
  8. Ah ah, hepsini yapasım var benim :))

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)