1 Ağustos 2013 Perşembe

Bitirdiğim... Başladığım...

Konum kitaplarım bu defa :)

Bitirdiğim kitap...
 Detektif romanı... Çok fazla değilse de sürükleyici...
Okurken hayalimde canlanır satırlar genellikle, romandaki kahramanlar, çevre, hepsi can bulur... Aradan zaman geçtikten sonra bazen acaba filmini mi seyrettim, kitabını mı okudum çelişkisine düştüğüm bile olur :)
İşte bu romanda da  detektifin kendi iç sesi ve davranışları gözümün önüne Komiser Kolomboyu getirdi nedense :)
Yazarın  "Uyuyan Güzel"  adlı kitabı da okunacaklar kitaplığımda bekliyor, daha bekleyecek, çünkü eğer seri değilse aynı yazarın kitaplarını üst üste okumaktan hoşlanmıyorum...
Bu nedenleeeee....
Dün akşamüstü bu kitabı okumaya başladıııım :) 5-6 sayfa okudum henüz, iyi başladık bakalım...
Hatta şimdi uzanıp okumaya devam edeyim :)
Hava yağışlı, hamak keyfi yooook :(





14 yorum :

  1. polisiye okumuyorum pek ama o Kırık Kalpler Tamircisi,ne güzel bir adı ve kapağı var...Oku bakalım sen...Görüşlerini alalım.

    Keyifli okumalar Banucum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapağı hakikaten çok şeker Lalecim, yavaş ilerliyor ama konu güzel, sıkıcı değil, ortaladım bile :)

      Sil
  2. Benim gibi bir kitap kurdu için yorumlarınız çok güzel geldi.
    İlk kitabı merak ettim şimdi:)
    iyi okumalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapları ve okumayı seviyorum Evycraftcım, ama keşke daha çok zaman ayırabilsem :(

      Sil
  3. Keyifli okumalar. Bu aralar bende iyi bir kitap okuyucusu oldum. Boşlukta bol bol okumaya çalışıyorum. İşyeri de bayağı durgun. Bende kitapları okurken bütün kahramanları ve yerleri gözümde canlandırırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman sana da keyifli okumalar Dileğiiim :)

      Sil
  4. YENİ KİTABA BAŞLAMANIN HEYECANI ,YENİ KİTAP ALMANIN SEVİNCİ ÇOOOOKKK GÜZEL ...*-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyynennn Kelebekanacım, internetten seçip seçip sipariş vermesi de, dokunarak alması da, herşeyi güzel heeerşeyi .... :)

      Sil
  5. Yapılacak en güzel şeyi yapıyorsun Banucumm devam))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimi bildim bileli kitaplarla haşır neşirim zaten Tümaycım, ama bu hobiler de araya girince zaman kavgası başladı aralarında :(

      Sil
  6. Kitap ismi çekici olmalı benim için :) Veee çok beğendim bunu.. Ben de Oxford Cinayetleri isimli yeni bi taneye başladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsmi de kapak düzeni de etkiliyor insanı değil mi sevgili Hobimsi :)

      Sil
  7. Sıkı bir okuyucu olduğunuzun farkındayım ve kitaplarınızı takipteyim yorum paylaşmanız ne güzel olmuş. Sizi okuduğum tarihi romanslara da beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamansızlıktan sıkı okuyucu değilim Nevalcim ve bundan şikayetciyim aslında, ama hobilerimi de seviyorum ya :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)